ICSI-clubje

ICSI Forum
mich75
Berichten: 2997
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 17 februari 2023, 12:25

Lutger schreef:
17 februari 2023, 10:23

Ik ben gestart met een nieuwe stimulatie na mijn bbz. Ook deze start verliep moeizaam: ik voelde mij er klaar voor maar bij de startecho in Jette werden twee cystes op mijn eierstok ontdekt waardoor ze er niet aan wilden beginnen. Voorstel: één maand aan de pil en als ze dan niet weg zijn een cystepunctie. De dokter zei dat de cystes voor een erg slecht resultaat gingen zorgen ondanks het feit dat ze geen hormonen afscheiden. Dan maar een tweede opinie in gent gevraagd waar ik tot nu in behandeling was en waar ik een andere mening hoorde: de cystes kunnen er mogelijk al sinds de vorige stimulatie zitten en hebben geen negatieve impact op een volgende stimulatie. Voor de zekerheid hebben ze ze toch leeggeprikt om moeilijkheden bij pick-up enzo te voorkomen, en hop, ik kon toch starten. Twee verschillende meningen dus, en na de opluchting dat ik toch mocht starten maak ik me nu erg veel zorgen of dit de juiste keuze was. Maar anderzijds heb ik ook vertrouwen in gent en had ik sterk het gevoel dat het in Jette vooral om praktische redenen was... cystes eerst de kans geven om vanzelf te verdwijnen zodat dit minder extra werk oplevert. Dit verhaal klinkt erg banaal nu ik het neerschrijf...enfin, we zullen zien
Toen ik dik 2 jaar geleden op consult ging om op te starten voor een brusje met een cryo sprak mijn dr ook om eerst een maand aan de pil te gaan om eventuele cystes te laten verdwijnen.
Ik neem al 25 jaar geen pil meer omwille van de vele bijwerkingen dus ik protesteerde een beetje en toen deed hij een inwendige echo om te checken, gelukkig geen cystes dus ik kon beginnen bij start van mijn ms.

Normaal laten ze je niet beginnen met cystes, niet bij iui, niet bij icsi. De opties zijn dan aanprikken of de pil, geen idee wat het beste is, maar bij het aanprikken verlies je geen maand.

Als je hormoonwaarden goed stonden bij aanvang dan zal het wel goed lopen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

mich75
Berichten: 2997
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 17 februari 2023, 12:35

Jazzdee schreef:
17 februari 2023, 11:38
Ik heb sinds woensdag (dag 8 na de punctie) krampen. Die waren eerst licht, maar vannacht en vanochtend toch wel intens. Lijken echt menstruatiekrampen te zijn. Ze komen en gaan. Ik heb ook af en toe lage rugpijn. En alle andere symptomen zijn gelinkt aan de Amelgen, gezien ik ze van in het begin al had (hoofdpijn, vermoeidheid, gespannen borsten). Ik ben ergens ook boos dat ik het nieuws net tijdens mijn innestelingsperiode krijg. Ik voelde mijn baarmoeder gewoon bijeentrekken van verdriet, boosheid, stress.. Alsof het zo niet gegund is om na drie jaar EINDELIJK vertrouwen te hebben in ons traject.

Ja sorry, moest er even uit. Dacht dat het tegen vandaag al beter zou gaan, maar duidelijk niet.
Die pijn kan een positief teken zijn, de hoop nog niet opgeven.

Het samentrekken van de baarmoeder ken ik en heb ik ook al gehad op totaal verkeerde momenten.

Tijdens de ww heeft dit meestal geen invloed, ook al heb je het gevoel van wel.

Misschien morgen eens een testje wagen?
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Lutger
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 april 2022, 17:10

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lutger » 17 februari 2023, 15:36

@ jazzdee, heel begrijpelijk en menselijk, die boosheid. Fijn dat je vriendin het thema met de nodige tact aanpakt, maar het komt toch hard aan hé.
Toen ik vorige zomer zwanger was vertelde mijn schoonzus ons dat ze net zwanger was. Ze wilde het eerst aan ons vertellen omwille van ons traject, maar ze had nog geen echo gehad. Het moment waarop wij naar buiten liepen met het nieuws dat er bij de tweede echo geen hartslag meer was kreeg ik een berichtje van haar, ze had net ook een echo gehad en bleek al 12 weken ver. De boosheid en verdriet die ik toen voelde, na mijn verlies en de onmiddellijke confrontatie met wat ik zo graag wou, waren onbeschrijflijk. Mijn schoonfamilie is nog steeds erg attent hierover en bespaart ons onnodige confrontaties, en dat helpt echt. Toch kan ik soms nog terug gekatapulteerd worden naar dat moment.

Krampen en lage rugpijn rond deze periode waren bij mij steeds een goed teken. Toen ik niets voelde testte ik negatief en bij krampen positief. Maar ik snap je zorgen... ik duim alvast mee voor goed nieuws!
09/21: 6 keer IUI: miskraam 10 weken
06/22: ICSI 1: 4 terugplaatsingen: miskraam 8 weken - biochemisch - bbz
02/23: ICSI 2: 7 eicellen - 1 verse tp: zwanger! - 2 cryo´s

Dreamer40
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 maart 2022, 15:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dreamer40 » 17 februari 2023, 16:12

@ jazzdee: II begrijp je zo goed! Toen ik net hoorde dat ik een miskraam ging krijgen kondigde een collega aan dat ze zwanger was. Heb toen gans de dag zitten huilen, was er echt het hard van in! Dikke knuffel en laat je tranen maar toe: it sucks!!!

@ Lutger:dankjewel 😁! Vervelend dat er net nu een cyste gevonden zijn! Ik geloof heel hard in je gevoel volgen. Als je gevoel zegt dat UZA het bij het rechte eind heeft mag je daarop vertrouwen! Ik duim heel hard mee dat het resultaat binnenkort in je armen ligt 😉!

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 18 februari 2023, 12:45

Dank jullie wel allemaal voor de erkenning. 🙏 vind het altijd zo moeilijk om de woorden te vinden die de lading van ons gevoel écht weergeeft.

Bij mij is het laatste dagen wel heel erg.. ik ben zo boos. Ik word er helemaal paranoïde van. Voel me bedrogen door m’n beste vriendin omdat ze weken lang zei dat ze echt geen kind wou nu. Ben boos omdat ze het me nu verteld. Ze stuurt wel terug op m’n man zijn bericht en niet op mijn “hoe gaat het”. Ze stuurt naar m’n man dat ze “vanuit de zijlijn” mee volgt hoe het met me gaat. Hoezo vanuit de zijlijn? Wie verschaft haar dan info? Dit maakt me super achterdochtig en wantrouwig. En zo ben ik NIET! Ik ben een super optimistisch persoon. Altijd vrolijk. Lief. Nu ben ik constant boos, verdrietig, zie ik linken waarvan ik weet dat ze niet realistisch zijn. Mijn man vertelde me vanochtend dat hij me echt niet herkent en dat hij hierdoor wel denkt dat ik echt zwanger ben..

Ik had hier nog niet bij stil gestaan… zou het echt? Of zou ik gewoon heel erg gekwetst zijn in mijn vertrouwen naar m’n beste vriendin toe? De krampen zijn nog steeds aanwezig. Woensdag komt dichterbij maar leek nog nooit zo ver weg..
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

StefanieG
Berichten: 8
Lid geworden op: 1 oktober 2022, 17:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door StefanieG » 18 februari 2023, 15:58

Ik volg hier al een tijdje mee maar nog niet zoveel gepost.
Wij zitten in een PGT traject in het UZA. 27jaar, AMH 1,2.
1e poging: 5 eicellen, 3 bevruchtingen, 2 aangetaste embryo’s en dus geen terugplaatsing. Stimulatie met Gonal-F, orgalutran en ovitrelle.
2e poging: vandaag pick up, 1 eicel. Stimulatie met Elonva, Gonal-F, orgalutran en gonapeptyl en Ovitrelle.

Ik verlies echt de moed, het lijkt alsof niemand weet wat er fout loopt. Hoe komt het dat ik zo slecht gestimuleerd raak?
Heeft er nog iemand dit al meegemaakt? Ik lees wel iets over low responders?

Ik bel zoiezo maandag naar Jette voor een second opinion. Maar ik kijk een beetje op tegen de wachttijden, we zijn al bijna 2 jaar na onze eerste aanmelding bij genetica.
- mei ‘22: intake UZA
-Okt ‘22: start ICSI 1 (5 EC, 3 bevruchtingen, 2 cryo’s)
-> 2 aangetaste embryo’s, geen TP
- Februari ‘23 start ICSI 2 (1EC, 1 bevruchting, geen cryo’s)
-> geen TP

Kate37
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2022, 16:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Kate37 » 18 februari 2023, 20:45

Hallo,

ben inmiddels aan mijn derde ronde bezig.
Ik heb adenomyose en had ook cysten in de baarmoeder. Hebben ze operatief verwijderd en 4 maanden decapeptyl.

1ste icsi: 3 eicellen, alle drie bevrucht 1 neg tp

1ste ivf : 3 eicellen geen bevruchtingen

2e icsi: 4 eicellen alle 4 bevrucht en heb op valentijn terugplaatsing gehad van een vierdaagse embryo en we hebben voor het eerst een cryo. Deze keer had ik een dual trigger gekregen wat voor mij tot nu beste resultaten leverde. Heb sinds vandaag (4 dagen na terugplaatsing) vlagen van extreme menstruatie krampen. Kan ik al zo snel mijn menstruatie verwachten?
Icsi 1: 3 eicellen alle 3 bevrucht, 1tp ❌
Ivf 1: 3 eicellen geen bevruchting
Icsi 2: 4 eicellen alle 4 bevrucht, 1 cryo 14-2 tp

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 19 februari 2023, 14:40

@lieslies: proficiat!! Hopelijk gaat alles goed.

@dreamer40: welkom 😉

@lutger: wij hadden pas een afspraak in september, maar mn vriend had 2 weken geleden les van haar en ze zei toen dat je best elke dag de agenda check voor last minute annuleringen. 2 dagen nadat we onze afspraak in september hadden vastgelegd hadden we al prijs! Afspraak voor 2 dagen later kunnen maken. En eens je binnen bent en je zit in een traject kan je wel blijven komen. Met wat geluk vind je nog een afspraak tegen de terugplaatsing… van jouw verhaal over je schoonheid krijg ik trouwens echt tranen in mijn ogen, de timing van iemand anders’ zwangerschap zal nooit goed vallen maar dat slaat echt alles…

@jazzdee: ooh ik versta je frustratie zo goed… ik heb binnen eenzelfde vriendengroepje vorige zondag en eergisteren een zwangerschapsaankondiging gekregen. Het is zoooo moeilijk om te focussen op andere dingen als de zwangerschappen je om de oren vliegen. Voor die van eergisteren is het al haar tweede en dat pikt echt… laat je gevoelens maar toe, je mag echt wel boos zijn om de oneerlijkheid van dit alles! Ga je trouwens testen?

@stefanieG: ik vrees dat ik ook een low responder ben. Ongeveer zelfde AMH wat nog niet extraam laag is, maar toch nog geen successen geboekt… ik vrees dat ik je dus niet de oplossing kan aanreiken. Ik ga nu wel een PRP laten doen (injectie van platelet rich plasma), we zullen zien of dat beterschap brengt.
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 19 februari 2023, 16:08

Zo dames, embryo on board hier :o Bedankt voor de succeswensen! Mijn terugplaatsing van dag 3 was verplaatst naar vandaag. Vol angst zitten afwachten maar gelukkig eindelijk goed nieuws vernomen na zo een stressvolle periode: van de 8 eicellen die ze konden prikken waren er 6 (!) bevrucht, de helft met icsi de helft met ivf. 5 van de 6 hebben het gehaald tot vandaag, waarvan een van goede icsi kwaliteit is teruggeplaatst vandaag. Er waren nog 4 embryos in de running die vandaag nog niet van goede kwaliteit waren om in te vriezen, dus dit gaan we binnen twee weken vernemen per brief. Dit is zo een opluchting, ik zat altijd in die doemscenario’s te denken en dacht nooit dat we zelfs zo ver konden komen. Ik ben zo hard op mezelf geweest. Hopelijk is het een plakkertje… 🍀


@ Kate: misschien symptomen van innesteling?

@ Stefanie: het kan soms snel verlopen bij Jette, ik zou sowieso bellen! De initiële wachttijd was bij ons 8 weken maar we konden onmiddellijk opstarten. Ik keek ook op tegen die wachttijd maar achteraf gezien ben ik blij dat ik bij Jette verder ben gegaan. Tot nu toe ben ik heel tevreden van hun aanpak…
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

Heyn
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 augustus 2021, 11:12

Re: ICSI-clubje

Bericht door Heyn » 20 februari 2023, 11:49

Jazzdee schreef:
18 februari 2023, 12:45
Dank jullie wel allemaal voor de erkenning. 🙏 vind het altijd zo moeilijk om de woorden te vinden die de lading van ons gevoel écht weergeeft.

Bij mij is het laatste dagen wel heel erg.. ik ben zo boos. Ik word er helemaal paranoïde van. Voel me bedrogen door m’n beste vriendin omdat ze weken lang zei dat ze echt geen kind wou nu. Ben boos omdat ze het me nu verteld. Ze stuurt wel terug op m’n man zijn bericht en niet op mijn “hoe gaat het”. Ze stuurt naar m’n man dat ze “vanuit de zijlijn” mee volgt hoe het met me gaat. Hoezo vanuit de zijlijn? Wie verschaft haar dan info? Dit maakt me super achterdochtig en wantrouwig. En zo ben ik NIET! Ik ben een super optimistisch persoon. Altijd vrolijk. Lief. Nu ben ik constant boos, verdrietig, zie ik linken waarvan ik weet dat ze niet realistisch zijn. Mijn man vertelde me vanochtend dat hij me echt niet herkent en dat hij hierdoor wel denkt dat ik echt zwanger ben..

Ik had hier nog niet bij stil gestaan… zou het echt? Of zou ik gewoon heel erg gekwetst zijn in mijn vertrouwen naar m’n beste vriendin toe? De krampen zijn nog steeds aanwezig. Woensdag komt dichterbij maar leek nog nooit zo ver weg..
Hee Jazzdee,
wat vreselijke situatie! Ik begrijp je boosheid heel goed.
Ik heb een vriendin die in het begin van mijn proces heel erg meeleefde. Toen wij al 2 jaar bezig waren begon ze zelf ook aan kinderen. Ze was binnen 2 maanden zwanger van een tweeling. Ik kwam er dan later achter dat ze dingen voor mij verzwegen had. Vanaf dat ze zelf zwanger was viel haar steun naar mij toe ook helemaal weg. Ze deed dat waarschijnlijk met de beste bedoelingen, om mij niet te confronteren met bepaalde zaken of omdat ze gewoon niet goed wist hoe ze het moest aanpakken, maar ik merk meer dan een jaar later dat ik het daar nog altijd moeilijk mee heb. Haar tweeling is intussen bijna 7 maanden oud en ik heb haar in het laatste anderhalf jaar maar 1 keer gezien (al meer dan een jaar geleden). Ik voel me ergens heel erg schuldig dat ik me daar zo moeilijk over kan zetten. Ik probeer me ook te verplaatsen in de mensen rondom mij en te bedenken dat het voor hen waarschijnlijk ook vaak moeilijk is om te weten hoe ze nog met mij om moeten gaan. Maar ik aanvaard ook ergens dat ik dit uiteindelijk gewoon alleen moet doen (met mijn partner) en ik dat ook vaak gewoon geen behoefte heb aan andere mensen want ze begrijpen het toch nooit helemaal.
Als het hier ooit toch zal lukken zal ik ook nooit op dezelfde manier moeder zijn als mijn vriendinnen bij wie het allemaal vlot verliep denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit allemaal ineens ga vergeten (dat wil ik eigenlijk ook niet).
Ik wens je heel veel moed en ik duim superhard mee voor woensdag! Alles kan nog!
okt '19 - pilstop
aug - dec '21 - 4 x IUI ❌️
feb '22 - IVF & ICSI 1: 1 verse TP + 1 cryo ❌️❌️
mei '22 - IVF 2: 1TP ❌️
aug '22 - ICSI 3: 1TP ❌️
jan '23 - ICSI 4: 1TP ❌️
dec '23 - ICSI 5: 1TP van 2 embryo's (d3) ❌️

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 20 februari 2023, 21:01

Hier spannende dagen... moet straks om 1u triggeren en dan is woensdag de pick-up. had vandaag wat een rare dokter omdat de mijne in verlof is. Communicatieskills eerder onder het vriespunt :? . Ben heel bang dat ze bij de pick-up gaan zien dat er weer eitjes gesprongen zijn (zoals vorige keer) of dat er veel minder eitjes zullen zijn dan verwacht. Ik vind dit echt horrordagen. Alleszins heb ik deze keer wel een heel hoog oestradiol (vorige keer wilde dat niet mee) dus ik hoop dat het een goed teken is. Mijn peuter is nu ook nog eens ziek dus dat is ook geen ideale timing maar ja, that's life :roll:. Zit nog wat te twijfelen of ik tot 1u wakker blijf, of een wekker zet. Ben wat bang dat ik er door ga slapen maar ben ook bang dat morgen een hele zware dag wordt als ik wakker blijf (mijn kindje kan morgen niet naar de opvang zoals eigenlijk voorzien was).
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

lieslies
Berichten: 66
Lid geworden op: 24 augustus 2022, 19:26

Re: ICSI-clubje

Bericht door lieslies » 20 februari 2023, 21:42

Spannende dagen inderdaad! Ik zou de wekker zetten, je gaat sowieso toch niet zo goed slapen van de stress dat je je overslaapt...

Ik hoop dat je een andere dokter hebt bij de pickup! Op die moment wil je toch liever iemand daar die je je wat op je gemak kan stellen
Ada schreef:
20 februari 2023, 21:01
Hier spannende dagen... moet straks om 1u triggeren en dan is woensdag de pick-up. had vandaag wat een rare dokter omdat de mijne in verlof is. Communicatieskills eerder onder het vriespunt :? . Ben heel bang dat ze bij de pick-up gaan zien dat er weer eitjes gesprongen zijn (zoals vorige keer) of dat er veel minder eitjes zullen zijn dan verwacht. Ik vind dit echt horrordagen. Alleszins heb ik deze keer wel een heel hoog oestradiol (vorige keer wilde dat niet mee) dus ik hoop dat het een goed teken is. Mijn peuter is nu ook nog eens ziek dus dat is ook geen ideale timing maar ja, that's life :roll:. Zit nog wat te twijfelen of ik tot 1u wakker blijf, of een wekker zet. Ben wat bang dat ik er door ga slapen maar ben ook bang dat morgen een hele zware dag wordt als ik wakker blijf (mijn kindje kan morgen niet naar de opvang zoals eigenlijk voorzien was).

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 20 februari 2023, 21:53

lieslies schreef:
20 februari 2023, 21:42
Spannende dagen inderdaad! Ik zou de wekker zetten, je gaat sowieso toch niet zo goed slapen van de stress dat je je overslaapt...

Ik hoop dat je een andere dokter hebt bij de pickup! Op die moment wil je toch liever iemand daar die je je wat op je gemak kan stellen
Ada schreef:
20 februari 2023, 21:01
Hier spannende dagen... moet straks om 1u triggeren en dan is woensdag de pick-up. had vandaag wat een rare dokter omdat de mijne in verlof is. Communicatieskills eerder onder het vriespunt :? . Ben heel bang dat ze bij de pick-up gaan zien dat er weer eitjes gesprongen zijn (zoals vorige keer) of dat er veel minder eitjes zullen zijn dan verwacht. Ik vind dit echt horrordagen. Alleszins heb ik deze keer wel een heel hoog oestradiol (vorige keer wilde dat niet mee) dus ik hoop dat het een goed teken is. Mijn peuter is nu ook nog eens ziek dus dat is ook geen ideale timing maar ja, that's life :roll:. Zit nog wat te twijfelen of ik tot 1u wakker blijf, of een wekker zet. Ben wat bang dat ik er door ga slapen maar ben ook bang dat morgen een hele zware dag wordt als ik wakker blijf (mijn kindje kan morgen niet naar de opvang zoals eigenlijk voorzien was).
Helaas. Ze heeft ook gemeld dat zij er woensdag is. Gelukkig word ik in slaap gedaan dus veel merk ik er niet van. Ik hoop alleen dat ze het een beetje fatsoenlijk doet/kan. Heb toch het meeste vertrouwen in mijn eigen arts. Maar ja, dat is de miserie van fertiliteit hé...
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 20 februari 2023, 22:55

Ada schreef:
20 februari 2023, 21:01
Hier spannende dagen... moet straks om 1u triggeren en dan is woensdag de pick-up. had vandaag wat een rare dokter omdat de mijne in verlof is. Communicatieskills eerder onder het vriespunt :? . Ben heel bang dat ze bij de pick-up gaan zien dat er weer eitjes gesprongen zijn (zoals vorige keer) of dat er veel minder eitjes zullen zijn dan verwacht. Ik vind dit echt horrordagen. Alleszins heb ik deze keer wel een heel hoog oestradiol (vorige keer wilde dat niet mee) dus ik hoop dat het een goed teken is. Mijn peuter is nu ook nog eens ziek dus dat is ook geen ideale timing maar ja, that's life :roll:. Zit nog wat te twijfelen of ik tot 1u wakker blijf, of een wekker zet. Ben wat bang dat ik er door ga slapen maar ben ook bang dat morgen een hele zware dag wordt als ik wakker blijf (mijn kindje kan morgen niet naar de opvang zoals eigenlijk voorzien was).
Veel succes woensdag.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 21 februari 2023, 0:26

Liefste allemaal,

Ik had vanavond een afspraak bij mijn huisarts ivm ziekteverlof voor mijn werk. Ze overtuigde me om al een bloedname te doen gezien ik al 13 dagen na de pick up was en er dus wel een juist hcg-gehalte bepaald kon worden.

En raad eens.. ik kreeg om 22u51 de boodschap dat mijn hcg op 313 staat.. ik kon het niet geloven. Heb m’n man laten nakijken omdat het zo onwerkelijk lijkt.. de huisarts stuurde me ook nog eens persoonlijk een berichtje!! Dus het klopt wel degelijk.

Woensdag nieuwe bloedname in opdracht van Jette.. is goed om te zien of de waarden mooi stijgen.

Ik besef dat we nog heel wat obstakels moeten overwinnen, maar nu gaan we eerst GENIETEN ❤️

Lieve allemaal, geef niet op!! Ik denk aan jullie. Heel veel succes met de pick ups, tp, stimulaties of het wachten op de wachtbank. Ik duim dat jullie allemaal mogen volgen.
Laatst gewijzigd door Jazzdee op 21 februari 2023, 10:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten