wie al zwanger van ICSI?

ICSI Forum
zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 9 maart 2008, 9:28

hoi meiden,

ik heb 16 dagen geleden pu gehad. Zit nu nog steeds te wachten. Ben wel bang, heb namelijk in de laatste week veel krampen gekregen en rugpijn. Toch stond hcg op 53. En voorlopig nog geen spoor van maandstonden. Weet niet goed wat ik evan moet denken. Ik het ziekenhuis zeiden ze: het kan nog alle kanten uit...
Test doen heeft geen zin want ik spuit nog pregneyl bij ter ondersteuning ...

voor het ogenblik draait elke minuut om mijn baarmoeder en telkens ik naar het toilet ga, ben ik doodsbang...

ik kan me voorstellen als mijn maandstonden gaan doorkomen ik ook serieus in een dip ga zitten..

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 9 maart 2008, 9:36

normaal zou je't toch een van deze dagen moeten weten dan.
Ik krijg geen tussentijdse bloednames. Vrijdag is de dag van de waarheid.

Gelukkig zit ik volgende week voor't werk in 't buitenland, dan kan ik mijn gedachten wel beter op iets anders houden.

groetjes en sterkte
pelkie

Mieke83
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 januari 2008, 20:16

Bericht door Mieke83 » 9 maart 2008, 12:55

hey zusje,

Ik duim heel hard voor je mee dat het positief uitdraaid! Ik ken dat gevoel dat je bang bent om naar het toilet te gaan. Ik heb dat ook gehad. Wanneer moet je terug bloed laten nemen?

Hey Pelkie,

Ik duim ook voor jou mega hard dat het positief is vrijdag!!!

En ook voor de rest die dat hun verdict bijna horen, veel succes!!!
Groetjes
Mieke

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 11 maart 2008, 15:46

hoihoi,

nog steeds geen maandstonden te zien. Ik heb ok al twee dagen geen last meer van mijn buik. Het is nu toch wel al 19 dagen geleden sinds de pick up en dus 17 sinds de tp. Zou het nog mis kunnen lopen?

in een normale cyclus krijg je 14 dagen na je eisprong je maandsonden, is dit bij icsi ook zo (dus 14 dagen na pu) of klopt dat niet door al die hormonen en zo?

Pelkie ik heb gelezen dat je krampen begint te krijgen. Geen paniek , mijn vriendin had dat ook en dacht dat ze ongesteld ging worden en ze was zwanger.
Dus vrijdag weet je het! spannend, ik zal het ook weten vrijdag!

groetjes zusje
ps bedankt mieke 83 om te duimen!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 maart 2008, 17:32

Je maandstonden kunnen uitgesteld zijn door de hormonen (vooral dan die utrogestan pillen).

Vorige keer had ik een aantal dagen voor de bloedname al wel wat bloedverlies. Deze keer bestudeer ik op het toilet altijd heel nauwkeurig mijn inlegkruisje, maar nog niets.
Als ik die vage buikpijn negeer, is er dus hoop.

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 11 maart 2008, 19:30

hoi pelkie,

had je de eerste keer ook last van krampen?
na hoeveel tijd moet je bloed geven? Twee of drie weken?

groetjes
zusje

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 11 maart 2008, 19:43

ik vind het zo raar dat je nog niets weet zusje. Ik heb vorige zaterdag mijn tp gehad en binnen 2 weken op zaterdag mag ik al bloed laten trekken en zou ik het al weten. Jij bent toch al langer dan 14 dagen?

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 11 maart 2008, 21:08

Zusje,
ik vind het ook raar dat't zolang duurt tot je mag testen. In Jette is dat 14 dagen na transfer.

Vorige keer was ik heel voorzichtig gaan sporten en achteraf heb ik een hevige kramp gekregen in mijn onderbuik. Toen ik meer tegen de bloedname aanliep, kreeg ik ook wel symptomen alsof mijn regels eraan komen. Zijn niet echt krampen, maar wel een vage gewaarwording van mijn baarmoeder.

nog 3 keer slapen!
pelkie

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 12 maart 2008, 12:36

dat komt omdat ik nog steeds om de drie dagen pregnyl moet pijspuiten 1500 eenheden. En dat beinvloedt je hcg. Dus om echt zeker te zijn dat het niet positief tekent door de prengyl moet ik nbog een week wachten.
En thuis testen heef tgeen zin omdezelfde reden. Het zou positief zijn terwijl het zou kunnen dat het niet zo is. In brugge doen ze dat bijna standaard met iedereen...
Mijn hcg stond vorige week vrijdag op 53. Dus als het nu nog gestegen is tot 70 of zo denk ik, ben ik zwanger.

Ps kunnen die bolletjes je maandstonden een week uitstellen of langer of maar een paar dagen? Of krijg je ze pas als je stopt ze op te steken?


groetjes!

kun je het wachten nog volhouden pelkie
nog twee keer slapen!!!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 12 maart 2008, 14:59

Hey,

Wat met je regels gebeurt door die bolletjes is weer afhankelijk van persoon tot persoon. Sommigen krijgen hun regels toch door. Ik had wat vaag bloedverlies (jiepie, inplantatiebloedingen dacht ik dan, stomme kip!), maar mijn regels zelf kwamen pas 5 of 6 dagen na stoppen met die zetpillen.
Hangt er een beetje vanaf hoe gevoelig je lichaam is denk ik.

Inderdaad, nog 2 keer slapen. De verleiding om een urinetest te gaan kopen is weer groot.

groetjes
pelkie

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 12 maart 2008, 20:21

shit ik was al helemaal optimistisch aan het worden doordat mijn regels uitbleven... :? niets aan de hand dus.

Het kan dus echt nog alle kanten uit.

Echt hatelijk om zo lang te wachten.
:evil: :evil:

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 13 maart 2008, 9:13

weer een nacht gepasseerd zonder bloedverlies...

Nog één keer slapen

ik ga dood van de spanning :shock:

hoe is het met jou pelkie?

groetjes
zusje

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 13 maart 2008, 20:20

Yep, hoe diep ik mijn neus ook in mijn inlegkruisje steek, geen bloed te bespeuren. 'k Ga morgen echt wel heel de dag naar mjin telefoon zitten staren tot ze bellen.

Succes he zusje!
pelkie

zusje
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 februari 2008, 11:46

Bericht door zusje » 14 maart 2008, 14:26

Hoi hoi,

vandaag ging ik na drie wachtweken uitslag krijgen... niet dus.

Mijn hcg is wel gestegen maar niet genoeg om met grote zekerheid te kunnen zeggen dat ik zwanger ben. Ik ben dus een "beetje" zwanger.
Er is dus wel degelijk een innesteling maar de vraag is nu of het gaat doorzetten of eindigen in een vroegtijdige miskraam...

Niet echt het nieuws waar ik op hoopte... :cry: :cry:

Maar goed het kan dus ook nog perfect goed komen. Ik moet volgende week vrijdag weer terug en dan gaan ze met zekerheid kunnen zeggen of het gelukt is of niet...

dat zijn dan 4 wachtweken in totaal. Om gek van te worden!!!

liefs
ellen

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 14 maart 2008, 15:51

Hey zusje,

Ik wil je niet teveek hoop geven maar een kennis van me was op natuurlijke zwanger maar haar HCG steeg veel te traag... Het is goed gekomen en ze is nu 5 maand ver dus het kan nog he!!!

Ik hoop voor jou dat het goedkomt!

Groetjes

Kim

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 58 gasten