Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

ICSI Forum
SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 23 september 2020, 20:10

8dagen menopur 300iu
En orgalutran genomen
Gelukkig niets van bijwerkingen gehad
Ik had het slechter verwacht geen acne gewichtstoename of grote opvliegers mijn eitjes zijn 20mm en heb er 8 vanavond mag ik mijn 5.000 pregnyl innemen en vrijdag mijn pick up nu is het bang wel afwachten en hopelijk kunnen ze er goede vinden 🀞
Laatst gewijzigd door SharonS op 2 oktober 2020, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Vrijdag mijn pick up

Bericht door SharonS » 26 september 2020, 19:06

Vrijdag mijn pick up gehad 6 Vruchtbare eitjes wat goed is mijn man heeft ook dat moment een tesa uitgevoerd
En nu moeten we wachten op de telefoon van Brugge voor de terug plaatsing
De pick up was voor mij een hel ik had heel veel pijn en zenuwen ik was daar ook alleen en me gedachten ook bij me man ik was heel onrustig
Het was de eerste keer ik weet niet of het echt normaal is dat het zo een helse pijn was
Nu dag 2 me buik doet nog steeds pijn en als ik rechtstaat om wat te wandelen doet het ook nog steeds pijn wat gezwollen mijn buik. Ik hoop dat alles goed verlopen is πŸ™ˆ

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Vrijdag mijn pick up

Bericht door Hope88 » 26 september 2020, 20:54

Oh spannend! Wanneer zou je telefoon krijgen van Brugge?
Veel succes! Hopelijk is de pijn snel beter.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Vrijdag mijn pick up

Bericht door SharonS » 27 september 2020, 15:00

Hope88 schreef: ↑
26 september 2020, 20:54
Oh spannend! Wanneer zou je telefoon krijgen van Brugge?
Veel succes! Hopelijk is de pijn snel beter.
Hallo gisteren telefoon gekregen van Brugge dat er 6 embryo's zijn maar nog in proces waren 😊
Vandaag terug telefoon gekregen dat het er heel goed uitziet en nog telkens 6
We mogen woensdag om 10u30 gaan voor de terug plaatsing echt spannend en hopen dat er geen weg vallen 🀞 de pijn is volledig weg heb veel gerust en plat gelegen veel water gedronken en 2 pijnstillers ingenomen mijn gezwollen buik is volledig weg en kan terug wandelen enz. Het blijft allemaal spannend 😊 bedankt voor de reactie 😊

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 2 oktober 2020, 17:01

Mijn tp gekregen het viel al bij al wel mee van pijn 😊 maar terwijl er 6mensen om je heen staren om de tp te plaatsen vertelde de dokter ook er gaat een topper geplaats worden maar er heeft maar 1 ook de vriezer gehaald πŸ˜₯ ok dat was slikken van de 6 hij moest dan beginnen ( helemaal in de war door het nieuws) geen tijd om dit te relativeren. Plaatsing ondertussen gedaan mijn partner in de wachtzaal en vroeg hoe ging het dus ja ik goed hoor maar minder nieuws over onze embryo's hihi nu na een halve dag thuis alles te relativeren toch blij dat we er 1 kunnen plaatsen hebben en 1in de vriezer positief blijven
De eerste 2 dagen had ik zo een pijn aan mijn onderbuik en rug en binnenkant en lies ik dacht o neen dat is niet goed komt niet goed maar na dag 3 nu voel ik bijna niets meer is dat goed of niet weten we niet we laten het op ons afkomen. Ik ben nu thuis tot de test (bloedtest) mijn werk is te zwaar om die nu te doen maar die wacht dagen of weken toch zal zwaar zijn mentaal dan de meeste zeggen geniet maar van heel het proces maar eerlijk gezegd doe ik dit toch niet en ik denk dat er wel nog mensen zijn die dat niet kunnen zeker ? 😊

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door Hope88 » 2 oktober 2020, 21:33

Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen, want uiteindelijk is het wel leuk en een geruststelling om uit 1 stimumatie verschillende pogingen te hebben. Maar 1 verse tp en 1 cryo is echt een mooi resultaat hoor. De afvalrace tussen het aantal eicellen dat ze vinden bij de punctie en wat ze kunnen invriezen is jammer genoeg enorm.
Mijn 3de punctie had ik vb 8 eicellen die goed bevrucht waren en net zoals jij 1 verse tp en 1 cryo.

Moest het met deze 2 embryo's niet lukken (ik hoop uiteraard dat een van de twee wel een plakkertje zal zijn) kan het resultaat de volgende keer ook wel anders zijn en kan je misschien wat meer cryo's hebben. Zelfs als je dezelfde medicatie neemt.
Of het kan zijn dat je arts uit deze poging een en ander heeft geleerd over hoe jij reageert op de medicatie en andere medicatie probeert die meer aanslaat bij jou.
Veel succes!
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 5 oktober 2020, 11:30

Hope88 schreef: ↑
2 oktober 2020, 21:33
Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen, want uiteindelijk is het wel leuk en een geruststelling om uit 1 stimumatie verschillende pogingen te hebben. Maar 1 verse tp en 1 cryo is echt een mooi resultaat hoor. De afvalrace tussen het aantal eicellen dat ze vinden bij de punctie en wat ze kunnen invriezen is jammer genoeg enorm.
Mijn 3de punctie had ik vb 8 eicellen die goed bevrucht waren en net zoals jij 1 verse tp en 1 cryo.

Moest het met deze 2 embryo's niet lukken (ik hoop uiteraard dat een van de twee wel een plakkertje zal zijn) kan het resultaat de volgende keer ook wel anders zijn en kan je misschien wat meer cryo's hebben. Zelfs als je dezelfde medicatie neemt.
Of het kan zijn dat je arts uit deze poging een en ander heeft geleerd over hoe jij reageert op de medicatie en andere medicatie probeert die meer aanslaat bij jou.
Veel succes!
Hallo bedankt voor je reactie 😊
Ja ik moet het inderdaad het positieve er van zien. ik ben nu in mijn wachttijd dag 5 denk ik van vorige week woensdag gisteren heel veel krampen en in mijn lies pijn ik kon geen broek verdragen dus lossen kleedjes draag ik nu. Ik Heb nog geen bloed verloren maar dat kan nog komen door de innestelling ook mijn benen zijn vaak zwaar en ik hou toch wel vocht op dit merk ik aan mijn buik en billen. Had al willen zeuren en eens een test gedaan maar die is negatief wat te verwachten is het is nog te vroeg he 🀷😊

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 9 oktober 2020, 11:57

Maandag mijn bloedtest gaan doen
Maar vandaag eens een testje gedaan en het was positief ik weet dat het niet altijd 100 procent te vertrouwen is zo een test maar toch was ik al blij maar in mijn achterhoofd gehouden dat er nog vanalles kan gebeuren. 😊

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door mich75 » 9 oktober 2020, 13:03

SharonS schreef: ↑
9 oktober 2020, 11:57
Maandag mijn bloedtest gaan doen
Maar vandaag eens een testje gedaan en het was positief ik weet dat het niet altijd 100 procent te vertrouwen is zo een test maar toch was ik al blij maar in mijn achterhoofd gehouden dat er nog vanalles kan gebeuren. 😊
Positief is positief en voor 99% betrouwbaar, tenzij er nog Pregnyl in het spel is, maar dat is bij jou niet het geval denk ik.

Dus toch al proficiat!

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door Hope88 » 9 oktober 2020, 20:27

Oh, ook van mij een voorzichtige proficiat! En zoals je ziet, je hebt maar 1 goed embryo nodig hΓ©. :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 9 oktober 2020, 22:23

Dank jullie wel voor de lieve woorden 😊
Ho ik hoop het maar het zou zo ongeloofwaardig zijn
We hadden al 6 jaar geprobeerd natuurlijk dan wel en met dat hij azoospermie heeft hadden we echt er in gestapt met weinig hoop Maar met de tese toch goede voldoende eruit kunnen halen .
Wat ik wel ondervind is dat ik vermoeide zware benen heb.
Hoe gaat het met jullie en hoe ver staan jullie ? Groetjes sharon

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door mich75 » 9 oktober 2020, 22:37

Hier gaat het goed, een dochter van 3,5j en een tweeling van 16m en ik blijf hier op het forum nog wat rondhangen en raad geven.
Ik heb hier zelf enorm veel aan gehad en geef nu een beetje terug.

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 9 oktober 2020, 22:51

Dat is super lief van u en leuk te lezen dat je kindjes ook hebt door icsi of ivf dat geeft nog meer motivatie πŸ‘ŒπŸ˜Š

SharonS
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 20:58

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door SharonS » 12 oktober 2020, 15:46

Ik ben zwanger mijn waarden staan op 753
We zijn dood gelukkig nooit gedacht dat het ging lukken de eerste keer
De wetenschap heeft het tegendeel bewezen dat het toch kan πŸ’“πŸ’“πŸ’“

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Icsi behandeling. Overzicht van mijn behandeling

Bericht door ZonderZorgen » 12 oktober 2020, 16:21

Dikke proficiat probeer nu wat te genieten.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten