IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

ICSI Forum
Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

Bericht door Anqui » 18 februari 2023, 8:53

Hoi ik ben ook van de regio Klina en zelf tweemaal bevallen in Klina. Ik zou zeker starten in Jette, ik liet bloed nemen en echo’s nemen in Klina ze sturen dit door naar Jette. Verder kan je in Jette ook al erg vroeg terecht. Je zegt zelf dat het labo van Jette wel beter zou kunnen zijn, dat is bij jullie “probleem” de belangrijkste factor in de slaagkansen en het labo van Jette is wereldtop . Denk eraan dat je maar een beperkt aantal pogingen hebt daarna is het erg duur of houd het gewoon op. Wij zijn zelf gestart in het Middelheim op aanraden van onze gynaecoloog van Klina en daarna overgestapt naar Jette. Indien ik opnieuw zou beginnen starte ik direct in Jette. Als je er echt voor wil gaan mag de afstand geen probleem zijn, deze keuze is bepalend voor jullie toekomst. Het is niet voor niets dat ze van over heel de wereld naar Jette komen

ZonneschijntjeLala
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 januari 2023, 17:29

Re: IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

Bericht door ZonneschijntjeLala » 20 februari 2023, 19:52

Hey,

Bedankt voor je reactie.Mag ik vragen welke gynaecoloog in Klina jou heeft doorverwezen naar Middelheim en wanneer ( welk jaar?). En wat was de reden voor het doorverwijzen?

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

Bericht door Anqui » 22 februari 2023, 14:00

Wij zijn in 2012 gestart in het Middelheim, in 2016 is onze dochter geboren ( tussen twee behandelingen) hierna zijn we na enkele zware teleurstellingen overgestapt naar Jette en in 2019 zwanger geworden van onze tweede dochter. Wie onze gynaecoloog in Klina is ga ik hier niet vermelden, ik kan mij voorstellen dat de collega’s het niet zo fijn vinden dat met ons doorstuurt naar een andere ziekenhuis. Het was wel erg duidelijk dat er al heel veel patiënten van Klina naar Jette waren gegaan, ze wisten perfect hoe het zat als je de onderzoeken in Klina liet doen voor de behandeling in Jette, daar zijn nooit problemen of fouten mee gebeurd. Jette heeft een super labo en dat is nu net wat jullie nodig hebben. Als ik jou een tip mag geven, verspil geen beurten. Ook voor ons was het soms praktisch moeilijk zeker als je al een kind hebt. Vakantie moeten verzetten, een pic upp en daarna “gezellig” naar een communiefeest…

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

Bericht door Anqui » 23 februari 2023, 13:37

Anqui schreef:
22 februari 2023, 14:00
Wij zijn in 2012 gestart in het Middelheim, in 2016 is onze dochter geboren ( tussen twee behandelingen) hierna zijn we na enkele zware teleurstellingen overgestapt naar Jette in 2019 is onze jongste dochter geboren. Wie onze gynaecoloog in Klina is ga ik hier niet vermelden, ik kan mij voorstellen dat de collega’s het niet zo fijn vinden dat met ons doorstuurt naar een andere ziekenhuis. Het was wel erg duidelijk dat er al heel veel patiënten van Klina naar Jette waren gegaan, ze wisten perfect hoe het zat als je de onderzoeken in Klina liet doen voor de behandeling in Jette, daar zijn nooit problemen of fouten mee gebeurd. Jette heeft een super labo en dat is nu net wat jullie nodig hebben. Als ik jou een tip mag geven, verspil geen beurten. Ook voor ons was het soms praktisch moeilijk zeker als je al een kind hebt. Vakantie moeten verzetten, een pic upp en daarna “gezellig” naar een communiefeest…

ZonneschijntjeLala
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 januari 2023, 17:29

Re: IVF/ICSI Az Klina Brasschaat

Bericht door ZonneschijntjeLala » 24 februari 2023, 19:17

Wij zijn in 2012 gestart in het Middelheim,
[/quote]
[/quote]

Anqui,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb inderdaad vooral negatieve ervaringen van in het verleden gelezen, maar dat is helemaal niet up to date met de huidige werkmethode in Klina. Momenteel hoor ik heel veel positieve verhalen over Klina en na mijn gesprek met mijn huisarts was ik gerustgesteld en heb ik toch gekozen voor Klina. Ik heb er alle vertrouwen in!🥰

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten