Tip om in contact te komen/ wandelen Zuid-Holland

ICSI Forum
Plaats reactie
carmenblue
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 januari 2021, 19:19

Tip om in contact te komen/ wandelen Zuid-Holland

Bericht door carmenblue » 9 januari 2021, 23:47

Hoi allemaal,

Ik ben 35 jaar en nieuw op dit forum. Heb een lage AMH waarde en hoge FSH. In Nederland kwam ik alleen nog in aanmerking voor eiceldonatie. Voor een second opinion naar het UZ Gent. Nu deze week gestart met mijn eerste IVF/ICSI behandeling. Afgelopen donderdag mijn eerste injectie gezet. In mijn omgeving ken ik niemand die in een soortgelijk traject zit. Graag zou ik in direct contact willen komen met lotgenoten om ervaringen te delen en elkaar te steunen. Weet iemand of er wandelgroepjes zijn in de omgeving van Zuid-Holland. Of komt er iemand uit de omgeving van Rotterdam/Dordrecht, die hier ook behoeften aan heeft. Of bestaat er ook een bellijn?

.
Laatst gewijzigd door carmenblue op 14 januari 2021, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennem
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 februari 2018, 23:02

Re: Tip om in contact te komen/ wandelen Zuid-Holland

Bericht door Dennem » 13 januari 2021, 12:03

Hi Carmen,

Dennem hier. Wij komen uit Utrecht, en zitten al 8 jaar in een eiceldonatie traject. Mocht je willen praten dan ben ik er voor je.

Liefs,
Dennem

Dennem
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 februari 2018, 23:02

Re: Tip om in contact te komen/ wandelen Zuid-Holland

Bericht door Dennem » 13 januari 2021, 12:03

Hi Carmen,

Dennem hier. Wij komen uit Utrecht, en zitten al 8 jaar in een eiceldonatie traject. Mocht je willen praten dan ben ik er voor je.

Liefs,
Dennem

carmenblue
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 januari 2021, 19:19

Re: Tip om in contact te komen/ wandelen Zuid-Holland

Bericht door carmenblue » 14 januari 2021, 19:28

Hoi Dennem,

Bedankt voor je berichtje. Dat zou ik heel fijn vinden. Ik zal je een privé bericht sturen.

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten