Hcg 50

ICSI Forum
Plaats reactie
fietje29
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 januari 2019, 15:21

Hcg 50

Bericht door fietje29 » 9 maart 2019, 23:27

Halo... ik heb 1 maart TP gehad van 5daagse van uit de diepvries.. in natuurlijke cyclus zonder pregnyl enkel met utro. Op dag 5 had ik al licht positief getest en dag 6 de woensdag duidelijk positief... mijn gynaecoloog wou me die zelfde dag nog zien omdat ik dacht een blaasontsteking had. De dag erna mocht ik voor bloed name en die ston aan hcg 50 wat goed was volgens de gyn.... nu ben ik niet echt thuis met de hcg waarden๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” iemand nog zo vroeg bloed gehad en is 50 goed???? Voor de rest enkel wat kraampjes en gisteren wat bruin verlies maar niet veel....

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Hcg 50

Bericht door Imera » 10 maart 2019, 0:05

fietje29 schreef: โ†‘
1 januari 1970, 1:00
Halo... ik heb 1 maart TP gehad van 5daagse van uit de diepvries.. in natuurlijke cyclus zonder pregnyl enkel met utro. Op dag 5 had ik al licht positief getest en dag 6 de woensdag duidelijk positief... mijn gynaecoloog wou me die zelfde dag nog zien omdat ik dacht een blaasontsteking had. De dag erna mocht ik voor bloed name en die ston aan hcg 50 wat goed was volgens de gyn.... nu ben ik niet echt thuis met de hcg waarden๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” iemand nog zo vroeg bloed gehad en is 50 goed???? Voor de rest enkel wat kraampjes en gisteren wat bruin verlies maar niet veel....
Dag 6 na TP en 50 HCG lijkt mij zeer goed! ฤฐn principe wordt er 12 dagen na TP getest ( in Jette ) en als uw waarden goed verdubbelen ( zal zeker het geval zijn) is dat een zeer mooie startwaarde. Op Dag 5/6 is innesteling net gebeurd dus logisch dat het laag is.

Krampjes is niet erg en zolang er geen rood bloedverlies is, zou ik niet panikeren en denken dat het innestelingsbloed is.

Wnr moet je bloed laten trekken?

fietje29
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 januari 2019, 15:21

Re: Hcg 50

Bericht door fietje29 » 10 maart 2019, 9:59

Donderdag opnieuw bloed trekken.... vandaag nieuwe test gedaan en ston nu 2-3 op wat eergisteren nog 1-2 was dus denk dat het aan stijgen is ๐Ÿ˜

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Hcg 50

Bericht door Imera » 10 maart 2019, 10:05

fietje29 schreef: โ†‘
1 januari 1970, 1:00
Donderdag opnieuw bloed trekken.... vandaag nieuwe test gedaan en ston nu 2-3 op wat eergisteren nog 1-2 was dus denk dat het aan stijgen is ๐Ÿ˜
Oooo proficiat!!! Dat is dan 4/5 weken zwanger neem ik aan ๐Ÿ˜

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten