ICSI- beperkte kansen..

ICSI Forum
Plaats reactie
Lisa89
Berichten: 4
Lid geworden op: 9 juni 2017, 17:12

ICSI- beperkte kansen..

Bericht door Lisa89 » 25 april 2019, 20:27

Hallo!

Mijn partner en ik zijn volop bezig met Ivf-behandeling met de grote hoop ons zoontje grote broer te laten worden.

Bij de start wisten we dat we beperkt waren in kansen,5 kansen, er zijn 5 buisjes met zaadcellen van mijn partner ingevroren en maakt geen nieuwe meer aan..
Bij onze 1e kans hebben we het onwaarschijnlijke geluk gehad dat het onmiddelijk lukte en waarbij we onze vrolijke zoon kregen!
Daarna was er 1 cryo ingevroren, teruggeplaatst gekregen maar uitgedraaid op een miskraam..

Vorige keer reeks 2 zijn er 12 follikels uitgehaald geweest, maar helaas geen enkele kunnen bevrucht worden..

Volgende week starten we aan reeks 3, waarbij ik uiteraard hoop op minstens 1 terugplaatsing..

Ik prijs onszelf echt enorm gelukkig met onze zoon, maar met onze droom om 2 kindjes te hebben hopen we toch wel dat 1 van onze laatste 3 kansen toch ook nog positief kunnen uitdraaien natuurlijk..
Daardoor voel ik mij wel veel zenuwachtiger om terug te starten.. maar wil toch de hoop niet opgeven..

Zijn er nog onder jullie die weten dat ze beperkt zitten in kansen? Hoe gaan jullie er wat mee om..?

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI- beperkte kansen..

Bericht door Jido » 28 april 2019, 9:50

Dag Lisa

Wij zitten niet helemaal in hetzelfde schuitje, maar snap wel die druk. Wij zijn 2 vrouwen en moeten dus met een donor werken. Van die donor hebben we reeds een prachtige dochter. Graag hadden we gehad dat onze kinderen, basisgedachte was 2 of zelfs 3) dezelfde bloedband hadden. We hadden dus een redelijke voorraad van deze donor, maar na zo veel proberen nog steeds niets stelt die voorraad al niet veel meer voor :twisted:
Ondertussen zijn we ook al naar ICSI overgeschakeld in de hoop om extra kansen te creeëren.
Het is inderdaad een immense druk die er nog eens bijkomt, bij alle reeds aanwezige stress...
Hopelijk kan je het toch wat loslaten en laat ons duimen dat jullie wens toch werkelijkheid mag worden hé!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten