Switch Jan Palfijn - Jette

ICSI Forum
Plaats reactie
Indianadc
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 november 2019, 9:28

Switch Jan Palfijn - Jette

Bericht door Indianadc » 19 augustus 2020, 16:28

Wij zouden graag de switch willen doen van het Jan Palfijn naar Jette. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat ik mij vooral afvroeg is hoe verloopt de overstap? Moet je lang wachten op een afspraak, maak ik die best nu al terwijl we eind deze maand nog een terugplaatsing hebben in het Jan palfijn?

Wat zijn daarnaast de grote verschillen? De hormoonkuur bij mijn gynae loopt steeds goed dus hoeft niet echt aangepast te worden. Werken ze met andere technieken in het labo waardoor er 'betere' embryo's ontstaan?
Jan 2020 => ICSI - TP 1 - Neg
Feb 2020 => ICSI - TP 2 - Neg
Juni 2020 => IUI - Neg
Juli 2020 => ICSI - TP 1 - Neg (2 embryo's)
Juli 2020 => ICSI - TP 2 - Neg
Aug 2020 => ICSI - TP 3 - Positief! (2 embryo's, 1 babytje)

Juju
Berichten: 150
Lid geworden op: 18 februari 2020, 10:54

Re: Switch Jan Palfijn - Jette

Bericht door Juju » 20 augustus 2020, 11:28

Hey Indianadc,

Wij zijn nu aan het overstappen naar Jette. Bij ons zat er 2 maand tussen bellen voor een afspraak en een effectieve afspraak (misschien ook wegens de vakanties enzo) dus ik zou wel nu al een afspraak maken. Hopelijk ben je van je laatste TP in Jan Palfijn toch zwanger en dan bel je je afspraak af, maar dat is maar een kleintje hé. Wij hebben getwijfeld tussen UZ Gent en UZ Jette, maar in Jette gaan ze veel uitgebreider gaan testen (genetische testen, immuniteit, .... ) en dan heb ik toch iets minder het gevoel onze kansen te verspelen....

Verdere details van het labo enzo heb ik nog niet, wij gaan wss tegen eind september een nieuwe stimulatie kunnen starten.

Veel succes alleszins!
ICSI 1/2 -2020 - neg
Overstap Jette
ICSI 3 - 10/20 - 3.1: neg - 3.2: dochter
ICSI 4 - 12/22 - 4.1, 4.2, 4.3: neg - 4.4: neg (Biochemisch)
ICSI 5 -12/23 - 6 rijpe EC, 2 bevrucht, freeze all: 1cryo
TP 5.1 positief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten