Overstimulatie icsi

ICSI Forum
IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door IsabelleV » 8 januari 2020, 7:44

Damn dat is beu voor je Mei...

Ik denk dat ze dat bij een volgende keer bij mij ook zullen doen. Maar hopelijk komt er geen volgende keer natuurlijk! Ik hoop voor jou dat er snel een ontdooid embryo met een 10/10 kan teruggeplaatst worden!
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Mei » 9 januari 2020, 19:30

IsabelleV,

Mercikes! Maar zal wel beter zijn, aangezien ik me nu al niet te best voel.. het wachten weer ...

Succes! Wanneer heb je een bloedafname?
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door IsabelleV » 10 januari 2020, 8:22

Gisteren de 12 weken echo gehad, nipt test enz. De echo was heel fijn, alles in orde! Wel nog steeds veel vocht in mijn buik maar dat zie je van buitenaf ook. Ik lijk vanaf week 0 al heel erg zwanger! Goed dat onze naaste omgeving op de hoogte was van ons fertiliteitstraject want wegsteken was niet meer mogelijk geweest :)

Hopelijk voel jij je snel beter maar als je echt erover gaat en op het randje van een opname zit zoals ik dan is de weg terug lang... Mijn man doet hier nog steeds het leeuwendeel van het huishouden want dat is voor mij te lastig. Onze peuter is al een uitdaging met zijn kuren zo nu en dan :) En ik ben deze week pas terug aan het werk en ook dat is doseren.
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Snoopy90
Berichten: 144
Lid geworden op: 8 juni 2017, 11:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Snoopy90 » 10 januari 2020, 10:11

Hm niet plezant mei! Hopelijk niet te veel klachten maar als ik het zo lees voel je je toch niet te best. 😕
Wat een mens toch allemaal maar moet ondergaan.. maar toch de moed niet verliezen!!
En goed luisteren naar je lichaam.

Moet je snel terug op controle gaan?

@isabelle, fijn nieuws! Gelukkig dat alles in orde was. Hopelijk trekt het vocht toch wel weg uit je buik. Dat zorgt toch voor wat meer ongemakken he.
dec 2016: operatie endometriose. 3 x IUI negatief. Aug 2017 start IVF. IVF 1 negatief. IVF 1.1 Zwanger!!
Sept 2019 start IVF tweede wonder. IVF 2 geen bevruchtingen. ICSI 3: 28 eicellen. overstimulatie. ICSI 3: zwanger!!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Mei » 10 januari 2020, 20:28

IsabelleV, Snoopy

Ik heb ook al een verleden met overstimulatie. Heb na de laatste eicelaspiratie ook een dikke week in het ziekenhuis gelegen. Dus ben blij dat ik weet nu er geen terugplaatsing volgt, het normaal niet erger kan. Ik moet alles wel weer bijhouden v buikoptrek en gewicht en maandag terug op controle. Vandaag heb ik de pu gehad. 19eicellen, benieuwd hoe de afvalrace deze keer is... net op de weegschaal gaan staan... pfffff en niemand weet het van de familie. Dus ik mag weer wijde kleren aandoen.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door IsabelleV » 11 januari 2020, 22:01

Dat is mottig hè, dat wachten... ik duim voor jou!
Wij hebben het nooit weggestoken voor onze naasten dat we met ICSI bezig waren. Dat maakt het wat gemakkelijker als je dan toch met een gezwollen buik rondloopt! En het is fijn dat ik af en toe kan ventileren bij hen. Maar ik vind wijde kleren aandoen of zoeken naar de geschikte broek die nog past ook niet tof... ik kon moeilijk trots zijn op mijn buik ofzo. Het is niet dat je de zwangerschap ziet, maar wel de gevolgen van de overstimulatie.
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Mei » 13 januari 2020, 23:01

Gelukkig ben je zwanger, dan kan je da allemaal wat relativeren! Ik weet nog toen ik int ziekenhuis lag, dat de dokter me vroeg of ik mijn kindje nog goed voelde bewegen.. ik:hmm weet net dat ik zwanger ben. Helemaal niet dus .. achteraf is het allemaal grappig en zijn het leuke herinneringen geworden. Dus hopelijk bij jou ook!
Geniet er maar lekker van!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door IsabelleV » 14 januari 2020, 8:56

Dat is inderdaad een geweldig dikke silver lining voor mij!
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

Snoopy90
Berichten: 144
Lid geworden op: 8 juni 2017, 11:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Snoopy90 » 15 januari 2020, 9:45

Inderdaad ja familie op de hoogte brengen kan ook al zorgen voor een opluchting. Niets te moeten verstoppen. Bij mijn laatste poging weten ze ook van niets.. en toch denk je dat ze het zo van je af kunnen lezen. Terwijl dat totaal niet is maar ik merk dat het bij mij toch wel voor stress zorgt. Maar dat moet iedereen voor zich bepalen.

@mei het is mij nu niet duidelijk als jullie voor jullie eerste kindje of tweede kindje gaan? Sorry voor de vervelende vraag.
Hopelijk valt de afvalrace inderdaad mee!! Wij duimen! En goed naar je lichaam luisteren.
dec 2016: operatie endometriose. 3 x IUI negatief. Aug 2017 start IVF. IVF 1 negatief. IVF 1.1 Zwanger!!
Sept 2019 start IVF tweede wonder. IVF 2 geen bevruchtingen. ICSI 3: 28 eicellen. overstimulatie. ICSI 3: zwanger!!

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Overstimulatie icsi

Bericht door Mei » 16 januari 2020, 4:06

Snoopy 90,
Geen probleem! Eerlijk gezegd zijn we voor ons derde kindje aan het gaan. Ik ben natuurlijk zwanger geworden net voor we van start zouden gaan met onze eerste icsi-poging. Tijdens de 3e icsi-poging (5e terugplaatsing) hebben we ons dochtertje gekregen en nu dus terug van start...

Ze hebben maar één embryo kunnen invriezen. Was wel teleurgesteld. Had er toch twee of drie gehoopt.
Morgen weer een bloedname. Ik heb een bloeding gekregen. Ik denk mijn regels, maar t ziekenhuis vond het nog wat vroeg precies. Dus eens kijken waar ik in mijn cyclus ben...

Ik vertel het mijn familie ook liever niet, voor mij zou het alleen maar stress zijn. We hebben ze pas op de hoogte gesteld vorige keer na een jaar omdat ik werd opgenomen in het ziekenhuis, toen hadden we gewoon geen keuze meer...
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten