ICSI-clubje

ICSI Forum
GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: ICSI-clubje

Bericht door GDN » 31 augustus 2019, 15:30

Hope77 schreef:
31 augustus 2019, 14:13
Dag allemaal,

Hier blijft de ellende maar voortduren😕
Nadat we op 7 weken te horen kregen dat ons kindje gestopt was met groeien op 6w3 begon de ellende.
We hebben eerst gewacht dat het vanzelf zou afkomen. Dit heeft 2 weken geduurd. Toen het bloeden begon dacht ik dat het wel meeviel! Wist ik veel dat dit maar een voorloper was van het echte miskraam. Tijdens een barbecue brak het echt los na een niesbui!
Het floepte er letterlijk uit!!! Bloedklonters de hele nacht door, uiteindelijk was ik zo verzwakt dat we toch naar spoed zijn gereden. Hier vertelde de dokter van wacht dat het zo goed als alles eruit is en dat het nu wel zou verminderen.
Na enkele dagen mocht ik op controle. Hier bleek dat ik nog zwangerschapsweefsel had in mijn baarmoeder en dat ik toch de cytotecpillen moest opsteken om het laatste er nog uit te krijgen.
Na nog een week verder bleek dat de pillen niet het nodige effect hadden en moest ik toch een curettage ondergaan. Ik was blij dat het nu eindelijk achter de rug was en we het nu eindelijk een plaats konden geven.
Maar helaas nu na een resem echo’s en hysteroscopie blijkt dat ik nog een stuk zwangerschapsweefsel heb en moet ik weer in slaap gedaan worden voor het laatste stukje weg te nemen.
Als dit gebeurt is zouden we na de volgende ms kunnen starten voor tp van onze laatste cryo.
Wow hope heavy! Ik voel met je mee want ook ik heb een miskraam gehad in de zomer van 2018. Toen ook met cytotec pillen. Het bloeden bleef ook aanhouden bij mij. Had ook telkens hevige krampen tot wanneer ik niet meer kon. Ik ben toen ook naar het ziekenhuis gegaan en daar zeiden ze dat alles weg was. De pijn bleef en het bloeden ook. Gevoel dat ze me ook niet echt geloofden. Ik bleef maar pijnstillers slikken en lag hele dag in bed of de zetel. Uiteindelijk toch nog een echo gevraagd en toen bleek dat het dus niet weg was. Nadien wel een curretage gehad en was alles weer normaal.
Is echt zwaar want je wil langs de ene kant verder en je miskraam plaatsen en dat lukt op die manier niet. Veel courage voor de komende dagen!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Mitte
Berichten: 425
Lid geworden op: 8 juni 2019, 8:52

Re: ICSI-clubje

Bericht door Mitte » 31 augustus 2019, 17:55

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: ICSI-clubje

Bericht door GDN » 1 september 2019, 18:42

Hier 5 dagen na 6daagse blastocyst. Vanmorgen
hele tijd lagerug pijn maar nu weer wat beter.
Ik hoop om toch wat meer te voelen want nu ziet er niet zo rooskleurig uit. In juni 2018 voelde ik veel meer humeurig, emotioneel, pijnlijke borsten. Nam toen wel clomid,pregnyl en utro. Nu enkel utro...
Nog iemand ervaring dat de 2de zwangerschap anders kan zijn van symptomen?
Nog een prettig weekend!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 2 september 2019, 11:46

Hope77 schreef:
31 augustus 2019, 14:13
Dag allemaal,

Hier blijft de ellende maar voortduren😕
Nadat we op 7 weken te horen kregen dat ons kindje gestopt was met groeien op 6w3 begon de ellende.
We hebben eerst gewacht dat het vanzelf zou afkomen. Dit heeft 2 weken geduurd. Toen het bloeden begon dacht ik dat het wel meeviel! Wist ik veel dat dit maar een voorloper was van het echte miskraam. Tijdens een barbecue brak het echt los na een niesbui!
Het floepte er letterlijk uit!!! Bloedklonters de hele nacht door, uiteindelijk was ik zo verzwakt dat we toch naar spoed zijn gereden. Hier vertelde de dokter van wacht dat het zo goed als alles eruit is en dat het nu wel zou verminderen.
Na enkele dagen mocht ik op controle. Hier bleek dat ik nog zwangerschapsweefsel had in mijn baarmoeder en dat ik toch de cytotecpillen moest opsteken om het laatste er nog uit te krijgen.
Na nog een week verder bleek dat de pillen niet het nodige effect hadden en moest ik toch een curettage ondergaan. Ik was blij dat het nu eindelijk achter de rug was en we het nu eindelijk een plaats konden geven.
Maar helaas nu na een resem echo’s en hysteroscopie blijkt dat ik nog een stuk zwangerschapsweefsel heb en moet ik weer in slaap gedaan worden voor het laatste stukje weg te nemen.
Als dit gebeurt is zouden we na de volgende ms kunnen starten voor tp van onze laatste cryo.
Oooh Hope, zo erg om allemaal te lezen...
Hopelijk verloopt nu alles goed en kan jullie cryo'tje in een goeie omgeving teruggeplaatst worden en uitgroeien tot jullie prachtige baby. Ik duim alvast voor jou!! Verzorg je hé! Xx
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

EliX
Berichten: 9
Lid geworden op: 9 mei 2019, 21:12

Re: ICSI-clubje

Bericht door EliX » 3 september 2019, 15:02

Rosemie schreef:
13 augustus 2019, 9:08
Allereerst wens ik iedereen hier enorm veel succes! Allemaal sterke madammen!
Ik kom me aansluiten bij dit clubje. Even kort mijn voorgeschiedenis. Kinderwens 2014, eerst 2j natuurlijk, dan hulp van clomid 5x zonder resultaat. Gestart in UZA met IUI 6x zonder resultaat. IVF1 biochemische zwangerschap. Start IVF2 gestopt wegens einde van de relatie. Ze hebben nooit een reden gevonden enkel de postcoïtale test bleek slecht te zijn maar deze test blijkt niet veel te betekenen.
Gelukkig snel een prachtige man met kinderwens tegen gekomen :D
In 2017 pil gestopt. Na 4 maand was ik natuurlijk zwanger maar op 8 weken miskraam gehad. Toch wel fijn om te weten dat het kan en dat deze match wel oke is. Jammer genoeg na 10 maand nog steeds niet zwanger. In januari 2019 gestart in Jette onmiddellijk met ICSI 2. 9 eicellen, 4 bevrucht, 3 goede 3d embryo's maar niet zwanger.
Start ICSI3 is escape IUI geworden op onze vraag omdat er maar 3 follikels waren. Niet zwanger. Eind juli gestart met IVF/ICSI3 (als de spermakwaliteit goed is opteren we IVF ook al geeft Jette voorkeur aan ICSI) met Puregon 250 mg, wat meer dan de hoogste dosis blijkt te zijn.
Ik heb vorige week dinsdag mijn 3de PU gehad. 14 eicellen, waarvan 13 rijp! Super blij. Zondag terugplaatsing gehad van 2 5daagse embryo's en er waren er nog 5 in de running om eventueel in te vriezen. Eigenlijk verloopt alles veel beter dan onze verwachting. Nu heb ik deze nacht (2dagen na TP) enorme kramp (geen sluimerende mskramp) gehad vanuit de baarmoeder. Ik ben nu in paniek dat het weer mis zal zijn. Ik vrees dat mijn lichaam de embryo's afstoot. Dit heb ik telkens na een TP (vers of cryo). De dokter heeft er echter geen oren naar. Zijn er hier nog die dit hebben maar toch zwanger bleken te zijn?
Hi,
Ik had zowel na mijn eerste icsi TP van verse embryo van 3 dagen als na iui (2de poging icsi afgelast wegens te weinig eicellen dus dan maar iui gedaan, baat het niet schaadt het niet), telkens paar dagen nadien heel erge krampen. Dit telkens s nachts. Eerste keer ben ik er zelfs 2x van flauwgevallen.
We hebben enkele dagen nadien echo laten doen: niets vreemds op te zien en ook geen ontstekingswaarden.
Beide pogingen waten echter wel negatief.
Ik heb nu mijn 2de “echte” icsi achter de rug, met Pu. En ik moet nu naast ustrogestan ook kleine hoeveelheid diazepam/valium nemen. Blijkbaar is dat ook een spierontspanner. De dokter meent dat ik wss een overgevoelige baarmoeder heb.net zoals jou had ik de idee dat mijn lichaam het embryo afstootte.
Hebben ze bij jou nog een verklaring gegeven inzake je krampen? Of bijkomende medicatie?
April 19: icsi 1. TP= neg, geen cryo
Juni 19: start icsi, afgebroken mr 1 eicel =>iui neg
Sept 19: icsi 2. TP vers op dag 3, : hgc 14, te weinig
2.2: neg
2.3: niet levend ontdooid....

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 4 september 2019, 11:08

Hey allen,
Ff geleden dat ik nog gereageerd heb. Heb wat tijd nodig gehad om de negatieve ervaring met de arts even te laten bezinken.

Ik zie dat er hier weer wat neergepend is.
@ Jido, hoe is het met u? Wanneer is je terugplaatsing? Dat zal voor snel zijn vermoed ik?
@ Wens2020: We hebben in oktober een afspraak bij Dr. Mackens. Hopelijk hebben we bij haar een goed gevoel.
@ Justbreathe: Ik zie in je onderschrift dat er 13 bevrucht zijn!! Dat is super mooi! Nu hopen dat ze goed verder delen en er velen de diepvries in kunnen (en dat je deze niet zult nodig hebben natuurlijk). Hoe is de pickup verlopen?
@ Sannedv: al een idee wanneer je ICSI4 start?
@ GDN: Lukt het nog in de wachtweken? Het zijn de laatste dagen zeker? Wanneer heb je juist bloedname? Ik hoop het zo voor u dat het mag gelukt zijn!
@ Hope77: Wat een helse ervaring! Ik hoop dat nu alles weg is je terug verder kan gaan. Een miskraam op zich is al moeilijk genoeg en dan wil je nadien weer snel verder kunnen. Veel sterkte!
@ EliX: bij deze TP gaan ze mij een baxter geven. Dit zou de baarmoeder ook kalmeren. De arts heeft zelf eigenlijk niets gezegd over de krampen na TP maar omdat ik het gevraagd heeft, heeft hij de baxter voorgeschreven. In oktober gaan we bij een andere arts en dan ga ik hopelijk al mijn vragen en bezorgdheden kunnen op tafel leggen. Bedankt voor de info, dat komt mee op het lijstje met vragen :D

Hier is het nog wat onduidelijk of ik deze maand een TP ga krijgen. Op dag 10 en 13 waren er 2 nog kleine follikels van 10 en 12 mm en mijn BMS was nog maar 5,5. Maandag had ik wat licht bloedverlies waardoor de arts zei om deze cyclus te wachten en geen TP te laten doorgaan. Op mijn vraag heb ik gisteren toch nog een echo en bloedcontrole gehad en toen waren de follikels 14 en 15 mm en BMS 7 en mijn bloedverlies is gestopt. Voorlopig ben ik dus toch terug in de running voor een TP. We zien wel. Als het niet optimaal is deze maand, zal het beter zijn toch tot volgende cyclus te wachten.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 4 september 2019, 11:33

Rosemie schreef:
4 september 2019, 11:08
Hey allen,
Ff geleden dat ik nog gereageerd heb. Heb wat tijd nodig gehad om de negatieve ervaring met de arts even te laten bezinken.

Ik zie dat er hier weer wat neergepend is.
@ Jido, hoe is het met u? Wanneer is je terugplaatsing? Dat zal voor snel zijn vermoed ik?
@ Wens2020: We hebben in oktober een afspraak bij Dr. Mackens. Hopelijk hebben we bij haar een goed gevoel.
@ Justbreathe: Ik zie in je onderschrift dat er 13 bevrucht zijn!! Dat is super mooi! Nu hopen dat ze goed verder delen en er velen de diepvries in kunnen (en dat je deze niet zult nodig hebben natuurlijk). Hoe is de pickup verlopen?
@ Sannedv: al een idee wanneer je ICSI4 start?
@ GDN: Lukt het nog in de wachtweken? Het zijn de laatste dagen zeker? Wanneer heb je juist bloedname? Ik hoop het zo voor u dat het mag gelukt zijn!
@ Hope77: Wat een helse ervaring! Ik hoop dat nu alles weg is je terug verder kan gaan. Een miskraam op zich is al moeilijk genoeg en dan wil je nadien weer snel verder kunnen. Veel sterkte!
@ EliX: bij deze TP gaan ze mij een baxter geven. Dit zou de baarmoeder ook kalmeren. De arts heeft zelf eigenlijk niets gezegd over de krampen na TP maar omdat ik het gevraagd heeft, heeft hij de baxter voorgeschreven. In oktober gaan we bij een andere arts en dan ga ik hopelijk al mijn vragen en bezorgdheden kunnen op tafel leggen. Bedankt voor de info, dat komt mee op het lijstje met vragen :D

Hier is het nog wat onduidelijk of ik deze maand een TP ga krijgen. Op dag 10 en 13 waren er 2 nog kleine follikels van 10 en 12 mm en mijn BMS was nog maar 5,5. Maandag had ik wat licht bloedverlies waardoor de arts zei om deze cyclus te wachten en geen TP te laten doorgaan. Op mijn vraag heb ik gisteren toch nog een echo en bloedcontrole gehad en toen waren de follikels 14 en 15 mm en BMS 7 en mijn bloedverlies is gestopt. Voorlopig ben ik dus toch terug in de running voor een TP. We zien wel. Als het niet optimaal is deze maand, zal het beter zijn toch tot volgende cyclus te wachten.
Hey Rosemie

Hier moet ik overmorgen op eerste echo in natuurlijke cyclus. Ik ga wel al eens praten over eventuele onderzoeken. Of het misschien niet interessanter is om dat eerst te doen voordat we terugplaatsen. Ik wacht af wat zij zegt en vertrouw op haar expertise. We hebben maar 1 cryo meer en als die de dooi haalt geven we die graag alle kansen.

Je bent dus ook bezig in natuurlijke cyclus voor TP als ik het goed begrijp...? Hoe kwam het dat je zo plots bloedverlies had? Als je het nuchter bekijkt is het natuurlijk best in de meest ideale omstandigheden, maar ik denk dat we hier allemaal het gevoel snappen dat je gewoon vooruit wil. En dan lijkt het dat geen poging gelijk is aan stilstaan. Bij mij is dat toch zo.
Hopelijk snel goed BMS en data voor een TP!! Toi toi toi!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Lovely1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 september 2019, 12:15

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lovely1983 » 4 september 2019, 13:03

Dag iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben nu aan 2de poging icsi begonnen. Bij de eerste poging waren de eicellen na pick-up niet rijp genoeg en ik moest poging afbreken en herbeginnen met behandeling (wel 1 cyclus wachten tussenin).
Nu ben ik reeds enkele dagen aan het stimuleren met spuiten (2de behandeling) en heb sinds gisteren (dag 14) bloeding. Ik mag straks om 15u bellen voor bloedresultaat of de pick-up nog kan doorgaan. Waarschijnlijk zal terugplaatsing volgende cyclus kunnen gebeuren maar heb bang, hopelijk is de pick-up mogelijk en met goede eicellen 🙏🏼❤️.
Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?

Groeten,
Lovely

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: ICSI-clubje

Bericht door GDN » 4 september 2019, 17:08

@rosemie sinds vandaag bruinverlies ondanks
de progesteronbollen. Test zei ook negatief vandaag. Ga morgen voor bloedafname maar ja ik voel mijn regels opkomen. Had het wel al wat door aangezien ik niets voelde.
Hoop voor jou dat er een terugplaatsing kan doorgaan... heel raar dat plotse bloedverlies? Hebben ze daar een uitleg voor?
Ik heb nog een 1 cryo dus hoop dat dit een plakkertje zal zijn!

@lovely1983 Welkom!
Zelf geen ervaring met bloedingen voor de terugplaatsing. Hoop dat jouw terugplaatsing kan door gaan! Succes!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Sannedv
Berichten: 278
Lid geworden op: 1 juli 2018, 23:59

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sannedv » 4 september 2019, 21:42

Rosemie schreef:
4 september 2019, 11:08
Hey allen,
Ff geleden dat ik nog gereageerd heb. Heb wat tijd nodig gehad om de negatieve ervaring met de arts even te laten bezinken.

Ik zie dat er hier weer wat neergepend is.
@ Jido, hoe is het met u? Wanneer is je terugplaatsing? Dat zal voor snel zijn vermoed ik?
@ Wens2020: We hebben in oktober een afspraak bij Dr. Mackens. Hopelijk hebben we bij haar een goed gevoel.
@ Justbreathe: Ik zie in je onderschrift dat er 13 bevrucht zijn!! Dat is super mooi! Nu hopen dat ze goed verder delen en er velen de diepvries in kunnen (en dat je deze niet zult nodig hebben natuurlijk). Hoe is de pickup verlopen?
@ Sannedv: al een idee wanneer je ICSI4 start?
@ GDN: Lukt het nog in de wachtweken? Het zijn de laatste dagen zeker? Wanneer heb je juist bloedname? Ik hoop het zo voor u dat het mag gelukt zijn!
@ Hope77: Wat een helse ervaring! Ik hoop dat nu alles weg is je terug verder kan gaan. Een miskraam op zich is al moeilijk genoeg en dan wil je nadien weer snel verder kunnen. Veel sterkte!
@ EliX: bij deze TP gaan ze mij een baxter geven. Dit zou de baarmoeder ook kalmeren. De arts heeft zelf eigenlijk niets gezegd over de krampen na TP maar omdat ik het gevraagd heeft, heeft hij de baxter voorgeschreven. In oktober gaan we bij een andere arts en dan ga ik hopelijk al mijn vragen en bezorgdheden kunnen op tafel leggen. Bedankt voor de info, dat komt mee op het lijstje met vragen :D

Hier is het nog wat onduidelijk of ik deze maand een TP ga krijgen. Op dag 10 en 13 waren er 2 nog kleine follikels van 10 en 12 mm en mijn BMS was nog maar 5,5. Maandag had ik wat licht bloedverlies waardoor de arts zei om deze cyclus te wachten en geen TP te laten doorgaan. Op mijn vraag heb ik gisteren toch nog een echo en bloedcontrole gehad en toen waren de follikels 14 en 15 mm en BMS 7 en mijn bloedverlies is gestopt. Voorlopig ben ik dus toch terug in de running voor een TP. We zien wel. Als het niet optimaal is deze maand, zal het beter zijn toch tot volgende cyclus te wachten.
Hah, dankzij jouw post ben ik ook weer helemaal mee met alles 😉

Ik duim voor toch nog een goeie poging voor je!

Vandaag zijn wij bij de prof van Leuven geweest. We doen nog een laatste poging in Leuven gezien de wachttijd ed in Jette. Als mijn regels, hopelijk snel, doorkomen begin ik weer even met de pil.
Dit keer gaan ze ook assisted hatching toepassen en krijg ik iets van bloedverdunner vanaf de terugplaatsing om de bloeddoorstroming in de baarmoeder te optimaliseren.

Vierde keer goede keer zeker 😉
En anders moet Jette daarna voor het mirakel zorgen 😅
01/19: ICSI 1 - neg. Geen cryo's
03/19: ICSI 2 - neg. Geen cryo's
07/19: ICSI 3 - neg. Geen cryo's
11/19: ICSI 4 - positief! Nog 4 cryo's 😯
17/12 8w echo
16/01 12w echo
19/03 21w echo
29/05 31w echo
26/06 welkom lieve meid ❤️

Justbreathe
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 juni 2019, 21:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Justbreathe » 4 september 2019, 22:45

Rosemie schreef:
4 september 2019, 11:08
@ Justbreathe: Ik zie in je onderschrift dat er 13 bevrucht zijn!! Dat is super mooi! Nu hopen dat ze goed verder delen en er velen de diepvries in kunnen (en dat je deze niet zult nodig hebben natuurlijk). Hoe is de pickup verlopen?
Hey Rosemie.
Pick up is goed verlopen maar als alles was uitgewerkt, toch wel last onderaan. Als mijn blaas vol was, kon ik niet rechtop stappen van de pijn. Ondertussen al 2 dagen verder maar heb nog steeds last. Op het einde van de dag heb ik een serieus opgeblazen buik, mijn borsten doen ook super veel zeer (maar dat was al sinds ik terug moest starten met de pil). En ik ben ook geconstipeerd sinds PU.
Iemand daar ervaring mee? Hoelang zou dat nog lastig zijn? Maak mij een beetje zorgen.

Nu is het inderdaad afwachten tot zaterdag! 🍀
Ik duim ook voor jou dat de eitjes goed groeien en dat er toch nog een TP mogelijk is deze maand! 🤞
09/18- start natuurlijk
03/19 - zaadstaal laten testen
06/19 - IUI - negatief
07/19 - IUI - negatief
02/09/19 - PU - 13 bevrucht
07/09/19 - Geen TP - 0 embryo’s
04/11/19 - PU - 12 bevrucht
09/11/19 - 1 TP - 1 cryo
20/11/19 - bloedafname - positief!

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Yvonne1983 » 5 september 2019, 9:31

..
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 26 september 2020, 8:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Lovely1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 4 september 2019, 12:15

Re: ICSI-clubje

Bericht door Lovely1983 » 5 september 2019, 9:59

GDN schreef:
4 september 2019, 17:08
@rosemie sinds vandaag bruinverlies ondanks
de progesteronbollen. Test zei ook negatief vandaag. Ga morgen voor bloedafname maar ja ik voel mijn regels opkomen. Had het wel al wat door aangezien ik niets voelde.
Hoop voor jou dat er een terugplaatsing kan doorgaan... heel raar dat plotse bloedverlies? Hebben ze daar een uitleg voor?
Ik heb nog een 1 cryo dus hoop dat dit een plakkertje zal zijn!

@lovely1983 Welkom!
Zelf geen ervaring met bloedingen voor de terugplaatsing. Hoop dat jouw terugplaatsing kan door gaan! Succes!

Dank je GDN,
Ik heb ondertussen nieuws gekregen dat de bloeding door de hormonen komt. Morgen is pick-up en hopelijk zijn er nu wel rijpe eicellen bij van goede kwaliteit om te bevruchten (icsi). Door de hoge hormoonwaarde in mijn bloed is er geen terugplaatsing. Dit zal bij volgende cyclus gebeuren maar ik zou al blij zijn als de pick-up lukt 🙏🏼🧚🏻‍♀️!

Vele groetjes,
Lovely

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 5 september 2019, 10:23

Justbreathe: De laatste keer na de pickup heb ik toch ook wel behoorlijk wat last gehad van oa. constipatie, pijn thv de eierstokken en dit vooral bij wc-bezoek, opgeblazen buik. Ik maakte me er ook wat zorgen over en heeft ook wel zeker en week geduurd. Ik heb dit wel aangegeven bij de terugplaatsing en de dokter heeft voor de TP eerst naar een check-up gedaan. Dit is blijkbaar wel belangrijk. Na de pickup vullen de eiblaasjes zich met vocht. Hierdoor heb je een opgezette buik maar ook de pijn thv de eierstokken. De arts zei dat elk prikje van de PU nu een blauwe plek is en dit natuurlijk pijn kan doen, vooral door de druk van al het vocht. Maar ze zei wel dat er geen vocht in de buikholte mag vrijkomen en dit heeft ze nog een nagekeken via echo, anders doen ze geen terugplaatsing. De symptomen hiervan zouden vooral kortademig, snellere hartslag en draaierig zijn. Probeer het heel rustig aan te doen, geen bruske bewegingen maken of teveel schokken (de eierstokken kunnen draaien door het gewicht) en voldoende vocht binnen nemen. Ik duim mee dat de TP dan kan doorgaan!
Lovely1983: succes morgen!
GDN: hopelijk is het bruinverlies toch een innesteling! En anders dikke knuffel!
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Justbreathe
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 juni 2019, 21:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Justbreathe » 5 september 2019, 12:55

@Rosemie bedankt voor de informatie. Ik zal dit zeker zeggen tegen de dokter zaterdag. Andere symptomen heb ik nog niet. Hopelijk blijven die ook uit. Ben al sinds de PU amper uit de zetel gekomen, dus ik hou me wel kalm. Ik drink misschien juist te weinig water. Zal ik vandaag compenseren.

@Lovely ik duim mee dat je PU doorgaat! 🤞 Succes he!

@Yvonne bedankt voor de info, zal eens passeren bij de apotheek. Ik ben daar altijd gevoelig aan, bij het minste van verandering heb ik daar last van.
Ik duim mee dat je asap mag beginnen stimuleren.
Echt elke dag is een dag teveel. 🍀

Bij mij is het nog 2 dagen afwachten voor TP. Ze controleren mijn bloed wel nooit tijdens het hele proces.

Bedankt voor jullie steun! Het doet echt deugd!
09/18- start natuurlijk
03/19 - zaadstaal laten testen
06/19 - IUI - negatief
07/19 - IUI - negatief
02/09/19 - PU - 13 bevrucht
07/09/19 - Geen TP - 0 embryo’s
04/11/19 - PU - 12 bevrucht
09/11/19 - 1 TP - 1 cryo
20/11/19 - bloedafname - positief!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten