ICSI 6de poging

ICSI Forum
faye
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2007, 18:03

Bericht door faye » 14 oktober 2007, 12:34

Hoi, hier ben ik nog eens. Lang geleden hoor. Maar ik heb van die momenten dat het me wel eens deugd doet om gelijklopende verhalen te horen.
Ik ben van donderdag gestart met decapeptyl. Kben begonnen aan mijn vijfde poging met icsi. ik hoop van harte dat ik nu wel resultaat boek.
Het moet hard zijn om dan na zo veel inspanning en dan het juiste resultaat te mogen horen. maar dan kom je datgene tegen waar je zelf van denkt: dit kan niet meer bij mij, ik kwam al zoveel tegen. Een miskraam moet hartverscheurend zijn. Ik wil jullie van harte steunen in deze moeilijke tijd. Maar probeer er aan te denken dat je nu niet mag opgeven. Ga door. Als het één keer lukt lukt het vast nog wel een keer. Hou de moed er in. En zie dit eerste kindje als een wondertje die zo dapper was om de weg vrij te maken. Geef het een speciale plaats in je hart.
Ik hoop dat je het ondertussen al wat beter stelt. Het moet emotioneel erg zwaar geweest zijn. Mochten we dan toch daarvan gespaard kunnen blijven.Wat mezelf betrefd zie ik het momenteel nog goed zitten. Het is mijn vijfde keer en ik weet hoe de molen draait. Ik ga eigenlijk graag terug naar Gent. IHet heeft me het gevoel dat er zolang ik nog mag gaan, er nog kansen zijn. Het is het lot die ons zal tegemoet komen. Wat het resultaat zal zijn weten we niet. We willen het allemaal zo graag, we willen antwoord op die ene vraag ;maar dat antwoord is nergens te vinden.
Daarom moeten we positief denken. Als we er voor moeten gaan dan doen we dat met opgeheven hoofd. Want na vier mislukte icsis denk ik nog steeds dat ik zal kinderen hebben. De aanhouder wint.

A&S
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 april 2007, 15:14

Bericht door A&S » 5 november 2007, 17:33

Dag Faye

bedankt voor je bemoedigende woorden.

Met mij gaat het ondertussen een al een stuk beter.
Hoe gaat het ondertussen met jou? Veel succes met je vijfde poging!!!

antje
Berichten: 27
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:25

Bericht door antje » 15 december 2007, 23:47

Hallo,

Mooie woorden, Faye...
Wij bezien het ook zo, het zieltje is niet weg en zal ons door het hele proces leiden.
Ik ben sedert donderdag aan het snuiven, dus onze 6de poging is gestart, 3 maanden na m'n miskraam...

Succes allen! :wink:

antje
Berichten: 27
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:25

Bericht door antje » 3 maart 2008, 16:15

Toch eventjes laten weten dat we opnieuw zwanger zijn na m'n miskraam in september.

Ondertussen ben ik donderdag 10 weken zwanger en al 2 mooie echo's gehad. Alles verloopt goed deze keer!

Succes iedereen!!!

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 4 maart 2008, 16:23

ik wens je een grote proficiat!! Het doet deugd om toch ook eens succesverhalen te horen! Ik wens je een zalige zwangerschap toe en een wolk van een baby!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 49 gasten