Echo op 5 weken?

ICSI Forum
Plaats reactie
fietje29
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 januari 2019, 15:21

Echo op 5 weken?

Bericht door fietje29 » 15 maart 2019, 17:32

Halo.... ik heb 1 maart gehad van een 5daagse uit de vriezer. Woensdag stont mijn hcg op 650 wat goed is veronderstel ik πŸ™ˆ nu zou ze maandag al een echo willen doen de gynaecoloog.. als ik uitreken zou ik dan net 5weken zijn maar kan je dan eigelijk wel al iets zien? Is dit niet te vroeg? Moet wel zeggen dat ik 2 jaar geleden zwaar ongeval gehad heb en rechts verlamd ben geweest bekken en onderrug gebroken ondertussen stap ik wel al terug maar nog steeds wat problemen met de blaas omdat die ook gebroken was.... mijn gynaecoloog zij dat er dit allemaal in de gaten wil houden.... nu mijn vraag kunnen ze aan 5weken al iets zien? Groetjes en nog veel succes iedereen xxxx

MenSte
Berichten: 90
Lid geworden op: 8 augustus 2018, 8:54

Re: Echo op 5 weken?

Bericht door MenSte » 15 maart 2019, 18:09

Dag fietje29,

Op 5 weken is er meestal al een vruchtje met vruchtzak te zien. Je zal nog geen hartje kunnen horen, maar door de 5 weken echo kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel al worden uitgesloten.

Proficiat en succes!
05/2017: stop pil
01/2020: dochter geboren na 2 ICSI en 1 miskraam. Zware complicatie bij bevalling
03-09/2021: 2 ICSI negatief
10/2021: biochemische zwangerschap

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Echo op 5 weken?

Bericht door Imera » 16 maart 2019, 23:18

fietje29 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Halo.... ik heb 1 maart gehad van een 5daagse uit de vriezer. Woensdag stont mijn hcg op 650 wat goed is veronderstel ik πŸ™ˆ nu zou ze maandag al een echo willen doen de gynaecoloog.. als ik uitreken zou ik dan net 5weken zijn maar kan je dan eigelijk wel al iets zien? Is dit niet te vroeg? Moet wel zeggen dat ik 2 jaar geleden zwaar ongeval gehad heb en rechts verlamd ben geweest bekken en onderrug gebroken ondertussen stap ik wel al terug maar nog steeds wat problemen met de blaas omdat die ook gebroken was.... mijn gynaecoloog zij dat er dit allemaal in de gaten wil houden.... nu mijn vraag kunnen ze aan 5weken al iets zien? Groetjes en nog veel succes iedereen xxxx
Dat is wel vroeg he? Speciale reden waarop ze dat vroeg ingepland hebben? Je hebt alvast een mooie startwaarde. Ik denk dat ze enkel een vruchtzak gaan kunnen zien en dat het wat te vroeg is voor het knipperlichtje <3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten