ICSI-clubje

ICSI Forum
mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 21 februari 2023, 8:19

Proficiat Jazzdee!

Hou misschien toch rekening met een tweeling. Mijn waarde een dag eerder was 145, wat ik al hoog vond en het bleef spectaculair stijgen 🥰
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Margootje
Berichten: 249
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Margootje » 21 februari 2023, 9:05

Oh Jazzdee wat een geweldig nieuws!
<3 <3 <3 proficiat

PS ivm de vriendschapsmoeilijkheden: totaal begrijpelijk, ik heb zelf het voordeel gehad dat men in mijn vriendenkring veel eerder dan ik aan kindjes begon. De confrontatie was er dus zo niet. Nu ik mijn kindje krijg is iedereen héél erg blij voor mij en héél benieuwd naar mijn kindje. Die vriendschappen helen vanzelf zodra jullie geheeld zijn. Het fertiliteitstraject is eenzaam en een heel uniek traject dat op een eigen tempo wordt afgewerkt met eigen hordes en omwegen. Maar later zal alles vergeten zijn en zullen vrienden elkaar weervinden.
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

Lutger
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 april 2022, 17:10

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lutger » 21 februari 2023, 11:18

@ Sarahtns, bedankt voor de tip! Hopelijk krijg jij er ook wat moed door, dat er wat obstakels weggewerkt worden

@ jazzdee: fantastisch nieuws, proficiat!! Lijkt me een hele mooie waarde voor 13dpo. Het blijft toch een ongelooflijk verhaal

@ Ada: veel succes morgen!

Ik had een eerste meting en er zat al een goed aantal follikels klaar. Wel weer een ongelijke groei maar doordat ze met genoeg zijn komt het wel goed denk ik. Ik ben alvast wat minder ongerust nadat het er volgens Jette niet goed uitzag omwille van de cysten
09/21: 6 keer IUI: miskraam 10 weken
06/22: ICSI 1: 4 terugplaatsingen: miskraam 8 weken - biochemisch - bbz
02/23: ICSI 2: 7 eicellen - 1 verse tp: zwanger! - 2 cryo´s

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 21 februari 2023, 21:22

Jazzdee schreef:
21 februari 2023, 0:26
Liefste allemaal,

Ik had vanavond een afspraak bij mijn huisarts ivm ziekteverlof voor mijn werk. Ze overtuigde me om al een bloedname te doen gezien ik al 13 dagen na de pick up was en er dus wel een juist hcg-gehalte bepaald kon worden.

En raad eens.. ik kreeg om 22u51 de boodschap dat mijn hcg op 313 staat.. ik kon het niet geloven. Heb m’n man laten nakijken omdat het zo onwerkelijk lijkt.. de huisarts stuurde me ook nog eens persoonlijk een berichtje!! Dus het klopt wel degelijk.

Woensdag nieuwe bloedname in opdracht van Jette.. is goed om te zien of de waarden mooi stijgen.

Ik besef dat we nog heel wat obstakels moeten overwinnen, maar nu gaan we eerst GENIETEN ❤️

Lieve allemaal, geef niet op!! Ik denk aan jullie. Heel veel succes met de pick ups, tp, stimulaties of het wachten op de wachtbank. Ik duim dat jullie allemaal mogen volgen.

Wow Jazzdee, dikke proficiat. Geniet ervan!!




@Lutger: de meting is altijd wel spannend he. Als het er meerderen zijn dan zal dat goed komen. Bij mij was het ook ongelijk van groei en veel kleintjes, maar de laatste 3 dagen hebben ze een groeispurt gehad. Hopelijk alles snel ok bij jou!

@Ada: veel succes!
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 22 februari 2023, 16:38

Dank jullie wel allemaal!!!❤️
HCG stond op 690 vandaag, dus mooi verdubbeld 🥰 op 1/3 heb ik een nieuwe bloedname gepland! Ik hoop dat ik dan, als alles goed blijft gaan, ook een datum voor een echo krijg? 🙈

Het dringt nog steeds niet door.. ik probeer nog wat realistisch te zijn. Maar het is fijn om de bevestiging te hebben dat ik wel effectief zwanger kàn geraken..
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Lutger
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 april 2022, 17:10

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lutger » 23 februari 2023, 10:21

Wat fijn jazzdee, geniet ervan! En laten we er maar van uit gaan dat je ook zwanger zal blijven

@ tiny: bij de laatste meting was er inderdaad een groeispurt. Het zijn er nu 8 van ok formaat en nog vele kleine... daar ben ik tevreden mee. Morgen pick-up. Succes met het wachten daar!

@ ada: hopelijk is alles goed verlopen en viel het wat mee!
09/21: 6 keer IUI: miskraam 10 weken
06/22: ICSI 1: 4 terugplaatsingen: miskraam 8 weken - biochemisch - bbz
02/23: ICSI 2: 7 eicellen - 1 verse tp: zwanger! - 2 cryo´s

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 25 februari 2023, 21:35

Merci voor jullie berichtjes! ❤️
Ik had woensdag dus pickup. Het is op zich goed verlopen. Onmiddellijk erna had ik heel veel pijn maar het beterde snel. De dag erna had ik eigenlijk amper nog pijn. Maar sinds dan is de pijn aan het toenemen, herkent iemand dat? Ik probeer me kalm te houden maar das natuurlijk niet evident met een bijna 2 jarige in huis. Hij kon niet naar de opvang omdat die sowieso vakantie had donderdag en vrijdag. Voel me ook schuldig dat we deze "vakantie" geen leuke dingen hebben kunnen doen :(
Er waren 6 eicellen - 5 bevrucht en nu op dag 3 4 die 8 cellen hebben en 1tje 6 cellen. Tp is maandag. Hoop zo dat er 1 mooie blasto is. Ben echt bang.


Edit: de pijn blijft nu (zondag) wel wat stabiel dus zal wel ok zijn denk ik. Morgen een echo, dan kunnen ze nog eens naar mijn eierstokken kijken maar die follikels zullen zich wel vol bloed/vocht gezogen hebben.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 26 februari 2023, 11:34

@Ada : spannend… heb je ooit al gehad dat de embryo’s dag vijf niet halen? Het is alvast een mooi resultaat. Ik duim heel erg!!! Ik had de dag zelf ook amper pijn, maar de dagen erna nam de pijn toe.. dus ik herken het wel. Heb wel geen rondlopende peuter, had het gewoon met stil te liggen ook. De pijn is wel terug gaan afnemen na dag drie of vier. Heb ook tot dag vijf erna bloedverlies gehad.


Aan de dames die in Jette in behandeling waren/zijn : ik heb woensdag dan die bloedname.. als die goed is, stelt Jette dan een datum voor voor een echo? Of moet ik die eigenlijk nu al inplannen in het ziekenhuis hier id buurt? Want ben nu eigl vooral aant wachten op die woensdag om dan verdere instructies te krijgen. 🫠
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 26 februari 2023, 11:53

Ja mijn eerste ivf groeiden ze niet goed meer vanaf dag 3. 2de was er 1 teruggeplaatst op dag 3 en andere niet in de diepvries. En vorige keer tp op dag 3 ook en niets in de diepvries. Dus helaas wel 🥴. Dus ja, tis heel spannend.. kan niet wachten op morgen en tegelijk ben ik zo bang voor slecht nieuws dat het nog lang mag duren.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tagomi » 26 februari 2023, 12:23

Jazzdee schreef:
26 februari 2023, 11:34
@Ada : spannend… heb je ooit al gehad dat de embryo’s dag vijf niet halen? Het is alvast een mooi resultaat. Ik duim heel erg!!! Ik had de dag zelf ook amper pijn, maar de dagen erna nam de pijn toe.. dus ik herken het wel. Heb wel geen rondlopende peuter, had het gewoon met stil te liggen ook. De pijn is wel terug gaan afnemen na dag drie of vier. Heb ook tot dag vijf erna bloedverlies gehad.


Aan de dames die in Jette in behandeling waren/zijn : ik heb woensdag dan die bloedname.. als die goed is, stelt Jette dan een datum voor voor een echo? Of moet ik die eigenlijk nu al inplannen in het ziekenhuis hier id buurt? Want ben nu eigl vooral aant wachten op die woensdag om dan verdere instructies te krijgen. 🫠
Na je 2de bloedafname plannen ze inderdaad een datum in voor een echo en nog een bloedafname, dat zal ergens rond de 7 weken zijn. Als dan alles goed is bellen ze je op om te zeggen dat je een nieuwe echo mag plannen bij je eigen gynaecoloog rond de 12 weken en daar verder opgevolgd mag worden :)

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 27 februari 2023, 13:01

Het resultaat was hier beter dan verwacht. 3 mooie blasto’s al en nog 1 in de running. Eentje teruggeplaatst. Hoop echt dat deze verse blijft plakken 🤞🏻. Echo zag er normaal uit. Nog gezwollen eierstokken maar niks abnormaal. De pijn wordt ook niet erger dus was al niet meer zo ongerust.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

AurelieB
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 oktober 2020, 16:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door AurelieB » 27 februari 2023, 14:02

Tagomi schreef:
26 februari 2023, 12:23
Jazzdee schreef:
26 februari 2023, 11:34
@Ada : spannend… heb je ooit al gehad dat de embryo’s dag vijf niet halen? Het is alvast een mooi resultaat. Ik duim heel erg!!! Ik had de dag zelf ook amper pijn, maar de dagen erna nam de pijn toe.. dus ik herken het wel. Heb wel geen rondlopende peuter, had het gewoon met stil te liggen ook. De pijn is wel terug gaan afnemen na dag drie of vier. Heb ook tot dag vijf erna bloedverlies gehad.


Aan de dames die in Jette in behandeling waren/zijn : ik heb woensdag dan die bloedname.. als die goed is, stelt Jette dan een datum voor voor een echo? Of moet ik die eigenlijk nu al inplannen in het ziekenhuis hier id buurt? Want ben nu eigl vooral aant wachten op die woensdag om dan verdere instructies te krijgen. 🫠
Na je 2de bloedafname plannen ze inderdaad een datum in voor een echo en nog een bloedafname, dat zal ergens rond de 7 weken zijn. Als dan alles goed is bellen ze je op om te zeggen dat je een nieuwe echo mag plannen bij je eigen gynaecoloog rond de 12 weken en daar verder opgevolgd mag worden :)
In UZ Gent doen ze sinds kort maar 2 bloednames meer en dan plannen ze een eerste echo op 7 weken. Een derde bloedname doen ze enkel als ze geen goede stijging zien.
11/2020 - 1/2021 : ICSI 1.1 & 1.2 : cyclus gecanceld
27/2/2021 : ICSI 1.3 - 5 embryo's
12/7/2021: terugplaatsing cryo 4 : Pos ! 31/3/2022❤️🐥
01/2023 : ICSI 2 - 7 embryo's
30/1/2023 : verse terugplaatsing : Pos! ETA 18/10/2023❤️🐣

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 27 februari 2023, 19:14

Ik durf het niet te geloven, maar na bijna 3 jaar negatieve testen heb ik sinds dag 5 na tp licht oplopende zwangerschapstesten. Ik dacht dat ik mijn menstruatie aan het krijgen was omwille van de krampen, want zo voelde het de eerste 4 dagen. Dit heb ik wel vaker, pms symptomen een week op voorhand, maar daar was de streep dan :shock: Morgen is onze eerste bn gepland een dag eerder (dag 9 na tp, dag 14 dpo), want daarna ben ik vier dagen op citytrip. Alleen denk ik dat het op ieder moment mis kan lopen, waarom kan ik mijn negatieve ingesteldheid niet loslaten? Ik durf er niet van genieten :cry:


Succes aan de dames die momenteel aan het stimuleren/wachten zijn. Wat is dit traject toch energieslopend… Hopelijk snel positief nieuws van ons allen ❤️
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

lieslies
Berichten: 66
Lid geworden op: 24 augustus 2022, 19:26

Re: ICSI-clubje

Bericht door lieslies » 28 februari 2023, 12:38

@Tiny93 superspannend ik duim mee voor je! Ook voor jou @Ada en @Jazzdee morgen bij je bloedname

Doet me deugd nog positieve verhalen te lezen die ook de onzekerheid delen die ik voel.
Na 2 positieve bloednames is het nu wachten op de eerste echo op 13 maart, waar ik wel schrik voor heb nadat ik in oktober enkel een leeg vruchtzakje te zien kreeg. Ik vind door die ervaring dit wachten precies erger dan het wachten op de eerste bloedname

alle wachten is vreselijk

@Lutger hopelijk ging je pickup goed x

Tiny93
Berichten: 20
Lid geworden op: 4 januari 2023, 12:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tiny93 » 28 februari 2023, 15:09

lieslies schreef:
28 februari 2023, 12:38
@Tiny93 superspannend ik duim mee voor je! Ook voor jou @Ada en @Jazzdee morgen bij je bloedname

Doet me deugd nog positieve verhalen te lezen die ook de onzekerheid delen die ik voel.
Na 2 positieve bloednames is het nu wachten op de eerste echo op 13 maart, waar ik wel schrik voor heb nadat ik in oktober enkel een leeg vruchtzakje te zien kreeg. Ik vind door die ervaring dit wachten precies erger dan het wachten op de eerste bloedname

alle wachten is vreselijk

@Lutger hopelijk ging je pickup goed x
Hier een positieve bloedname, hcg 116. Volgende week moet ik terug. Alle wachten is inderdaad vreselijk. Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor jou en je echo goed is! Ik begrijp je angst volkomen en deel ze ook.
Kinderwens 2020
3 x IUI ❌ 2021/2022
IVF/ICSI 1 02/2023 - verse tp 🍀 - 3 cryo’s

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten