Ervaring UZ Jette 2019

ICSI Forum
Plaats reactie
Hanne27
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 juli 2018, 15:06

Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door Hanne27 » 27 juli 2019, 23:38

Hallo iedereen!

Ik zal even mijn verhaal zetten. Ik ben 28j
Momenteel al 3 jaar een kinderwens, 1 jaar in het icsi traject. Vorig jaar juli was mijn eerste icsi in sint Augustinus in Antwerpen. 1ste icsi had ik 4 , 5daagse embryo’s . Allemaal teruggeplaatst en allemaal negatief.
Nadien een operatie gehad aan cysten in mijn eierstokken,( endometriose ) dit kon de oorzaak zijn waarom ik geen zwangerschap heb gehad. Beweren ze.. vol goede moed begonnen aan icsi 2 .. met een lange schema, dat betekent met suprefact neuspray en gonal f. hier had ik 4 , 3daagse embryo’s .. 1 ste terugplaatsing hadden ze 2 embryo’s geplaatst en was ik biochemisch zwanger . 2de terugplaatsing was ook 2 cryo’s in een kunstmatige cyclus maar geen zwangerschap. Moed begint stilletjes aan te zakken. Hoe kan dit nu? Cystes weggehaald , 2 embryo’s terugplaatsen en nog niks! Ik word er zo boos van.
Maar goed, ik ben nu overgestapt naar uz jette .. bij dr de vos. Heel vriendelijke man en heb er wel een goed gevoel bij . Ik ben net begonnen aan icsi 3 .. Ik ben sinds gisteren begonnen met ovaleappen 150ml. Op dag 2 moest ik bloedname en echo doen en dit door laten sturen naar uz jette. Rond 15u telefoon gekregen dat ik moet beginnen met ovaleap en dit tot 2 augustus en ik moet vanaf 31/7 cetrotide inspuiten. En ik moet pas terug op controle gaan, op 2 augustus. Vind dit best wel raar. Want bij mijn 2 vorige icsi moest ik bijna om de 2/3 dagen gaan voor echo om te zien hoe het gaat met de follikels. En nu moet ik toch wel 8 dagen wachten vooraleer ik een echo moet doen. Ik vroeg me af of dit wel ok is ? Moeten ze ni zien hoe ik reageer op de stimulatie? Ik begin een beetje te stressen. En ik vroeg me af of dit bij jullie ook zo het geval was ?? En of jullie wel goede ervaringen hebben gehad met uz jette?
Grtz
Hanne

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door Anqui » 28 juli 2019, 8:10

Ik ben zeer tevreden van Jette. Ik ben ook overgetapt van het Middelheim. Het is normaal dat het effe duurt voor je terug moet komen maar als je het niet vertrouwd mag je altijd vragen om vroeger terug te komen. Ik heb maar een cyclus van 25 en soms na 9 dagen een eisprong dus ik moest veel sneller komen. Indien je het niet vertrouwd moet je het gewoon vragen dan word het met de dokter besproken en bellen ze terug. Verder houden ze minder vast aan een bepaald protocol en dat doet men in bv het Middelheim wel ze gaan veel verder in het zoeken naar een persoonlijk programma voor jou maar is natuurlijk geen exacte wetenschap, je moet geduld hebben en ook in Jette heb je geen zekerheden, bij ons heeft toch ook nog enkele jaartjes geduurd. Alvast veel succes

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door mich75 » 28 juli 2019, 9:32

Ik ging eerst in Genk en daar had ik ook meer echo's en bn, soms 2 dagen na elkaar, en dan bij overstap naar Jette 1 of soms 2.

Wel ondervonden dat Jette vooral naar het bloed kijkt, de echo is er om te kijken hoeveel follikels er zijn en eventueel de grootte en voor de dikte van het bms.

Nu mag je de mooiste echo van de wereld hebben, de bloedwaarden zijn doorslaggevend.

Ik vond de behandelingen in Jette ook minder belastend omdat ik niet zo vaak op controle moest.

Wij zijn heel tevreden over Jette.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Hanne27
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 juli 2018, 15:06

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door Hanne27 » 28 juli 2019, 23:48

Oh super ! Goed om te horen dat dit normaal is . Ik vind het ook wel goed dat ik niet veel naar zh moet gaan voor controles . Voor een werkende mens is het toch wel moeilijk om dit te combineren. Bij wie worden jullie behandelt in uz jette?

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door Anqui » 29 juli 2019, 0:10

Ik was in behandeling bij dokter Verpoest, heel vriendelijke man, begripvol, neemt zijn tijd, staat open voor onze voorstellen maar toch ook realistisch

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door mich75 » 29 juli 2019, 7:12

Ik zit/zat bij de De Brucker. Correcte en vriendelijke dr die zegt waar het op staat.

In principe zit ons traject er op met 3 kids, toch zeker voor mijn man. Maar aangezien we nog 9 cryo's hebben ...

Hanne27
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 juli 2018, 15:06

Re: Ervaring UZ Jette 2019

Bericht door Hanne27 » 29 juli 2019, 18:55

Oh oké .. wij hadden een afspraak gekregen bij Dr De Vos. Leek mij ook wel een vriendelijke man en nam ook wel tijd voor onze vragen. Ik hoop dat we ook genoeg cryo’s gaan hebben. Na 3 pick ups begin ik het toch wel beu te worden. Het spuiten en de pick up zelf ..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten