ICSI-clubje

ICSI Forum
Iggy
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 november 2017, 12:47

Re: ICSI-clubje

Bericht door Iggy » 12 augustus 2018, 3:32

Hallo iedereen
Na een heel erg lange tijd meelezen op het forum tijd om
mezelf eens voor te stellen.
Mn vriend heeft in januari zn TESE ondergaan (hij was al heel lange tijd gesteriliseerd en de kans bij een hersteloperatie was zeer klein)
Nu ben ik sinds de zesde augustus begonnen met de pil en zou deze moeten nemen tot de 26ste. De 29ste zou ik dan Mn eerste echo hebben.
Zo erg spannend allemaal. 😃
10/1 TESE

Beachbabe
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mei 2018, 0:10

Re: ICSI-clubje

Bericht door Beachbabe » 12 augustus 2018, 12:10

Wat fijn dat iedereen zo open en eerlijk is!
Wij hebben afgelopen dinsdag, 7 aug, een TP gehad van 2, we hadden er 3 in de diepvries dus hebben nu het vakantie is, rust, juiste omstandigheden etc.
Ze waren goed ingevroren en het nog beter gaan doen na ontdooiing, ze zijn teruggeplaatst op dag 6, dus als het goed is dezelfde avond gaan innestelen, geen medicatie deze keer maar in de eigen cyclus.
De vorige terugplaatsing was er eentje van dag 5 en dat was direct na de pick up. Voelde totaal anders, was wel overtijd maar bleek onvoldoende hcg waarde te hebben voor een gezonde zwangerschap. Wel wat waarde maar niet genoeg, jammer genoeg.
Nu heb ik een ‘zware’ onderbuik met af en toe een soort trekjes in mijn buik, kan het moeilijk definiëren maar ik hoop dat mijn menstruatie uitblijft en dat deze twee goed ingenesteld zijn!
Ik moet 17 aug bloed af laten nemen.
Iemand die dit zware gevoel herkent?
Veel liefs
Hersteloperatie man 01/15
Onderzoek 08/17
Diagnose Antistoffen man 08/17
Laparascopie 09/17
iui 1-6 negatief 17/18
Intake ivf/icsi UZ Gent 04/18
PU 02/06/18
TP 07/06/18
3 blastocystes 5 dgn ingevroren
TP 07/08/18 2 embryo’s
BN 17/08/18 hcg 43 zwanger!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 13 augustus 2018, 11:14

Welkom aan de nieuwkes in de groep :wink: Het blijft me telkens weer verbazen hoeveel mensen er in hetzelfde schuitje zitten :shock: , maar in het dagelijkse leven hoor je daar zo weinig over... Goed dat we hier eens stoom kunnen afblazen!

@Iggy: Echt spannend hé, ik zit momenteel ook in mijn pil-periode. Nog zeker tot donderdag, dan op controle bij gynaecoloog en hopelijk mag ik dan starten met de spuiten!

@Beachbabe: Oooh, spannende tijd voor jou. Wie weet wel een tweeling die het zich momenteel gemakkelijk maakt in jouw buik!! :D
Een zwaar gevoel had ik ook wel in het begin van mijn vorige zwangerschap, maar het was wel verwarrend. Ik weet nog dat ik constant dacht dat mijn menstruatie er ging doorkomen, maar die toch maar uitbleef. Ik wil je geen valse hoop geven, dus hoe moeilijk het ook is de bloedafname vrijdag zal duidelijkheid brengen.
Probeer nog wat je gedachten te verzetten, in de mate van het mogelijke :wink:


Bij ons was het weer nog maar eens duidelijk dat het eindejaar en eerste maanden volgend jaar babyboom zullen zijn :| Dit weekend nog een aankondiging en nu net nog een berichtje van mijn nichtje dat ze opnieuw mama en papa worden. Het is moeilijk om oprecht gelukkig te zijn als je zelf zo verlangt... En voel me dan egoïstisch over mijn denkwijze, maar het is sterker dan mezelf :roll: :cry:
Het enige wat ik hoop is dat wij ook bij de gelukkige mogen zijn tegen het eindjaar/nieuw jaar als al die boelekes geboren worden. We blijven hopen!
En ik duim ten volle met iedereen hier mee!!!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 14 augustus 2018, 9:23

Goedemorgen allemaal,

Gisteren namiddag was het voor mij even stormachtig als het weer buiten :( :( :(
Ik had 's ochtends afspraak voor bloed en echo na een weekje de injecties te hebben gebruikt.
In de loop van de namiddag belde de DM met de melding dat de behandeling deze maand stop werd gezet nav de resultaten. Ik reageer niet voldoende op de voorgeschreven medicatie en dus wordt de eerste poging nu in augustus dus afgeblazen. :cry:
Gelukkig mogen we volgende week al terug op gesprek voor bespreking en bepaling nieuwe medicatie zodanig we in september hopelijk meteen terug van start kunnen. Dit brengt terug een beetje moed met zich mee...

Naast positieve ingesteldheid en blijven hopen, blijf ik ook steeds realistisch om mij met de voetjes op de grond te houden maar dit scenario had ik niet voor ogen en kwam dus al een bom aan :cry:

Het gebeurd blijkbaar meer en is dus niet onoverkomelijk maar telkens denk je toch: waarom ik...?
Ondertussen is er dus een nieuwe dag aangebroken, ik probeer terug mijn volledige goede moed te vinden maar dat zal nog een paar dagen tijd vragen vooraleer dit terug 100% is! :(
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 14 augustus 2018, 14:20

jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goedemorgen allemaal,

Gisteren namiddag was het voor mij even stormachtig als het weer buiten :( :( :(
Ik had 's ochtends afspraak voor bloed en echo na een weekje de injecties te hebben gebruikt.
In de loop van de namiddag belde de DM met de melding dat de behandeling deze maand stop werd gezet nav de resultaten. Ik reageer niet voldoende op de voorgeschreven medicatie en dus wordt de eerste poging nu in augustus dus afgeblazen. :cry:
Gelukkig mogen we volgende week al terug op gesprek voor bespreking en bepaling nieuwe medicatie zodanig we in september hopelijk meteen terug van start kunnen. Dit brengt terug een beetje moed met zich mee...

Naast positieve ingesteldheid en blijven hopen, blijf ik ook steeds realistisch om mij met de voetjes op de grond te houden maar dit scenario had ik niet voor ogen en kwam dus al een bom aan :cry:

Het gebeurd blijkbaar meer en is dus niet onoverkomelijk maar telkens denk je toch: waarom ik...?
Ondertussen is er dus een nieuwe dag aangebroken, ik probeer terug mijn volledige goede moed te vinden maar dat zal nog een paar dagen tijd vragen vooraleer dit terug 100% is! :(

:shock: :( Zo heftig! Geen idee dat dit ook nog kon :roll:
Dan ben je net met volle moed aan het spuiten en kom je zoiets tegen zeg :roll: Jammer van de verloren maand, maar aan de andere kant wel goed dat ze het snel opmerken en u niet laten doorspuiten voor niets.
Geef het inderdaad een paar daagjes en daarna kan je dan weer met jouw volle positiviteit recht vooruit!
Ik duim voor jou dat je volgende maand met de nieuwe medicatie kan starten en deze super goed aanslaat!

Veel goeie moed!!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 14 augustus 2018, 20:49

Hello iedereen
Na weg geweest, ben ik hier terug. Laatste tp gehad in maart.
Sindsdien even pauze en ondertussen ben ik veranderd van centrum.
Van Decleer in Aalter naar Schutyzer in Jette.
Ben ik nu wachtend op maandstonden om te kunnen starten met full stimulatie voor de 6e poging.
09/08 zou ik normaal mijn maandstonden moeten gekregen hebben. Maar helaas tot op vandaag nog geen maandstonden.
Ook niet zwanger.
Dus het is nog even afwachten... :shock:
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 16 augustus 2018, 7:45

Dag Deborah88,

Hopelijk een deugddoende pauze gehad? Je hebt er ook al een hele weg opzitten als ik het zo allemaal lees...
Een nieuw centrum, nieuwe inzichten. En laat ons duimen op een snel positief resultaat.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 16 augustus 2018, 11:47

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goedemorgen allemaal,

Gisteren namiddag was het voor mij even stormachtig als het weer buiten :( :( :(
Ik had 's ochtends afspraak voor bloed en echo na een weekje de injecties te hebben gebruikt.
In de loop van de namiddag belde de DM met de melding dat de behandeling deze maand stop werd gezet nav de resultaten. Ik reageer niet voldoende op de voorgeschreven medicatie en dus wordt de eerste poging nu in augustus dus afgeblazen. :cry:
Gelukkig mogen we volgende week al terug op gesprek voor bespreking en bepaling nieuwe medicatie zodanig we in september hopelijk meteen terug van start kunnen. Dit brengt terug een beetje moed met zich mee...

Naast positieve ingesteldheid en blijven hopen, blijf ik ook steeds realistisch om mij met de voetjes op de grond te houden maar dit scenario had ik niet voor ogen en kwam dus al een bom aan :cry:

Het gebeurd blijkbaar meer en is dus niet onoverkomelijk maar telkens denk je toch: waarom ik...?
Ondertussen is er dus een nieuwe dag aangebroken, ik probeer terug mijn volledige goede moed te vinden maar dat zal nog een paar dagen tijd vragen vooraleer dit terug 100% is! :(

:shock: :( Zo heftig! Geen idee dat dit ook nog kon :roll:
Dan ben je net met volle moed aan het spuiten en kom je zoiets tegen zeg :roll: Jammer van de verloren maand, maar aan de andere kant wel goed dat ze het snel opmerken en u niet laten doorspuiten voor niets.
Geef het inderdaad een paar daagjes en daarna kan je dan weer met jouw volle positiviteit recht vooruit!
Ik duim voor jou dat je volgende maand met de nieuwe medicatie kan starten en deze super goed aanslaat!

Veel goeie moed!!
Hey Jido,

Bedankt voor de lieve woorden! Ik wist ook niet dat dit ook nog kon :shock:
pff, het is op die momenten dan nog eens zo extra frustrerend, pijnlijk en zo veel meer :cry:
Ondertussen blijf ik gewoon doorgaan en ik ben er nog niet volledig maar dit komt misschien wel terug na het nieuwe gesprek en hopelijk terug een vooruitzicht voor een nieuwe start. Soms vraag je je af hoe veel en hoe lang een mens nog iets kan 'verdragen' - veel vraag ik nu toch ook weer niet denk ik dan, gewoon één kindje zodanig ik en mijn man ook mogen ervaren en genieten van wat dit inhoudt.
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: ICSI-clubje

Bericht door TitisWens » 16 augustus 2018, 13:07

Hoi Jillvdw - hebben in januari ook een poging gehad die na een week spuiten is stil gelegd omdat de reactie niet was wat ze ervan verwacht hadden. Was toen ook weer even slikken. Was onze 2de poging en bij de eerste was alles wel goed gegaan. De twijfel sloeg toen ook hard toe en optimisme was ver zoek.
Ik duim dat ze tijdens het gesprek volgende week je misschien een verklaring kunnen geven.
Voor mij helpt dat wel om optimisme weer terug te vinden.
Duimen staan hier omhoog dat de volgende cyclus top mag lopen en er veel mooie embryootjes uitkomen.

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 16 augustus 2018, 14:23

TitisWens schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi Jillvdw - hebben in januari ook een poging gehad die na een week spuiten is stil gelegd omdat de reactie niet was wat ze ervan verwacht hadden. Was toen ook weer even slikken. Was onze 2de poging en bij de eerste was alles wel goed gegaan. De twijfel sloeg toen ook hard toe en optimisme was ver zoek.
Ik duim dat ze tijdens het gesprek volgende week je misschien een verklaring kunnen geven.
Voor mij helpt dat wel om optimisme weer terug te vinden.
Duimen staan hier omhoog dat de volgende cyclus top mag lopen en er veel mooie embryootjes uitkomen.
Thx! :) Ik voelde me gewoon even wereldvreemd en alleen op dat moment. Nu ik weet dat dit effectief ook kan en ik ook niet de enige ben die dit al eens heeft meegemaakt, voel ik me al beter en opgelucht. Ik weet niet of ze er echt een verklaring voor kunnen geven, ik kreeg Rekovelle en dit is vrij nieuw op de markt in België, misschien reageer ik beter op medicatie die al iets langer zijn intrede in België heeft gedaan of misschien moet de dosis gewoon hoger :wink:
Bedankt voor alle duimpjes, ik ben er zeker van dat tegen de volgende poging ik terug bruis van energie :D
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

JOKEJOKEJOKEJOKE
Berichten: 112
Lid geworden op: 2 oktober 2017, 10:48

Re: ICSI-clubje

Bericht door JOKEJOKEJOKEJOKE » 16 augustus 2018, 15:30

jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
Goedemorgen allemaal,

Gisteren namiddag was het voor mij even stormachtig als het weer buiten :( :( :(
Ik had 's ochtends afspraak voor bloed en echo na een weekje de injecties te hebben gebruikt.
In de loop van de namiddag belde de DM met de melding dat de behandeling deze maand stop werd gezet nav de resultaten. Ik reageer niet voldoende op de voorgeschreven medicatie en dus wordt de eerste poging nu in augustus dus afgeblazen. :cry:
Gelukkig mogen we volgende week al terug op gesprek voor bespreking en bepaling nieuwe medicatie zodanig we in september hopelijk meteen terug van start kunnen. Dit brengt terug een beetje moed met zich mee...

Naast positieve ingesteldheid en blijven hopen, blijf ik ook steeds realistisch om mij met de voetjes op de grond te houden maar dit scenario had ik niet voor ogen en kwam dus al een bom aan :cry:

Het gebeurd blijkbaar meer en is dus niet onoverkomelijk maar telkens denk je toch: waarom ik...?
Ondertussen is er dus een nieuwe dag aangebroken, ik probeer terug mijn volledige goede moed te vinden maar dat zal nog een paar dagen tijd vragen vooraleer dit terug 100% is! :(

:shock: :( Zo heftig! Geen idee dat dit ook nog kon :roll:
Dan ben je net met volle moed aan het spuiten en kom je zoiets tegen zeg :roll: Jammer van de verloren maand, maar aan de andere kant wel goed dat ze het snel opmerken en u niet laten doorspuiten voor niets.
Geef het inderdaad een paar daagjes en daarna kan je dan weer met jouw volle positiviteit recht vooruit!
Ik duim voor jou dat je volgende maand met de nieuwe medicatie kan starten en deze super goed aanslaat!

Veel goeie moed!!
Hey Jido,

Bedankt voor de lieve woorden! Ik wist ook niet dat dit ook nog kon :shock:
pff, het is op die momenten dan nog eens zo extra frustrerend, pijnlijk en zo veel meer :cry:
Ondertussen blijf ik gewoon doorgaan en ik ben er nog niet volledig maar dit komt misschien wel terug na het nieuwe gesprek en hopelijk terug een vooruitzicht voor een nieuwe start. Soms vraag je je af hoe veel en hoe lang een mens nog iets kan 'verdragen' - veel vraag ik nu toch ook weer niet denk ik dan, gewoon één kindje zodanig ik en mijn man ook mogen ervaren en genieten van wat dit inhoudt.
Ik heb mij ook al zo vaak afgevraagd hoeveel iemand kan hebben. Anderzijds als ik een babytje zie, weet ik weer waarvoor ik het doe. Bij mijn vriend doet de confrontatie altijd een beetje pijn, bij mij is het eerder een motivatie... maar het mag allemaal eens keren hoor! We doen er allemaal al genoeg voor en hebben al genoeg tegenslag gehad ondertussen. Ik gun het ons allemaal zooooo hard!!!!!

Deborah88
Berichten: 533
Lid geworden op: 8 oktober 2016, 13:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Deborah88 » 16 augustus 2018, 19:33

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag Deborah88,

Hopelijk een deugddoende pauze gehad? Je hebt er ook al een hele weg opzitten als ik het zo allemaal lees...
Een nieuw centrum, nieuwe inzichten. En laat ons duimen op een snel positief resultaat.
Ja eigenlijk wel. En oorspronkelijk wou ik nog wel wat wachten maar omdat deze nieuwe arts sprak over full stimulatie wou ik dit in mijn vakantie doen. Jammer genoeg nog steeds maandstonden dus kan nog niet starten en sinds vandaag terug aan het werk.

Ik hoop dat het nu eens mag gaan lukken... want ja we zitten al aan poging 6
pu 6: 08/18 (Jette) zwanger --> zoontje geboren 19 mei 2019
CRYO: opstartgesprek 26 april 2022

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 17 augustus 2018, 7:09

jillvdw schreef:
1 januari 1970, 1:00
TitisWens schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoi Jillvdw - hebben in januari ook een poging gehad die na een week spuiten is stil gelegd omdat de reactie niet was wat ze ervan verwacht hadden. Was toen ook weer even slikken. Was onze 2de poging en bij de eerste was alles wel goed gegaan. De twijfel sloeg toen ook hard toe en optimisme was ver zoek.
Ik duim dat ze tijdens het gesprek volgende week je misschien een verklaring kunnen geven.
Voor mij helpt dat wel om optimisme weer terug te vinden.
Duimen staan hier omhoog dat de volgende cyclus top mag lopen en er veel mooie embryootjes uitkomen.
Thx! :) Ik voelde me gewoon even wereldvreemd en alleen op dat moment. Nu ik weet dat dit effectief ook kan en ik ook niet de enige ben die dit al eens heeft meegemaakt, voel ik me al beter en opgelucht. Ik weet niet of ze er echt een verklaring voor kunnen geven, ik kreeg Rekovelle en dit is vrij nieuw op de markt in België, misschien reageer ik beter op medicatie die al iets langer zijn intrede in België heeft gedaan of misschien moet de dosis gewoon hoger :wink:
Bedankt voor alle duimpjes, ik ben er zeker van dat tegen de volgende poging ik terug bruis van energie :D

That's the spirit!!!! :D :D :D
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 17 augustus 2018, 7:13

Deborah88 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dag Deborah88,

Hopelijk een deugddoende pauze gehad? Je hebt er ook al een hele weg opzitten als ik het zo allemaal lees...
Een nieuw centrum, nieuwe inzichten. En laat ons duimen op een snel positief resultaat.
Ja eigenlijk wel. En oorspronkelijk wou ik nog wel wat wachten maar omdat deze nieuwe arts sprak over full stimulatie wou ik dit in mijn vakantie doen. Jammer genoeg nog steeds maandstonden dus kan nog niet starten en sinds vandaag terug aan het werk.

Ik hoop dat het nu eens mag gaan lukken... want ja we zitten al aan poging 6

Ik hoop het ook ten zeerste voor jou. Mijn duimen staan (voor iedereen trouwens) recht omhoog.
Veel succes met de eerste werkdag en dat die maandstonden er maar snel doorkomen hé nu :wink:
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 17 augustus 2018, 7:17

Controle bij de gynaecoloog gisteren was goed, dus mocht ik vandaag beginnen met de hormonen. Decapeptyl voor 7 dagen en vanaf dag 3 (3 amp.) Menopur. Mijn eerste controle is vrijdag (bloed + echo).
Het leek een eeuwigheid te duren voor we konden starten, dus ik ben wel tevreden dat het nu wat vooruit kan gaan. :) :wink:

Veel succes allemaal!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten