icsi met elonva

ICSI Forum
Plaats reactie
fietje29
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 januari 2019, 15:21

icsi met elonva

Bericht door fietje29 » 15 januari 2019, 15:33

halo ik ben nieuw hier..... nu bezig met mijn 2de icsi poging.
eerste poging had ik 5eicellen waarvan er 2 bevrucht waren.1tje terug geplaatst op dag 3 het ander heeft de diepvries niet gehaald.dus terug opnieuw beginnen nu heb ik moeten starten met elonva iemand ervaring mee met dit hormoon. ik heb wel maar 1eierstok en beide eileiders zijn verwijdert.


behandeling is in brugge

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: icsi met elonva

Bericht door Karolien123 » 17 januari 2019, 17:11

hallo, ik ben nu bezig met mijn derde poging icsi en heb steeds elonva gebruikt als eerste injectie, gezien deze injectie 7 dagen werkzaam is. Erna vroegen ze me telkens over te schakelen op menopur 225 en orgalutran. ik heb ook maar één eierstok. Telkens heeft elonva bij mij wel een resultaat geboekt inzake het ontwikkelen van follikels. Bij deze derde poging minder dan voorheen, maar dit kan aan andere redenen liggen onder andere mijn leeftijd. Dus ik denk dat je erin moet geloven. Mijn tweede elonvapoging heeft me zelfs zwanger gemaakt, jammer genoeg miskraam maar dit heeft niets met de elonva te zien. Dus heel veel moed en probeer erin te geloven!!
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

fietje29
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 januari 2019, 15:21

Re: icsi met elonva

Bericht door fietje29 » 17 januari 2019, 18:36

dank je voor je reactie...had je dan ook zo veel hoofd pijn en onderbuik pijn :?: jammer van je miskraam meid ik wens je alvast veel sterkte en ook veel succes voor de volgende pogingen. ik moet zaterdag voor bloed en echo. dan zou ik normaal nog menopur 300 moeten spuiten...vandaag ben ik gestart met de cetrotide….maak me meer zorgen of de eerste keer omdat ik veel meer buik pijn heb en enorm veel slijmverlies ook... is al wat nieuw voor me ook al heb ik 1poging opzitten is toch allemaal weer anders en zwaar... maar we geven zeker nog niet op....groetjes

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: icsi met elonva

Bericht door Karolien123 » 18 januari 2019, 10:42

Bij de eerste poging had ik meer follikels en juist dan had ik ook meer pijn, terwijl ik nu minder last heb maar meer follikels. Dus wie weet is het een goed teken dat je er wat meer last van hebt. Het is goed dat je morgen al de echo hebt, dan kan dit je wat geruststellen. Maar ik denk echt wel niet dat de neveneffecten een slecht teken zijn
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten