ICSI-clubje

ICSI Forum
ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 17 januari 2023, 13:01

Sarahtns schreef:
17 januari 2023, 9:50
Mijn grootste angst is uitgekomen. ze hebben me net gebeld om te zeggen dat er geen terugplaatsing kan doorgaan.

Mijn vertrouwen in Jette en misschien in de wetenschap tout court is volledig weg. Wat moet ik nu doen. Ik kan dit echt niet meer aan...
Dikke knuffel.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Margootje » 17 januari 2023, 13:13

Sarahtns schreef:
17 januari 2023, 9:50
Mijn grootste angst is uitgekomen. ze hebben me net gebeld om te zeggen dat er geen terugplaatsing kan doorgaan.

Mijn vertrouwen in Jette en misschien in de wetenschap tout court is volledig weg. Wat moet ik nu doen. Ik kan dit echt niet meer aan...
So sorry Sarah :(
Op zo een korte tijd 4 keer zo een hele cyclus moeten doorgaan, en je bent nog niet uit de startblokken zegt. Je reageert niet goed op de hormonen blijkbaar!?
Zo een magere oogst telkens ondanks al die hormonen is al niet veel beter dan een gewone spontane ovulatie van 1 eitje per maand.
Ik zou beginnen denken dat ik dan al beter af ben door gewoon zelf nog wat te proberen zonder mmm als het zaad wel ok is?
Ik weet het niet, maar zou je niet beter een tijdje thuis blijven? Je hebt vier keer pal achtereen een zware wedstrijd gelopen. je hebt naar ik begrepen heb een zware job. Ofwel geeft je dat voldoening, ofwel maakt het het nog zwaarder voor jou nu om dit een plaats te geven. De wereld zit niet te wachten op een ongelukkige Sarah, Sarah zit te wachten op een kindje... Stel je prioriteiten maar, rust misschien maar eens even???
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

dorver
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 maart 2022, 14:26

Re: ICSI-clubje

Bericht door dorver » 17 januari 2023, 13:43

Ik vind het zo erg voor jou Sarah, het is echt een bommetje dat ze droppen als je dit hoort, ik maakte het vorige poging mee, geen TP en niks voor de vriezer.
Het is zo hard en moeilijk om zoiets te horen.
Zoals anderen ook al zeiden, neem je tijd en laat de emoties toe. Ik hoop heel hard mee dat je bij de dokter meer hoort over wat de opties zijn en wat ze nog kunnen proberen.
Veel moed en sterkte...
06/21 Opstart Brugge: 3 IUI❌❌❌
11/21 ICSI 1: 7 eicellen, 5 bevrucht, TP d5 ❌, 0 cryo's
02/22 ICSI 2: 12 eicellen, 9 bevrucht, TP d5 ❌, 0 cryo's
06/22 overstap Jette
10/22 ICSI 3: 16 eicellen, 4 bevrucht, freeze all, 0 cryo's
01/23 ICSI 4 lang schema

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 17 januari 2023, 16:44

Jezus Sarah wat een hel. Ik heb er geen woorden voor. Zoveel vragen moet je hebben. Ik denk aan je ❤️
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 18 januari 2023, 8:20

Hoi allemaal,

Jullie zijn super lief. Heb gisteren alleszins even wat tijd voor mezelf genomen, een grote wandeling gaan maken met de hond, en 's avonds zijn mijn lieve vriendinnen me komen verrassen met een boeketje bloemen, een steunkaartje en een fles cava, om efkes alles te vergeten. Dat heeft me wel deugd gedaan.

@margootje: jouw berichtje raakt me wel, omdat het natuurlijk de waarheid is... Maar als zelfstandige is het des te moeilijker om de pauzeknop volledig in te drukken, er is gewoon amper vangnet. Anderzijds weet ik ook niet of rusttijd me echt zou helpen. Dan heb ik misschien nog meer tijd om te piekeren?

je hebt ook gelijk als je zegt dat het resultaat misschien even goed zou zijn in een natuurlijke cyclus... helaas is 'nog wat proberen' geen optie want geloof het of niet, ik ben niet eens de primaire infertiliteitsfactor. Mijn vriend zijn sperma is 98% onbeweeglijk, dat is de hoofdreden dat we aan ICSI begonnen zijn, en niet mijn eicelreserve!

Ik heb ondertussen wel een berichtje gekregen van een vrouw wiens eicelreserve er nog slechter aan toe was, en waar ze zijn overgestapt naar pick ups in een natuurlijke cyclus. Voor haar eerste kindje bleek ze dan van de eerste keer zwanger te zijn met deze methode. Blijkbaar zou de kwaliteit van een eicel zelfs beter kunnen zijn in een natuurlijke cyclus dan met stimulatie, wanneer je toch niet goed reageert op dat laatste? Ze is nu blijkbaar al aan pu 16 toe, maar omdat er niet elke keer een goed eitje is zit ze nog maar aan de 5e 'mutualiteitpoging'... Het is misschien iets om in het achterhoofd te houden, al heb ik elke keer wel meerdere eicellen, behalve nu de laatste keer, wat ik wel echt wijt aan de Elonva...

Iemand hier die ervaring heeft met pu in een natuurlijke cyclus?

heb trouwens volgende week al mijn doktersafspraak. Heb ze gelukkig kunnen vervroegen, want ik heb idd heel veel vragen...
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jeanneke » 18 januari 2023, 9:57

Sarahtns schreef:
18 januari 2023, 8:20
Hoi allemaal,

Jullie zijn super lief. Heb gisteren alleszins even wat tijd voor mezelf genomen, een grote wandeling gaan maken met de hond, en 's avonds zijn mijn lieve vriendinnen me komen verrassen met een boeketje bloemen, een steunkaartje en een fles cava, om efkes alles te vergeten. Dat heeft me wel deugd gedaan.

@margootje: jouw berichtje raakt me wel, omdat het natuurlijk de waarheid is... Maar als zelfstandige is het des te moeilijker om de pauzeknop volledig in te drukken, er is gewoon amper vangnet. Anderzijds weet ik ook niet of rusttijd me echt zou helpen. Dan heb ik misschien nog meer tijd om te piekeren?

je hebt ook gelijk als je zegt dat het resultaat misschien even goed zou zijn in een natuurlijke cyclus... helaas is 'nog wat proberen' geen optie want geloof het of niet, ik ben niet eens de primaire infertiliteitsfactor. Mijn vriend zijn sperma is 98% onbeweeglijk, dat is de hoofdreden dat we aan ICSI begonnen zijn, en niet mijn eicelreserve!

Ik heb ondertussen wel een berichtje gekregen van een vrouw wiens eicelreserve er nog slechter aan toe was, en waar ze zijn overgestapt naar pick ups in een natuurlijke cyclus. Voor haar eerste kindje bleek ze dan van de eerste keer zwanger te zijn met deze methode. Blijkbaar zou de kwaliteit van een eicel zelfs beter kunnen zijn in een natuurlijke cyclus dan met stimulatie, wanneer je toch niet goed reageert op dat laatste? Ze is nu blijkbaar al aan pu 16 toe, maar omdat er niet elke keer een goed eitje is zit ze nog maar aan de 5e 'mutualiteitpoging'... Het is misschien iets om in het achterhoofd te houden, al heb ik elke keer wel meerdere eicellen, behalve nu de laatste keer, wat ik wel echt wijt aan de Elonva...

Iemand hier die ervaring heeft met pu in een natuurlijke cyclus?

heb trouwens volgende week al mijn doktersafspraak. Heb ze gelukkig kunnen vervroegen, want ik heb idd heel veel vragen...
Heel veel sterkte. Zoals je kan zien in mijn onderschrift weet ik heel goed wat je nu doormaakt.
Dikke knuffel!
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

mich75
Berichten: 2997
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 18 januari 2023, 10:28

Dag Sarah,

Ik heb 4 pu's gehad zonder tp. Bij de 2de poging kreeg ik Elonva omdat dit meestal een goed resultaat geeft bij low responders, bij mij was het dus ook mijn slechtste poging ooit.

Icsi in natuurlijke cyclus wordt meestal pas gedaan als zelfs met de hoogste dosis hormonen er maar 1 eitje is (in 1 of meerdere follikels) of als men vermoedt dat de eicelkwaliteit slecht is door de hormonen.

Als je mnc zou willen doen, dan worden er 2 pu's gedaan die tellen voor 1 poging van de mutualiteit. In principe heb je dan telkens 1 kans, heel soms 2, maar evengoed geen zoals je al schreef.
Dus je hebt eigenlijk 2 eitjes en kansen per terugbetaalde poging, maar aangezien het zaadprobleem is het misschien beter om toch een gewone icsi te proberen.

Bijna iedereen in de mmm wil dat het vooruit gaat, elke dag wachten is er 1 teveel, maar soms is een rustpauze echt wel nodig.
Het is niet altijd makkelijk om te luisteren naar je lichaam, maar echt wel belangrijk. Het is iets dat je moet leren en vaak ga je achteraf pas beseffen wat de signalen van je lichaam eigenlijk betekenden.

Jij had een afwijkende cyclus, misschien was dit wel een teken dat je lichaam wat rust nodig heeft, of mentaal want dat kan ook een invloed hebben op de hormoonhuishouding.

Er komt een moment dat je beseft dat je pogingen bijna op zijn en dat je er geen (meer) wil verspillen en dan neem je betere beslissingen. Voor sommige is dit van ziekenhuis veranderen, voor anderen een rustpauze inlassen, weer anderen proberen acupunctuur, ...

Voor mij persoonlijk is stress echt de boosdoener in dit verhaal, dit heeft enorm veel invloed gehad op ons parcours, maar na al die jaren weet ik hoe het zit en wat de signalen van mijn lichaam zijn waardoor ik geen poging onderneem als het niet goed zit.

Ada neemt momenteel ook een maand extra pauze omdat ze voelt dat dit nodig is. Dit is heel knap, ten eerste om het aan te voelen en ten tweede om dan ook effectief te pauzeren, want dat is vaak het moeilijkste om dat die kinderwens zo hard roept.

Probeer bij je dr te achterhalen waar het probleem zich echt voordoet. Vraag eventueel of donatie een oplossing zou kunnen bieden, niet om het te doen, maar om het antwoord te kennen.
Sommige artsen brengen dit liever niet ter sprake, zeker als de patiënt al heeft aangegeven dat dit geen optie is. Maar als je de vraag zelf stelt en je dr zegt bv dat eiceldonatie je kansen verhoogt omdat je dan meer eicellen hebt, dan weet je dan jouw eigen eicellen in principe van goede kwaliteit zijn, alleen zijn het er niet zo veel. Bij zaaddonatie wordt wel eens voorgesteld om 50/50 te doen, maar dit heeft weinig zin bij een laag aantal eicellen.

Ik hoop dat het gesprek met je arts je neuwe moed en perspectieven geeft.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

titin5
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 november 2022, 23:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door titin5 » 22 januari 2023, 21:53

Vandaag terugplaatsing gehad!

Eerste in mijn bamtraject, derde in het totaal.
En ik werd, redelijk onverwachts, plots heel emotioneel op die tafel... Kon niet stoppen met huilen.
Maar de gyn en vroedvrouw waren megalief! Ze snapten het gelukkig.
Je leeft zolang toe naar dit moment. Ik heb voor het eerst info ingewonnen januari vorig jaar en een jaar later is er dan eindelijk die eerste terugplaatsing.
Het embryootje was bij de eerste poging wel blijven plakken in de katheder dus we hebben het twee keer moeten doen. Maar gyn verzekerde me dat het geen kwaad kon en dat dat af en toe eens gebeurd.
Ik zie het dan maar als een voorteken dat het een plakkertje is. :D
3/2 bloedafname, ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden om niet te testen. Momenteel wil ik proberen pas 2/2 zelf thuis te testen. We zullen zien... :)

Ik probeer later bij te lezen maar nu stikop.
35j - BAM - PCOS

12/'22 - pick-up IVM --> 4 embryo's ingevroren
01/'23 - TP1 - neg
03/'23 - TP2 - neg

AurelieB
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 oktober 2020, 16:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door AurelieB » 23 januari 2023, 9:14

Zo spannend titin5 !! Natuurlijk is dat een emotioneel moment :) Geniet van de kleine embaby in jouw buik en ik duim hier alvast mee!!

@Sarah, hier zijn geen woorden voor :( ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en dat je arts hier lessen uit leert zodat dit niet meer zal voorkomen en volgende keer sowieso wel een goed resultaat!!

Hier al 9 dagen aan het stimuleren, ik heb woensdag of donderdag punctie. 2 jaar geleden had ik met exact zelfde protocol 17 follikels, vandaag een pak minder te zien op de echo's. Dit zou kunnen te maken hebben met dat ik 2 jaar ouder ben... Hadden jullie soms ook grote verschillen qua resultaat met exact zelfde medicatie en protocol?
11/2020 - 1/2021 : ICSI 1.1 & 1.2 : cyclus gecanceld
27/2/2021 : ICSI 1.3 - 5 embryo's
12/7/2021: terugplaatsing cryo 4 : Pos ! 31/3/2022❤️🐥
01/2023 : ICSI 2 - 7 embryo's
30/1/2023 : verse terugplaatsing : Pos! ETA 18/10/2023❤️🐣

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 23 januari 2023, 12:02

Hoi allemaal,

Jullie berichten hebben me tot nadenken aangezet, daarom ben ik ook een aantal dagen niet actief geweest. Wij hebben besloten om een aantal cycli over te slaan. minimum 2, maar ik leg mezelf verder niets op. We gaan ook in maart een verre reis maken hebben we beslist. Even iets anders om op te focussen. Dus een nieuw traject zal sowieso voor erna zijn.

Die beslissingen hebben me de afgelopen dagen echt rust gebracht, en emotionele stabiliteit die ik al even kwijt was. Tot nu...

Een van mijn beste vriendinnen zat ook in een icsi traject. Zij was echt mijn steun en toeverlaat en andersom in het hele proces. Ze stuurde me vanmorgen dat ze vandaag een positieve bloedafname had... Hoe blij ik ook ben voor haar, mijn wereld stort opnieuw een beetje in en ik weet weer even niet meer hoe het nu verder moet... Best case scenario waren we nu samen zwanger, hoe mooi was dat geweest. Worst case was zei zwanger en ik niet dacht ik, maar er was nog een trapje dieper dat ik tot een week geleden eigenlijk nog niet in overweging genomen had: ik geen tp, zij zwanger. Uiteraard moest dat weer gebeuren, alsof ik nog niet diep genoeg zat.

Dusja, ik ben het noorden weer even kwijt (na het een aantal dagen gevonden te hebben).

@tintin5: duimen voor jou!
@aurelieB: geen ervaring mee... was het zo teleurstellend?
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 23 januari 2023, 15:01

Sarahtns schreef:
23 januari 2023, 12:02
Hoi allemaal,

Jullie berichten hebben me tot nadenken aangezet, daarom ben ik ook een aantal dagen niet actief geweest. Wij hebben besloten om een aantal cycli over te slaan. minimum 2, maar ik leg mezelf verder niets op. We gaan ook in maart een verre reis maken hebben we beslist. Even iets anders om op te focussen. Dus een nieuw traject zal sowieso voor erna zijn.

Die beslissingen hebben me de afgelopen dagen echt rust gebracht, en emotionele stabiliteit die ik al even kwijt was. Tot nu...

Een van mijn beste vriendinnen zat ook in een icsi traject. Zij was echt mijn steun en toeverlaat en andersom in het hele proces. Ze stuurde me vanmorgen dat ze vandaag een positieve bloedafname had... Hoe blij ik ook ben voor haar, mijn wereld stort opnieuw een beetje in en ik weet weer even niet meer hoe het nu verder moet... Best case scenario waren we nu samen zwanger, hoe mooi was dat geweest. Worst case was zei zwanger en ik niet dacht ik, maar er was nog een trapje dieper dat ik tot een week geleden eigenlijk nog niet in overweging genomen had: ik geen tp, zij zwanger. Uiteraard moest dat weer gebeuren, alsof ik nog niet diep genoeg zat.

Dusja, ik ben het noorden weer even kwijt (na het een aantal dagen gevonden te hebben).

@tintin5: duimen voor jou!
@aurelieB: geen ervaring mee... was het zo teleurstellend?
Wat een vreselijke ervaring!!!! :( Ik had dit de eerste keer ook. Geen tp. Mijn wereld viel echt in duizend stukjes. Ook omdat mijn beste vriendin toen van de eerste keer ook meteen zwanger was.. dus dubbel shit. Het is zo moeilijk om te verwoorden wat zoiets met ons doet.. Die maanden rustpauze lijken me een fantastisch idee. Weet je.. soms hebben we ook gewoon tijd nodig om te rouwen. Ik laat tussen mijn stimulaties ook altijd enkele maanden tussen, om telkens te bekomen van al dat slechte nieuws..
Probeer die reis zeker door te zetten!!! Terug genieten van het leven. Niet alles meer in functie van het fertiliteitstraject laten staan. De pijn gaat niet weg. Zeker niet nu je vriendin nu positief getest heeft.. Maar door al dat verdriet/ de boosheid/ teleurstelling etc ruimte te geven, is er ook meer ruimte voor positieve gevoelens. Mijn man en ik hebben ook al afgesproken dat als onze 4e ICSI opnieuw nergens toe leidt, we onze droomreis maken..

Ik wens je alle geluk toe.. Dikke knuf X
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 23 januari 2023, 20:46

AurelieB schreef:
23 januari 2023, 9:14
Zo spannend titin5 !! Natuurlijk is dat een emotioneel moment :) Geniet van de kleine embaby in jouw buik en ik duim hier alvast mee!!

@Sarah, hier zijn geen woorden voor :( ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en dat je arts hier lessen uit leert zodat dit niet meer zal voorkomen en volgende keer sowieso wel een goed resultaat!!

Hier al 9 dagen aan het stimuleren, ik heb woensdag of donderdag punctie. 2 jaar geleden had ik met exact zelfde protocol 17 follikels, vandaag een pak minder te zien op de echo's. Dit zou kunnen te maken hebben met dat ik 2 jaar ouder ben... Hadden jullie soms ook grote verschillen qua resultaat met exact zelfde medicatie en protocol?
Jep 2,5j geleden 13 follikels en 5 blasto's, nu 6 follikels (en al 4 gesprongen voor de pickup) en maar 1 embryo dat op d3 teruggeplaatst is. Echt vreselijk, want ja, wat gaat er dan wel werken hé..
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Gioia86 » 24 januari 2023, 7:41

Sarahtns schreef:
23 januari 2023, 12:02
Hoi allemaal,

Jullie berichten hebben me tot nadenken aangezet, daarom ben ik ook een aantal dagen niet actief geweest. Wij hebben besloten om een aantal cycli over te slaan. minimum 2, maar ik leg mezelf verder niets op. We gaan ook in maart een verre reis maken hebben we beslist. Even iets anders om op te focussen. Dus een nieuw traject zal sowieso voor erna zijn.

Die beslissingen hebben me de afgelopen dagen echt rust gebracht, en emotionele stabiliteit die ik al even kwijt was. Tot nu...

Een van mijn beste vriendinnen zat ook in een icsi traject. Zij was echt mijn steun en toeverlaat en andersom in het hele proces. Ze stuurde me vanmorgen dat ze vandaag een positieve bloedafname had... Hoe blij ik ook ben voor haar, mijn wereld stort opnieuw een beetje in en ik weet weer even niet meer hoe het nu verder moet... Best case scenario waren we nu samen zwanger, hoe mooi was dat geweest. Worst case was zei zwanger en ik niet dacht ik, maar er was nog een trapje dieper dat ik tot een week geleden eigenlijk nog niet in overweging genomen had: ik geen tp, zij zwanger. Uiteraard moest dat weer gebeuren, alsof ik nog niet diep genoeg zat.

Dusja, ik ben het noorden weer even kwijt (na het een aantal dagen gevonden te hebben).

@tintin5: duimen voor jou!
@aurelieB: geen ervaring mee... was het zo teleurstellend?
Een pauze… een vakantie…zeker doen! Wij deden het ook… voor de allerlaatste Pick Up in juli…
En ik ben die heel rustig tegemoet gegaan,
Er was toen de domper geen verse tp door overstimulatie maar toch nog 4 cryo’s…van dag 5.
Waarvan ik dan pas in september een tp liet doen en die bleef plakken…hier speelde leeftijd geen rol 36 j op moment Pick Up 13 follikels en 9 goeie eicellen dat is dubbele dan pakweg 8j terug als ik nog twintiger was…
Maar elk lichaam reageert anders, soms zelfs anders dan dat de dokters verwachten…

Alvast veel moed en succes 🤞🏼
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

titin5
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 november 2022, 23:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door titin5 » 24 januari 2023, 21:16

@Sarahtns, moedige beslissing om even te pauzeren!
Het kan je lichaam en geest alleen maar goed doen. Nu kan je je gedachten verzetten met de voorpret van een bestemming uitkiezen, tripjes plannen,... zonder al het gepieker van het traject.
35j - BAM - PCOS

12/'22 - pick-up IVM --> 4 embryo's ingevroren
01/'23 - TP1 - neg
03/'23 - TP2 - neg

Ada
Berichten: 179
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 25 januari 2023, 13:51

Heeft iemand ervaring met een acupuncturist in het Antwerpse? Pluspunt indien er niet direct met (dure) Chinese kruiden gezwaaid wordt 🙈
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - nog 2 ❄️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten