Mijn eerste ICSI is mislukt

ICSI Forum
Toob
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 februari 2008, 17:35

Bericht door Toob » 8 maart 2008, 22:00

Hallo allemaal,

ik heb volgende week woensdag mijn afspraak in het ziekenhuis. Benieuwd naar het nieuws over de cryo's.

Jammer genoeg zal ik mijn behandeling dan een tijdje stop moeten zetten. Ben benieuwd hoelang ze die cryo's kunnen bewaren.

Ik wil iedereen nog heel veel succes wensen, en ik duim voor jullie allemaal.

Good luck!!!

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 8 maart 2008, 22:55

hey toob,

Die cryo's kunnen ze wel een tijdje bewaren, hoor. Ik heb al gehoord dat er sommige na een zwangerschap nog cryo's kunnen gebruiken.

Waarom moet je een tijdje stoppen? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)
Ik hoop dat je gesprek toch positief mag zijn.
Groetjes
Mieke

Toob
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 februari 2008, 17:35

Bericht door Toob » 9 maart 2008, 9:45

Hi Mieke83,

hoe is het met je?

Ik hoop ook dat het gesprek woensdag zal meevallen,
en wat die reden om even te stoppen betreft, kan de eerste maanden geen verlof krijgen op mijn werk :(

Groetjes

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 9 maart 2008, 10:50

hoe stom dat je geen verlof kunt krijgen. Kun je dan niet gewoon ziekteverlof opnemen? Ik neem ook elke keer een dag ziekteverlof op. Wij kunnen allebei nooit verlof nemen want we hebben er al genoeg, we geven les en hebben dus de schoolvakanties, wat heel leuk is, maar wat ook wil zeggen dat we niet zomaar een dag verlof kunnen nemen. Dus vragen we elke keer om een briefje te tekenen voor een dag ziekteverlof.

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 9 maart 2008, 12:51

hey toob,

Met mij is alles ok. De ene dag gaat het al wat beter als de andere he. Ligt eraan wat er die dag gebeurd is.
Ik zou ook gewoon ziekteverlof vragen. Daar kan je werkgever normaal gezien toch niks over zeggen, he. ik heb ook iedere keer ziekteverlof gekregen.
Groetjes
Mieke

Toob
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 februari 2008, 17:35

Bericht door Toob » 9 maart 2008, 19:13

Hi,

ja, zo deed ik dat bij mijn vorige werkgever totdat hij het "beu" werd...ontslag heb ik dus gekregen.
Nu bij mijn nieuwe werkgever durf ik dus geen ziektedagen te nemen.
Bij mijn icsi poging zat ik zonder werk, maar dan pieker ik gewoon veel te veel.
Dus, kan niet zonder werk, maar ga eens goed kijken wat zo een cryo poging inhoudt qua echo's en bloedprikken...misschien dat alles wel meevalt en dat ik toch wel een dagje afwezig kan zijn.

Vandaag moest ik op baby bezoek, ik gunde het die mensen echt heel erg, maar deed toch pijn...zeker toen ze me vroegen om een flesje te geven.
Toen ik buiten was, heb ik even gehuild.

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 9 maart 2008, 22:12

Hey Toob,

Bij mij was die cryo poging absoluut niet arbeids- intensief. Ik ben maar 3 keer moeten gaan voor een bloedname of echo.
En voor de terugplaatsing kom je eventueel toe met een halve dag verlof.
Met wat geluk valt die ook nog eens in het weekend, maar daar kan je natuurlijk niet op rekenen.
Is het een optie het te vertellen op het werk? Mijn baas was zeer begripvol... maar daar heb ik misschien gewoon sjans mee.

groetjes
pelkie

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 maart 2008, 11:09

ai ai,

ik begin krampen te krijgen in mijn buik. Vage pijn, percies mijn regels die eraan komen. Je hoopt dan dat't die innesteling is, maar ik vrees ervoor.
Misschien is't alleen maar inbeelding.
nog 4 dagen wachten!

groetjes
pelkie

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 11 maart 2008, 17:12

hey Pelkie,

Niet panikeren meid. :) Ik ga je nu de raad geven die je me zelf ook gegeven hebt. :) Door al je hormonen weet je niet meer wat je zelf voelt, en kan je je eigen lichaam niet meer vertrouwen.
Ik duim alvast megahard dat het gaat lukken!!!
Groetjes
mieke

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 11 maart 2008, 19:46

ik kan niet spreken uit ervaring, maar de vroedvrouw in het uz vertelde dat ik niet mag denken dat het niet gelukt is omdat ik krampen krijg of omdat ik bloedverlies krijg omdat ze toch wel mensen hebben die bloedverlies of buikkrampen krijgen en toch zwanger zijn. Ik hoop echt dat het lukt. Die laatste dagen zijn waarschijnlijk de zwaarste om te wachten maar nog even en je weet het zeker. Ondertussen duim ik mee!!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 maart 2008, 21:04

Hey,
Merci om me terug hoop te geven. Op dit moment ben je natuurlijk bereid alles te geloven.

Succes ook voor jullie.
slaapwel
pelkie

Toob
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 februari 2008, 17:35

Bericht door Toob » 12 maart 2008, 21:53

Hi Pelkie,

inderdaad, ik heb ook al gehoord dat sommigen pijn hebben, zelfs bloedverlies...maar toch zwanger zijn.

Meisje, ik duim erg hard voor je
voor iedereen trouwens.

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 13 maart 2008, 8:31

Nog maar 1 nachtje slapen en nog steeds geen bloedverlies.
We leven op hoop.

ik duim ook voor jullie hoor

pelkie

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 13 maart 2008, 20:06

hey pelkie!

Ik duim heel hard dat je morgen een positief antwoord gaat krijgen. Laat snel iets weten, he.

Ook voor de anderen staan de duimen omhoog!
Groetjes
Mieke

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 7 april 2008, 17:11

hey toob,

Hoe is het ermee?
Valt het een beetje mee op je nieuwe werk? Krijg je nog niet de kans om de cryo-poging te ondergaan?
Groetjes
Mieke

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten