Eisprong??

ICSI Forum
Plaats reactie
Sanne1990
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 september 2018, 13:02

Eisprong??

Bericht door Sanne1990 » 28 februari 2020, 12:19

Hoi

19 december 2019 heb ik na 8 weken zwangerschap een curettage moeten ondergaan.
In januari ben ik teruggegaan voor een controle echo en alles zag er goed uit. We mochten ook onmiddellijk starten met onze volgende poging.
We zijn momenteel aan het wachten op mijn eisprong om de terugplaatsing (cryo) in te plannen.
Nu zou ik volgens mijn normale cyclus vorige week reeds een eisprong hebben gehad maar ben al van vorige week om de 2 dagen bloed aan het laten trekken maar tot op heden nog steeds geen eisprong.. :(
Volgens de dokter kan dit inderdaad wat langer duren door mijn miskraam.

Iemand ervaring ermee?
Kan ik nog een eisprong verwachten?

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Eisprong??

Bericht door Sara1987 » 28 februari 2020, 12:30

Hoi Sanne,

Ik heb een curettage moeten laten ondergaan op 7/2/2020. Tijdens de curettage hebben ze een echo genomen en bleek alles mee weg te zijn.

Mijn HCG stond eind vorige week bijna op 0. Geen bloedtesten laten doen, maar wel met thuistesten het wat opgevolgd. Ik moet toch een cyclus over slaan, dus ben gewoon mijn cyclus wat aan het opvolgen met de billingsmethode. Ik heb gemerkt dat ik begin van de week stilaan rekbaar slijm begon aan te maken, wat erop wijst dat er een ovulatie aan zat te komen. Ondertussen is het vruchtbaar slijm terug verdwenen, dus vermoedelijk woensdagnacht geovuleerd. Nu wachten op mijn menstruatie.

Ik lees wel op verschillende fora en websites dat de eerste maanden na een miskraam je cyclus helemaal uit zijn 'gewone' doen kan zijn. Je kan dan ineens veel kortere of veel langere cycli hebben.

Nog veel succes met het wachten op! Ik zit in hetzelfde schuitje en voel hetzelfde ongeduld.

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten