Wachtweken overleven

ICSI Forum
Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 15 juli 2019, 22:08

Zoetebekje schreef:
15 juli 2019, 21:56
Imera schreef:
15 juli 2019, 21:35
Zoetebekje schreef:
15 juli 2019, 19:10
Ik ben vandaag toch nog even bij huisarts langs geweest en je raad het nooit. Net de uitslag gekregen en mijn waarden zijn van vrijdag 270 naar vandaag op 708 hcg gestegen,
Huisarts was toch heel possitief 🙂
Het is precies wel een vechtertje ☺️
Morgen om 10u afspraak in jette voor de echo,
We hebben weer wat hoop
Als het goed gaat ben ik vandaag 5weken zwanger ☺️☺️
Yes!! İs wel een mooie stijging 😊 Waarom zo vroeg een echo?
Omdat we eigenlijk mijn eisprong aan het afwachten waren om nieuwe terugplaatsing te krijgen. Tot ik vorige week maandag hcg waarde van 140 had, vrijdag 270, dit was te weinig gestegen, en jette wou echo om te zien wat er aan de hand was omdat dit geen goede start was. Maar nu vandaag is het weer ander verhaal, normaal krijgen we op 6weken een 1ste echo omdat ze dan hartje kunnen horen. Dus nu weekje vroeger.
Aha nu snap ik het, ik hoor/lees hier allemaal ‘vroege’ echo’s. Bij mij is het op 7 weken pas dat ze echo willen doen in Jette :roll: vandaag voelde ik mij wel lang misselijk...

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 8:29

Imera wanneer mag je gaan voor je echo? Misselijk zijn is al een goed teken he 🙂

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 16 juli 2019, 9:19

:arrow:
Laatst gewijzigd door Imera op 16 juli 2019, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 16 juli 2019, 10:03

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 8:29
Imera wanneer mag je gaan voor je echo? Misselijk zijn is al een goed teken he 🙂
Morgen mag ik eindelijk gaan. De menstruatiepijn blijft wel aanhouden :| İk weet dat dit normaal is in het begin (bij innesteling), maar nu ik 7weken ver ben maak ik mij daar zorgen over.

İk was trouwens ook misselijk tijdens mijn miskramen, maar niet in deze mate. Misselijkheid is geraleteerd aan HCG en dat wilt natuurlijk niet alles zeggen. Toch schept dat een sprankeltje hoop.

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 10:38

Veel succes morgen imera
Ik ben net terug van echo en bloed,
We hebben iets gezien aangezien ik maar 5weken ben, is dat eigenlijk gewoon nog te vroeg om iets goed te kunnen zien, zat wel op de goeie plaats dus wel beetje opgelucht , straks bloed uitslag afwachten en als deze terug gestegen zijn dan zitten we toch wat goed, normaal volgende week op week 6 terug echo
Is wat trage start maar hopelijke wel een goeie 🙂
Laatst gewijzigd door Zoetebekje op 16 juli 2019, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: Wachtweken overleven

Bericht door GDN » 16 juli 2019, 11:28

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 10:38
Veel succes morgen imera
Ik ben net terug van echo en bloed,
We hebben iets gezien maar aangezien maar 5weken ben, is dat eigenlijk gewoon nog te vroeg om iets goed te kunnen zien, zat wel op de goeie plaats dus wel beetje opgelucht , straks bloed uitslag afwachten en als deze terug gestegen zijn dan zitten we toch wat goed, normaal volgende week op week 6 terug echo
Is wat trage start maar hopelijke wel een goeie 🙂
@zoetebekje Ooh dat is toch wat goed nieuws he! Ik blijf duimen :)
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Wachtweken overleven

Bericht door ZonderZorgen » 16 juli 2019, 14:28

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 10:38
Veel succes morgen imera
Ik ben net terug van echo en bloed,
We hebben iets gezien aangezien ik maar 5weken ben, is dat eigenlijk gewoon nog te vroeg om iets goed te kunnen zien, zat wel op de goeie plaats dus :oops: wel beetje opgelucht , straks bloed uitslag afwachten en als deze terug gestegen zijn dan zitten we toch wat goed, normaal volgende week op week 6 terug echo
Is wat trage start maar hopelijke wel een goeie 🙂
Mag ik nu iets heel doms vragen. Is dit 5 weken na de terugplaatsing of 5 weken na de bevruchting?

Ja schaam mij diep maar het is een vraag waar ik naar geen antwoord op vind. :oops: :oops:
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

L91
Berichten: 99
Lid geworden op: 3 februari 2019, 13:35

Re: Wachtweken overleven

Bericht door L91 » 16 juli 2019, 14:47

ZonderZorgen schreef:
16 juli 2019, 14:28
Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 10:38
Veel succes morgen imera
Ik ben net terug van echo en bloed,
We hebben iets gezien aangezien ik maar 5weken ben, is dat eigenlijk gewoon nog te vroeg om iets goed te kunnen zien, zat wel op de goeie plaats dus :oops: wel beetje opgelucht , straks bloed uitslag afwachten en als deze terug gestegen zijn dan zitten we toch wat goed, normaal volgende week op week 6 terug echo
Is wat trage start maar hopelijke wel een goeie 🙂
Mag ik nu iets heel doms vragen. Is dit 5 weken na de terugplaatsing of 5 weken na de bevruchting?

Ja schaam mij diep maar het is een vraag waar ik naar geen antwoord op vind. :oops: :oops:
Als je 5 weken bent dan ben je 3 weken na bevruchting, je moet er 2 weken bijtellen. Dus ben je 6 weken dan is je bevruchting (in ons geval punctie) 4 weken geleden.
01/2018: pilstop
11/2018: doorverwijzing feritiliteit
04/2019 : ICSI niet doorgegaan, maar 2 follikels
06/2019 : ICSI 1 - zwanger

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 15:10

L91 schreef:
16 juli 2019, 14:47
ZonderZorgen schreef:
16 juli 2019, 14:28
Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 10:38
Veel succes morgen imera
Ik ben net terug van echo en bloed,
We hebben iets gezien aangezien ik maar 5weken ben, is dat eigenlijk gewoon nog te vroeg om iets goed te kunnen zien, zat wel op de goeie plaats dus :oops: wel beetje opgelucht , straks bloed uitslag afwachten en als deze terug gestegen zijn dan zitten we toch wat goed, normaal volgende week op week 6 terug echo
Is wat trage start maar hopelijke wel een goeie 🙂
Mag ik nu iets heel doms vragen. Is dit 5 weken na de terugplaatsing of 5 weken na de bevruchting?

Ja schaam mij diep maar het is een vraag waar ik naar geen antwoord op vind. :oops: :oops:
Als je 5 weken bent dan ben je 3 weken na bevruchting, je moet er 2 weken bijtellen. Dus ben je 6 weken dan is je bevruchting (in ons geval punctie) 4 weken geleden.
Ja inderdaad
Ik kreeg 24juni een terugplaatsing en ben dus nu 3weken verder 🙂 pff telefoontje laat op zich wachten, nog geen uitslag van bloedwaarden

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 15:51

Net telefoon van jette bloedwaarden zijn van vrijdag 270 naar vandaag 680 gegaan.
Jette zegt dat dit slechte zwangerschap is en moet onmiddelijk met utrogestan stoppen. Ze geloven er al niet meer in pff, ze geven het zelf geen kans! Huisarts (die vroeger ook gynaecoloog was)die vond die waarden nochtans wel mooi gestegen mits trage start.
Vrijdag terug voor bloed en echo.
Erg teleurgesteld dat zelf de kliniek mijn embryo gewoon geen kans wil geven die nu toch wel zijn best aant doen is pf, wordt er zot van.

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 16 juli 2019, 16:00

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 15:51
Net telefoon van jette bloedwaarden zijn van vrijdag 270 naar vandaag 680 gegaan.
Jette zegt dat dit slechte zwangerschap is en moet onmiddelijk met utrogestan stoppen. Ze geloven er al niet meer in pff, ze geven het zelf geen kans! Huisarts (die vroeger ook gynaecoloog was)die vond die waarden nochtans wel mooi gestegen mits trage start.
Vrijdag terug voor bloed en echo.
Erg teleurgesteld dat zelf de kliniek mijn embryo gewoon geen kans wil geven die nu toch wel zijn best aant doen is pf, wordt er zot van.
Hoi Zoetebekje

Is frustrerend om zo’n telefoon te ontvangen.. ik snap je volledig. Heb ik het goed voor dat uw hcg-waarde sinds gisteren gezakt is? Dan vrees ik er voor dat Jette de nodige tools heeft (grafieken,...) om dit te kunnen traceren. Misschien zagen ze daarnaast ook een daling van uw progesteron? Mijn vorige zw, was mijn hcg ook niet voldoende gestegen, en mijn progesteron drastisch gezakt waardoor ik ook moest stoppen.

Geloof je er zelf nog in?

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 16:06

Imera schreef:
16 juli 2019, 16:00
Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 15:51
Net telefoon van jette bloedwaarden zijn van vrijdag 270 naar vandaag 680 gegaan.
Jette zegt dat dit slechte zwangerschap is en moet onmiddelijk met utrogestan stoppen. Ze geloven er al niet meer in pff, ze geven het zelf geen kans! Huisarts (die vroeger ook gynaecoloog was)die vond die waarden nochtans wel mooi gestegen mits trage start.
Vrijdag terug voor bloed en echo.
Erg teleurgesteld dat zelf de kliniek mijn embryo gewoon geen kans wil geven die nu toch wel zijn best aant doen is pf, wordt er zot van.
Hoi Zoetebekje

Is frustrerend om zo’n telefoon te ontvangen.. ik snap je volledig. Heb ik het goed voor dat uw hcg-waarde sinds gisteren gezakt is? Dan vrees ik er voor dat Jette de nodige tools heeft (grafieken,...) om dit te kunnen traceren. Misschien zagen ze daarnaast ook een daling van uw progesteron? Mijn vorige zw, was mijn hcg ook niet voldoende gestegen, en mijn progesteron drastisch gezakt waardoor ik ook moest stoppen.

Geloof je er zelf nog in?
Bloed bij huisarts is in ander labo gecontroleerd en kan verschillen van waarde zeiden ze in ziekenhuis. Mijn hcg en progesteron zijn beiden gestegen enkel mijn hcg te weinig volgens. Jette. Terwijl van 270 naar 680 op 4dagen toch zo slecht niet is? , ik weet niet meer wat ik moet geloven, ik heb nog nooit geluk gehad dus waarom nu wel 😔. Alleen die statistieken dat is ook weer zo onpersoonlijk, omdat bij de meeste het niet goed komt , wordt dat bij mij ook gegarandeerd dat vind ik niet altijd correct.
Ik ga toch utrogestan blijven verder nemen en vrijdag maar afwachten. Of er dan nog iets te zien is op echo al dan niet. Ben het wachten zo beu aan het worden, weet hier nu nog niets meer enkel dat jette er een kruis over zet

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 16 juli 2019, 19:13

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 16:06
Imera schreef:
16 juli 2019, 16:00
Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 15:51
Net telefoon van jette bloedwaarden zijn van vrijdag 270 naar vandaag 680 gegaan.
Jette zegt dat dit slechte zwangerschap is en moet onmiddelijk met utrogestan stoppen. Ze geloven er al niet meer in pff, ze geven het zelf geen kans! Huisarts (die vroeger ook gynaecoloog was)die vond die waarden nochtans wel mooi gestegen mits trage start.
Vrijdag terug voor bloed en echo.
Erg teleurgesteld dat zelf de kliniek mijn embryo gewoon geen kans wil geven die nu toch wel zijn best aant doen is pf, wordt er zot van.
Hoi Zoetebekje

Is frustrerend om zo’n telefoon te ontvangen.. ik snap je volledig. Heb ik het goed voor dat uw hcg-waarde sinds gisteren gezakt is? Dan vrees ik er voor dat Jette de nodige tools heeft (grafieken,...) om dit te kunnen traceren. Misschien zagen ze daarnaast ook een daling van uw progesteron? Mijn vorige zw, was mijn hcg ook niet voldoende gestegen, en mijn progesteron drastisch gezakt waardoor ik ook moest stoppen.

Geloof je er zelf nog in?
Bloed bij huisarts is in ander labo gecontroleerd en kan verschillen van waarde zeiden ze in ziekenhuis. Mijn hcg en progesteron zijn beiden gestegen enkel mijn hcg te weinig volgens. Jette. Terwijl van 270 naar 680 op 4dagen toch zo slecht niet is? , ik weet niet meer wat ik moet geloven, ik heb nog nooit geluk gehad dus waarom nu wel 😔. Alleen die statistieken dat is ook weer zo onpersoonlijk, omdat bij de meeste het niet goed komt , wordt dat bij mij ook gegarandeerd dat vind ik niet altijd correct.
Ik ga toch utrogestan blijven verder nemen en vrijdag maar afwachten. Of er dan nog iets te zien is op echo al dan niet. Ben het wachten zo beu aan het worden, weet hier nu nog niets meer enkel dat jette er een kruis over zet
Je doet waar je je goed voelt! Ik zou als ik er zelf in geloofde ook de utro verder innemen tot de echo. En als ze daar niks zien, dan stop je er inderdaad op dat moment mee. Ik ben zelf fan van Jette, anderzijds heb ik daar soms ook een wrang gevoel. Nu hetzelfde... het knaagt al dagen aan mij dat rozig verlies en menstruatiepijn, toch mocht ik niet langsgaan moo mijn menstruatie-verleden. Ik heb liever dat ik weet waar ik sta dan te leven tussen hoop en wanhoop.

Zoetebekje
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 juli 2019, 10:54

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Zoetebekje » 16 juli 2019, 19:31

Ja inderdaad imera, heb ik ook meer aan dat ik het gewoon weet, het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten :roll:
Veel succes morgen met de echo, ik duim voor je

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: Wachtweken overleven

Bericht door Imera » 16 juli 2019, 20:18

Zoetebekje schreef:
16 juli 2019, 19:31
Ja inderdaad imera, heb ik ook meer aan dat ik het gewoon weet, het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten :roll:
Veel succes morgen met de echo, ik duim voor je
Bedankt, maar net terug roosverlies gehad met menstruatiepijn. Net zoals toen het de vorige keer ook misliep.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten