Bbz? Of toch wat anders?

ICSI Forum
Plaats reactie
Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Bbz? Of toch wat anders?

Bericht door Janedoe » 7 juli 2021, 18:28

Goed, laat ik maar onmiddellijk van start gaan.
31 mei tp gehad van 3 daagse (derde tp intussen van 2 pick ups).
Op testdag hcg 47, positief maar heel laag.
Vier dagen later op donderdag hcg op 63. Nog veel te laag.
Maandag er op nog eens getest 68 en intussen veegde ik ook al roos af dus geen twijfel mogelijk : miskraam incoming.
Diezelfde dag gestopt met amelgen, zaterdag die volgde hevige krampen en bloedverlies, heel wat stolsels en naar wat ik gok ook het vruchtzakje (intussen vierde mk dus ik weet wel hoe het er uit ziet ongeveer). Gestopt met ‘bloeden’ enkel nog bruin bij afvegen vanaf woensdag nadien. Heb vorige woensdag dan ook hcg laten prikken en was gezakt naar 61 (van 68-61 op een week en half, kan je nog volgen?). Daar was leuven al niet tevreden mee want het daalde even traag als dat het steeg dus ze spraken al van een bbz, ik heb donderdag dan een echo laten doen en daar zag alles er dik in orde uit, baarmoederslijlvlies op 2.2, zagen ook niks in eileiders (let op: tp van 31 mei he dus als het daar gezeten had hadden ze het toch al gezien? Niet?) ze zei ook dat ik niet zo veel meer gingen bloeden. En inderdaad vanaf woensdag was het bloeden ook ‘gestopt’ enkel bruin bij afvegen, donderdag en zaterdag geklust (omdat het ging en we wouden niet om te ‘proberen’ maar vermeld het wel graag).
Deze maandag opnieuw licht beginnen bloeden, een klontertje verloren, niet zo hevig als maandstonden of mk maar toch genoeg om een INLEGKRUISJE (dus geen maandverband) te moeten gebruiken. Vandaag nog eens hcg bepaling en opeens staat ie op 114. Dwz gestegen, niet genoeg maar genoeg om duidelijk vast te stellen dat het wellicht toch om een bbz gaat. Maar ik heb geen pijn, ze zien niks op echo, ... maandag terug bloedafname en van daaruit meer.... ik snap het niet. Nog iemand die dit meegemaakt heeft? Help me ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten