ICSI-clubje

ICSI Forum
mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 21 juni 2021, 11:37

JFB17 schreef:
21 juni 2021, 5:30
Goedemorgen dames,

Even een update van mijn verhaal; al mijn 11 ingevroren eicellen hebben de dooi overleefd. Hier was ik uiteraard heel blij mee omdat ik dit niet had verwacht. De technieken zijn er ontzettend op vooruit gegaan tov 2014 en ik was toen maar 24, dit helpt ook mee natuurlijk. Van de 11 eicellen werden er 10 bevrucht met ICSI. Uiteindelijk 5 embryo’s van kwaliteit 1 en 3 van kwaliteit 3. Deze laatsten hebben het niet gehaald. Gisteren terugplaatsing gehad van 1 van de 5 goede embryo’s (3-daagse). De andere 4 werden op dag 3 ingevroren. Nu weer in spanning afwachten tot 2 juli…

Vraag me wel of waarom ze de andere embryo’s niet hebben laten doorgroeien tot dag 5. Heb er nu ook wat minder hoop op omdat ik nu een terugplaatsing heb gehad van een 3-daagse. Mijn dochter was bij terugplaatsing al een blasto. Stom dat ik het gisteren niet gevraagd heb in Jette natuurlijk…

Gisterenavond voelde ik precies al vanalles hoewel ik besef dat dit uiteraard veel te vroeg zou zijn. Ik weet precies totaal niet meer hoe dit gaat en wat ik wel of niet zou moeten voelen. Gisteren ook totaal tegen mijn natuur in een dafalghan genomen tegen extreme hoofdpijn (dochter heeft weer een virus mee van de crèche). Behoudens mijn vergissing mag je dafalghan nemen tijdens de zwangerschap?

Hoe gaat het ondertussen met iedereen die ook op een terugplaatsing zat te wachten?

Voor de dames die nog twijfelen; ik heb afgelopen woensdag mijn eerste vaccin gekregen (Pfizer). Jette heeft mij tijdens de behandeling en ook nog eens gisteren 100 % benadrukt dat je je vaccin moet laten plaatsen in eender welk stadium. Het heet geen enkel effect op je traject of je zwangerschap. Moest je zwanger zijn dan mag je wel enkel Moderna of Pfizer toegediend krijgen.

Succces aan iedereen!
Ik heb de indruk dat ze in Jette vooral bij de eerste poging tot dag 5 gaan en vaak is er nog een grote afvalrace, niet alleen omdat ze stoppen met delen, maar ook omdat ze niet goed genoeg zijn om in te vriezen.

Je hebt nu een 'verse' tp gehad, maar als je 1 van je cryo's zou nodig hebben dan ontdooien ze die de dag ervoor al en krijg je dus een 4-daagse. Bij mij is het al enkele keren gebeurd dat ze bij tp ook al blasto's geworden waren, dit was bij de controle om 14u.
De laatste keer was mijn tp rond 13u, toen nog geen blasto's, maar bij het naar huis rijden voel de ik wel 'iets' op de plaats waar ze zijn teruggezet en er is er eentje blijven plakken.

Ik ben een specialleke en ik weet meestal na 3-4 dagen of het raak is of niet, alleen is het dan nog te vroeg om te testen.

Dafalgan/paracetamol mag tijdens de zwangerschap.

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Atalanta » 21 juni 2021, 12:06

JFB17, spannende tijden! Die van mij zit er ook net in 🍀 het viel me wel op dat er veel vloeistof meteen terug uitkwam als ik opstond. Hadden jullie dat ook? Stel dat die embryo er ook uitgekomen is. Dat klinkt stom waarschijnlijk :p
Het is een leuke manier van denken wat Mich zei, vandaag ben ik 2w en 5d zwanger 🙈 morgen kan het al gedaan zijn, maar vandaag waan ik me zwanger 😁

Ik duim voor je mee muzieknootje!!!
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 21 juni 2021, 12:14

Atalanta en de andere dames in de ww, jullie zijn allemaal PUPO, pregnant until proven otherwise.

En als je de zwangerschapsduur erbij denkt dan maakt het het nog wat echter. Akkoord, als het negatief uitdraait komt de klap misschien harder aan, maar ook als je niets verwacht komt het hard aan.

Ik duim voor jullie!

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Toepi » 21 juni 2021, 13:00

Muzieknootje schreef:
21 juni 2021, 7:47
Dag dames,
Hier is het ook weer een weekje wat rustiger geweest. 12/06 mijn allereerste terugplaatsing gehad. Het was een vijfdaagse. Maar ze hadden even wat moeten helpen. Er is een techniek dat ze al een klein beetje van “de schil” zelf er rond uit doen zodat het embytje iets minder moeite moet doen en meer de kans krijgt om te groeien. Nadeel is dat dit natuurlijk wel minder kans geeft maar dit was dan van icsi 2 ook dan maar onze enige kans. Dus zijn we er toch voor gegaan.
Nu ben ik eigenlijk al verschillende dagen super moe. Maar denk eigenlijk dat dit aan de warmte en aan de intro’s ligt.
Gisteren avond had ik dan bij het afvegen een klein beetje rozig bloed. Vrees dus dat mijn regels gaan doorzetten. Deze ochtend was het wel weg.
Nu dus met een bang hartje afwachten. Straks bloedname.
Dag muzieknootje

We lopen wat gelijk, ik heb mijn tp gehad op 13/06. Maar de bloedafname is pas donderdag, spannende dagen he..
Dat moe zijn herken ik wel, dit weekend was ik ook ongelooflijk vermoeid. Maar zoals je zegt, kan door andere dingen zijn.
We moeten hopen zeker?
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 juni 2021, 13:27

Toepi schreef:
21 juni 2021, 13:00
Muzieknootje schreef:
21 juni 2021, 7:47
Dag dames,
Hier is het ook weer een weekje wat rustiger geweest. 12/06 mijn allereerste terugplaatsing gehad. Het was een vijfdaagse. Maar ze hadden even wat moeten helpen. Er is een techniek dat ze al een klein beetje van “de schil” zelf er rond uit doen zodat het embytje iets minder moeite moet doen en meer de kans krijgt om te groeien. Nadeel is dat dit natuurlijk wel minder kans geeft maar dit was dan van icsi 2 ook dan maar onze enige kans. Dus zijn we er toch voor gegaan.
Nu ben ik eigenlijk al verschillende dagen super moe. Maar denk eigenlijk dat dit aan de warmte en aan de intro’s ligt.
Gisteren avond had ik dan bij het afvegen een klein beetje rozig bloed. Vrees dus dat mijn regels gaan doorzetten. Deze ochtend was het wel weg.
Nu dus met een bang hartje afwachten. Straks bloedname.
Dag muzieknootje

We lopen wat gelijk, ik heb mijn tp gehad op 13/06. Maar de bloedafname is pas donderdag, spannende dagen he..
Dat moe zijn herken ik wel, dit weekend was ik ook ongelooflijk vermoeid. Maar zoals je zegt, kan door andere dingen zijn.
We moeten hopen zeker?
Hopen kan inderdaad heel veel doen!!
Hier helaas net een negatief telefoontje gekregen. Maar had het door dat bloedverlies gisteren wel verwacht. Maar toch. Waren ook geen cryo’s dus moeten weer helemaal opnieuw starten.
Vermoeidheid kwam bij mij waarschijnlijk door de utro.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 21 juni 2021, 13:42

Atalanta schreef:
21 juni 2021, 12:06
JFB17, spannende tijden! Die van mij zit er ook net in 🍀 het viel me wel op dat er veel vloeistof meteen terug uitkwam als ik opstond. Hadden jullie dat ook? Stel dat die embryo er ook uitgekomen is. Dat klinkt stom waarschijnlijk :p
Het is een leuke manier van denken wat Mich zei, vandaag ben ik 2w en 5d zwanger 🙈 morgen kan het al gedaan zijn, maar vandaag waan ik me zwanger 😁

Ik duim voor je mee muzieknootje!!!
ooh, ik zie dat jij ook mag gaan voor een bloedafname op 2 juli! Hopelijk beiden goed nieuws dan :D
Zou de "vloeistof" niet komen van resten utrogestan ofzo? Ik heb niet de ervaring dat er meteen vocht meekomt. De embryo wordt normaal gesproken teruggeplaatst in het beste gedeelte van je baarmoederslijm dus die zit stevig vast hoor! :D Ik moet na de terugplaatsing ook steeds meteen naar het toilet omwille van de volle blaas dus op die manier komt er dan wel "vocht" vrij :p
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 21 juni 2021, 13:47

mich75 schreef:
21 juni 2021, 11:37
JFB17 schreef:
21 juni 2021, 5:30
Goedemorgen dames,

Even een update van mijn verhaal; al mijn 11 ingevroren eicellen hebben de dooi overleefd. Hier was ik uiteraard heel blij mee omdat ik dit niet had verwacht. De technieken zijn er ontzettend op vooruit gegaan tov 2014 en ik was toen maar 24, dit helpt ook mee natuurlijk. Van de 11 eicellen werden er 10 bevrucht met ICSI. Uiteindelijk 5 embryo’s van kwaliteit 1 en 3 van kwaliteit 3. Deze laatsten hebben het niet gehaald. Gisteren terugplaatsing gehad van 1 van de 5 goede embryo’s (3-daagse). De andere 4 werden op dag 3 ingevroren. Nu weer in spanning afwachten tot 2 juli…

Vraag me wel of waarom ze de andere embryo’s niet hebben laten doorgroeien tot dag 5. Heb er nu ook wat minder hoop op omdat ik nu een terugplaatsing heb gehad van een 3-daagse. Mijn dochter was bij terugplaatsing al een blasto. Stom dat ik het gisteren niet gevraagd heb in Jette natuurlijk…

Gisterenavond voelde ik precies al vanalles hoewel ik besef dat dit uiteraard veel te vroeg zou zijn. Ik weet precies totaal niet meer hoe dit gaat en wat ik wel of niet zou moeten voelen. Gisteren ook totaal tegen mijn natuur in een dafalghan genomen tegen extreme hoofdpijn (dochter heeft weer een virus mee van de crèche). Behoudens mijn vergissing mag je dafalghan nemen tijdens de zwangerschap?

Hoe gaat het ondertussen met iedereen die ook op een terugplaatsing zat te wachten?

Voor de dames die nog twijfelen; ik heb afgelopen woensdag mijn eerste vaccin gekregen (Pfizer). Jette heeft mij tijdens de behandeling en ook nog eens gisteren 100 % benadrukt dat je je vaccin moet laten plaatsen in eender welk stadium. Het heet geen enkel effect op je traject of je zwangerschap. Moest je zwanger zijn dan mag je wel enkel Moderna of Pfizer toegediend krijgen.

Succces aan iedereen!
Ik heb de indruk dat ze in Jette vooral bij de eerste poging tot dag 5 gaan en vaak is er nog een grote afvalrace, niet alleen omdat ze stoppen met delen, maar ook omdat ze niet goed genoeg zijn om in te vriezen.

Je hebt nu een 'verse' tp gehad, maar als je 1 van je cryo's zou nodig hebben dan ontdooien ze die de dag ervoor al en krijg je dus een 4-daagse. Bij mij is het al enkele keren gebeurd dat ze bij tp ook al blasto's geworden waren, dit was bij de controle om 14u.
De laatste keer was mijn tp rond 13u, toen nog geen blasto's, maar bij het naar huis rijden voel de ik wel 'iets' op de plaats waar ze zijn teruggezet en er is er eentje blijven plakken.

Ik ben een specialleke en ik weet meestal na 3-4 dagen of het raak is of niet, alleen is het dan nog te vroeg om te testen.

Dafalgan/paracetamol mag tijdens de zwangerschap.
Hoi Mich, bedankt voor je reactie! Heb Jette gemaild en gevraagd wat de specifieke reden is dat er nu dus niet gewacht is tot 5 dagen maar nog geen reactie. Mijn terugplaatsing gisteren was om 14u en ik voelde kort na thuiskomst ook precies vanalles, een beetje een rommelend gevoel maar kan me dit totaal niet herinneren van bij de terugplaatsing van mijn dochter. Ik heb vorige keer ook al voor de bloedafname getest en had toen reeds een duidelijke positieve test. Ga dit deze keer ook doen maar echt pas kort voor de bloedafname of is er geen verschil tussen een 3-daagse en een 5-daagse voor wat de invloed op een test betreft?

Hoe gaat het met jou ondertussen?
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Toepi » 21 juni 2021, 13:52

Muzieknootje schreef:
21 juni 2021, 13:27
Toepi schreef:
21 juni 2021, 13:00
Muzieknootje schreef:
21 juni 2021, 7:47
Dag dames,
Hier is het ook weer een weekje wat rustiger geweest. 12/06 mijn allereerste terugplaatsing gehad. Het was een vijfdaagse. Maar ze hadden even wat moeten helpen. Er is een techniek dat ze al een klein beetje van “de schil” zelf er rond uit doen zodat het embytje iets minder moeite moet doen en meer de kans krijgt om te groeien. Nadeel is dat dit natuurlijk wel minder kans geeft maar dit was dan van icsi 2 ook dan maar onze enige kans. Dus zijn we er toch voor gegaan.
Nu ben ik eigenlijk al verschillende dagen super moe. Maar denk eigenlijk dat dit aan de warmte en aan de intro’s ligt.
Gisteren avond had ik dan bij het afvegen een klein beetje rozig bloed. Vrees dus dat mijn regels gaan doorzetten. Deze ochtend was het wel weg.
Nu dus met een bang hartje afwachten. Straks bloedname.
Dag muzieknootje

We lopen wat gelijk, ik heb mijn tp gehad op 13/06. Maar de bloedafname is pas donderdag, spannende dagen he..
Dat moe zijn herken ik wel, dit weekend was ik ook ongelooflijk vermoeid. Maar zoals je zegt, kan door andere dingen zijn.
We moeten hopen zeker?
Hopen kan inderdaad heel veel doen!!
Hier helaas net een negatief telefoontje gekregen. Maar had het door dat bloedverlies gisteren wel verwacht. Maar toch. Waren ook geen cryo’s dus moeten weer helemaal opnieuw starten.
Vermoeidheid kwam bij mij waarschijnlijk door de utro.
Oh spijtig! Ook al was het verwacht, toch heb je nog altijd ergens dat sprankeltje hoop he. Mag je direct opnieuw starten met stimuleren?
Ik heb nog 10 cryo's, dus dat geeft wel wat rust. Maar ga toch heel ontgoocheld zijn, want ondertussen tikt de tijd verder he.. we kunnen er op dit punt zelf niks aan doen. De innesteling is echt geluk hebben denk ik
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 21 juni 2021, 14:01

Hey JFB17, je moet gewoon kijken hoe oud het embryo is om te testen, bij was steeds betrouwbaar op d11, dus bij 3w+4.

Bij jou zou dat 8d na tp zijn deze keer.

Ik heb deze keer pas getest op 3w+6 om dat ik pas bn had op 4w+3, andere keren had ik meestal bn op 4w.

Buiten een opgezette buik en grotere borsten is er aan niets te merken dat ik zwanger ben. Eerste echo was in orde, dus hopen dat het zo blijft, gyn zei dat er nog 15% kans is dat het misloopt.

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Atalanta » 21 juni 2021, 14:30

Muzieknootje zo spijtig😔 hopelijk mogen jullie snel opnieuw starten, zoals toepi zegt is tijd onze vijand...
JFB17: ik hoop ook dat 2 juli een dag met veel goed nieuws mag worden🤞 en het was echt super vloeibaar, echt water precies 🤷🏻‍♀️
@Toepi: ga je je nog niet laten verleiden door een testje?
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 juni 2021, 14:34

Atalanta schreef:
21 juni 2021, 14:30
Muzieknootje zo spijtig😔 hopelijk mogen jullie snel opnieuw starten, zoals toepi zegt is tijd onze vijand...
JFB17: ik hoop ook dat 2 juli een dag met veel goed nieuws mag worden🤞 en het was echt super vloeibaar, echt water precies 🤷🏻‍♀️
@Toepi: ga je je nog niet laten verleiden door een testje?
Inderdaad 😔 ook al verwacht je het. Toch is er altijd nog wat hoop. Gelukkig kunnen we vrij snel voor een nieuw gesprek langsgaan (6juli). Hopen dat mijn cyclus dan een beetje goed meewerkt. Zodat we dan toch snel kunnen starten.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Toepi » 21 juni 2021, 14:47

Atalanta schreef:
21 juni 2021, 14:30
Muzieknootje zo spijtig😔 hopelijk mogen jullie snel opnieuw starten, zoals toepi zegt is tijd onze vijand...
JFB17: ik hoop ook dat 2 juli een dag met veel goed nieuws mag worden🤞 en het was echt super vloeibaar, echt water precies 🤷🏻‍♀️
@Toepi: ga je je nog niet laten verleiden door een testje?
Ik heb me al laten verleiden natuurlijk 😊
Gisterenochtend was het een tuurstreepje, moesten goed kijken. Dus ofwel beelden we het ons in, maar had de indruk dat het niet volledig witte test was..
Morgenochtend nog eens testen, hopelijk dan wat duidelijker.
Zou toch veel gemakkelijker zijn moest je lichaam een duidelijk teken geven he!
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Atalanta » 21 juni 2021, 20:04

Woow Toepi! Dat begint al veelbelovend, hopelijk morgen een dikke streep 🤞🤞

Ik had vandaag wel wat licht bloedverlies en zelfs een klein stolseltje na de tp. Mss dat ik door die Asaflow wel wat makkelijker bloed, maar toch, ik hoop dat het hierbij blijft 😒
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Toepi
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 februari 2021, 11:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Toepi » 22 juni 2021, 7:20

Vanmorgen was er niks te zien op de test 😔
Moet niks meer verwachten dus.. zo frustrerend! Wanneer is het eens aan ons?! 😔
ICSI 1.1: jan-feb 2021 - mk (1 cryo)
ICSI 1.2: mei 2021 - neg
ICSI 2.1: juni 2021 - neg (10 cryo's)
ICSI 2.2: juli 2021 - neg
ICSI 2.3: aug 2021- positief ❤️

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 22 juni 2021, 7:51

mich75 schreef:
21 juni 2021, 14:01
Hey JFB17, je moet gewoon kijken hoe oud het embryo is om te testen, bij was steeds betrouwbaar op d11, dus bij 3w+4.

Bij jou zou dat 8d na tp zijn deze keer.

Ik heb deze keer pas getest op 3w+6 om dat ik pas bn had op 4w+3, andere keren had ik meestal bn op 4w.

Buiten een opgezette buik en grotere borsten is er aan niets te merken dat ik zwanger ben. Eerste echo was in orde, dus hopen dat het zo blijft, gyn zei dat er nog 15% kans is dat het misloopt.
Ik ga mij volgende week maandag eens aan een testje wagen denk ik. Heb ze hier nog liggen van de vorige keren. Ik heb gisteren nog een heel nette uitleg gekregen van prof. De Vos. Schijnbaar is het te riskant om embryo’s die zijn ontstaan uit gedooide eicellen te lang te laten doorgroeien. Het is dan beter om de goede embryo’s in te vriezen op dag 3. Een goede 3-daagde embryo (kwaliteit 1) zou blijkbaar toch ook evenveel kansen geven als een 5-daagde of blasto. We zullen het zien!

Wat goed dat je eerste echo in orde was, geeft toch al wat meer geruststelling hè! Ik meen mij te herinneren dat er altijd een klein percentage is dat het misloopt tot aan 12 weken. Daarna eerder uitzonderlijk. Je bent in ieder geval goed op weg!
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten