Life Expert Centre België

ICSI Forum
Plaats reactie
Anoniempje2021
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 juni 2021, 0:01

Life Expert Centre België

Bericht door Anoniempje2021 » 1 juni 2021, 0:18

Hoi allemaal, dit is de eerste keer dat ik een forum gebruik dus hopelijk lukt het op deze manier. Ik zoek ervaringen en wat meer informatie over Life Expert Centre in Leuven. We gaan waarschijnlijk daar in de zomer onze laatste poging ICSI doen ( hiervoor 3 maal in NL) en wilde graag weten of meerdere personen hier hun behandeling hebben gedaan. We zullen begeleid worden door Dr. Valkenburg. Hartelijk dank alvast voor de informatie.

Marjannetje
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 februari 2014, 17:12

Re: Life Expert Centre België

Bericht door Marjannetje » 2 juni 2021, 9:42

Hoi anonieme,
Ik heb via dr. Valkenburg in combinatie met life expert centre ecd gedaan met als resultaat de 2de tp een wondermooie zoon. Daarna echter vele pogingen maar geen goede zwangerschap meer gehad. Ik heb adenomyose, (waarvoor ook 2x operatie via dr. Campo van life expert centre) dus dat zou de reden kunnen zijn dat het niet meer gelukt is.
Ik ben er van overtuigd dat je in goede handen bent!
Groet Marjannetje
2014 na iui buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Sept 2015 via ecd IVI Valencia bevallen van een prachtige zoon!

Anoniempje2021
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 juni 2021, 0:01

Re: Life Expert Centre België

Bericht door Anoniempje2021 » 2 juni 2021, 13:31

Hoi Marjannetje,
Heel fijn om te horen dat jullie een mooie zoon hebben gekregen 🤗 en heel erg bedankt dat je je ervaring wilde delen. Blijft spannend allemaal. Omdat dit onze laatste poging is ( we hebben op de natuurlijke manier wel al een pracht zoon gekregen ) willen we natuurlijk ergens heen waar we weten dat we in goede handen zijn. Ik kan winning vinden op internet over Life Expert Centre vandaar.
Groetjes,
Anoniempje

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre België

Bericht door Ennas » 3 juni 2021, 11:26

Hoi! Ik ben ook in het Life gegaan.

Ik stond onder begeleiding van Dr. Gordts, zij deed dan ook mijn 4x IUI, maar toen ik moest overgaan tot IVF/ICSI heb ik eigenlijk alle dokters (Dr. Gordts, Valkenburg, Puttemans & Segaert) wel eens gehad voor de opvolging. Na een moeizaam parcours ben ik nu 14 weken zwanger van een tweeling.

Wat wil je juist graag weten over Life? Zit je met specifieke vragen waarmee we je kunnen helpen?
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Anoniempje2021
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 juni 2021, 0:01

Re: Life Expert Centre België

Bericht door Anoniempje2021 » 3 juni 2021, 12:40

Hoi Ennas,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geen specifieke vragen. Meer of mensen het aanraden daar naartoe te gaan of juist niet. Goede resultaten? Beter dan in NL? Juist geen goede ervaring etc.
Groetjes

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Life Expert Centre België

Bericht door mich75 » 3 juni 2021, 13:33

Er zijn zowel in NL als in B goede en minder goede centra, als ze je kinderwens kunnen vervullen ben je tevreden,bij de ene lukt het al vlugger of makkelijker dan bij de andere.

Ik heb zelf geen ervaring met Life, maar er zijn hier op het forum al wat dames gepasseerd met een positieve afloop, maar ik denk niet dat er veel bij waren waarbij het bij de eerste icsi poging lukte.

Jij hebt wel het voordeel dat je al enkele pogingen gehad hebt en ze dus daaruit conclusies kunnen trekken.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre België

Bericht door Ennas » 3 juni 2021, 13:40

Anoniempje2021 schreef:
3 juni 2021, 12:40
Hoi Ennas,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geen specifieke vragen. Meer of mensen het aanraden daar naartoe te gaan of juist niet. Goede resultaten? Beter dan in NL? Juist geen goede ervaring etc.
Groetjes
Dankjewel!

Ik kan niet vergelijken met Nederland, ik ben enkel bij Life geweest. Ik was er alleszins heel tevreden. Zoals mich zegt, als het gelukt is ben je zeker tevreden. Maar ik was er tijdens het traject, ook met mijn tegenslagen, best tevreden. Ik had het gevoel dat ze luisterden naar mijn vragen en zorgen, en dat ze er alles aan deden om het traject te laten slagen. Ik had ook nooit het gevoel maar een nummertje te zijn, wat ik van andere centra al wel eens gehoord heb.

Dr. Valkenburg wist mij op één of andere manier goed te kalmeren. Haar heb ik enkel gezien bij twee van mijn terugplaatsingen (waarvan ook de laatste, die dus geslaagd is). Bij de terugplaatsingen was ik telkens toch best nerveus. Ze maakt graag grapjes en dat wist ik op dat moment wel te appreciëren ;).

Als je hier op het forum rondhoort, zijn er wel nogal wat vrouwen die Jette aanraden. Ik weet natuurlijk niet wat voor een traject je in NL achter de rug hebt, maar voor de echt ingewikkelde cases is Jette zeker ook het overwegen waard. Hier was alleszins dat als het na 3 pick-ups niet gelukt zou zijn, we mogelijks over zouden stappen naar Jette. Zo ver is het hier uiteindelijk niet gekomen.

Alvast heel veel succes met de volgende poging!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten