Horror wachtweek - wie herkent dit?

ICSI Forum
Plaats reactie
Miever
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 november 2023, 11:30

Horror wachtweek - wie herkent dit?

Bericht door Miever » 16 november 2023, 8:50

Dag iedereen!

Momenteel zit ik op dag 7(na tp) van mijn wachtweken en ik heb het gevoel alsof ik zot kom!
Ik kan niet stoppen met Google te exploreren hoe, wat, wanneer, ervaringen etc...
Dit is mijn derde terugplaatsing, maar wel de eerste die niet vers is. Alles is anders en voel mij super onzeker en verward en eigenlijk fysiek ook niet zo super..

2/11: ovitrelle spuit
4/11: start utrogestan
9/11: terugplaatsing 2 cryos (5dagen oud) + extra ovitrelle spuit
15/11: toch een Early testje gewaagd en die is negatief :(
16/11: gewone rest (1 dag na gemiste menstruatie) licht positief
20/11: bloedtest

Ik heb sinds 11/11 wat last van hoofdpijn, opgezette buik en temperatuur verhoging 37.2. Verder is dit beginnen escaleren naar immens veel plassen, vermoeidheid, af en toe wat steekjes rond de schaamstreek (afwisselend links en rechts).
Ik heb me toch een test gewaagd en die is negatief, waar ik toch wel beetje van verbaasd ben. Ik had gelezen dat ovitrelle tot 14 dagen in je lichaam kan zitten. Mijn early was op eerste zicht toch wel negatief, wat ik niet verwacht had want ik dacht "die ovitrelle gaat daar nog invloed op hebben". Uren nadien zag ik een heeeeel fijn lijntje maar ik ga ervan uit dat dat een indrooglijn is. Vandaag getest met een gewone en heb ik gelijk een licht lijntje. Ik ben redelijk pessimistisch op dit moment aangezien bij de vorige poging de teleurstelling echt heeeeeel hard aan kwam. Maar ik voel mij fysiek echt anders dan de vorige keer, redelijk beroerd zelfs :')
Ik weet nu niet of dit een teken is dat de ovitrelle al uitgewerkt is?
Is dit normaal wat ik voel?
03/23: endo
3 maanden Zoladex
07/23 ICSI1: verse tp πŸ’”
09/23 ICSI2.1: verse tp πŸ’”
11/23: ICSI2.2: 🌟
03/24: ICSI3

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Horror wachtweek - wie herkent dit?

Bericht door Minosh » 16 november 2023, 15:42

Miever schreef: ↑
16 november 2023, 8:50
Dag iedereen!

Momenteel zit ik op dag 7(na tp) van mijn wachtweken en ik heb het gevoel alsof ik zot kom!
Ik kan niet stoppen met Google te exploreren hoe, wat, wanneer, ervaringen etc...
Dit is mijn derde terugplaatsing, maar wel de eerste die niet vers is. Alles is anders en voel mij super onzeker en verward en eigenlijk fysiek ook niet zo super..

2/11: ovitrelle spuit
4/11: start utrogestan
9/11: terugplaatsing 2 cryos (5dagen oud) + extra ovitrelle spuit
15/11: toch een Early testje gewaagd en die is negatief :(
16/11: gewone rest (1 dag na gemiste menstruatie) licht positief
20/11: bloedtest

Ik heb sinds 11/11 wat last van hoofdpijn, opgezette buik en temperatuur verhoging 37.2. Verder is dit beginnen escaleren naar immens veel plassen, vermoeidheid, af en toe wat steekjes rond de schaamstreek (afwisselend links en rechts).
Ik heb me toch een test gewaagd en die is negatief, waar ik toch wel beetje van verbaasd ben. Ik had gelezen dat ovitrelle tot 14 dagen in je lichaam kan zitten. Mijn early was op eerste zicht toch wel negatief, wat ik niet verwacht had want ik dacht "die ovitrelle gaat daar nog invloed op hebben". Uren nadien zag ik een heeeeel fijn lijntje maar ik ga ervan uit dat dat een indrooglijn is. Vandaag getest met een gewone en heb ik gelijk een licht lijntje. Ik ben redelijk pessimistisch op dit moment aangezien bij de vorige poging de teleurstelling echt heeeeeel hard aan kwam. Maar ik voel mij fysiek echt anders dan de vorige keer, redelijk beroerd zelfs :')
Ik weet nu niet of dit een teken is dat de ovitrelle al uitgewerkt is?
Is dit normaal wat ik voel?
Gisteren negatief en nu positief dan mag je wel vanuit gaan dat geen ovitrelle meer is. Voorzichtige proficiat Test om de 2 dagen om te zien of de testen oplopen. wanneer is je bloedname?

Miever
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 november 2023, 11:30

Re: Horror wachtweek - wie herkent dit?

Bericht door Miever » 16 november 2023, 20:42

[quote=Minosh post_id=384944 time=1700145775

Gisteren negatief en nu positief dan mag je wel vanuit gaan dat geen ovitrelle meer is. Voorzichtige proficiat Test om de 2 dagen om te zien of de testen oplopen. wanneer is je bloedname?
[/quote]



Bedankt voor je reactie!!
Ik heb vandaag nog testjes gekocht (zelfde merk) en ik ga gewoon elke ochtend testen om te zien of de lijn telkens donkerder wordt of niet.
Bloedtest is op 20/11, over 4 dagen.
03/23: endo
3 maanden Zoladex
07/23 ICSI1: verse tp πŸ’”
09/23 ICSI2.1: verse tp πŸ’”
11/23: ICSI2.2: 🌟
03/24: ICSI3

Tonpon
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 oktober 2023, 19:55

Re: Horror wachtweek - wie herkent dit?

Bericht door Tonpon » 16 november 2023, 21:03

Ik zit een beetje in dezelfde situatie.
Op 2/11 mijn LH-piek gehad, sinds 5/11 gestart met utrogestan (geen ovitrelle moeten zetten).
TP van 5 daags embryo op 7/11 en sinds 11/11 was ik misselijk.

Toen ook getest maar negatief uiteraard..
Maandag nog altijd zowat vage klachten en weer getest: eerst geen lijntje, test laten liggen en 20min later stonden er toch 2.
Ik heb gisteren een bn gehad en HCG was positief, wel nog niet superhoog maar de gyn zei dat ik er ook vroeg bij ben.

Maar ik herken het hele google afzoeken en elke dag testen en kijken of de testen wel oplopen :roll:
We doen onszelf wat aan eigenlijk hΓ©...
Maar verder voel ik me ook wat beroerd, verhoging heb ik wel al enkele weken, maar ook moe en niet echt top fit en misselijk met vlagen
20/11 heb ik ook opnieuw een bn, ik duim voor positief nieuws voor ons beiden!!
Start kinderwens: 01-2022
02-2023 start IUI
18-02-2023: positieve test natuurlijke wijze
07-03-2023: ❌ buitenbaarmoederlijk + operatie
05-2023: IUI heropgestart
09-2023 start IVF => ICSI => 2 TP d3 ❌ - 1 cryo
7-11-2023 TP enige cryo d5 => 🩷🩷

Miever
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 november 2023, 11:30

Re: Horror wachtweek - wie herkent dit?

Bericht door Miever » 16 november 2023, 23:32

Ooooh maar dat is toch goed nieuws dat je lichaam al hcg aanmaakt? Maar het is allemaal zo dubbel, we hebben dat immense verlangen en tegelijkertijd zijn we al zo teleurgesteld geweest dat we niet meer durven hopen soms...
Mijn man snapt nu ook niet waarom ik gewoon niet kan wachten tot de bloedtest. Maar het is omdat ik het gevoel heb dat mijn lichaam mij voor de gek houdt en ik iets tastbaars NU nodig heb, al is het om mij beetje voor te bereiden of toch even gerust te stellen.

Vandaag toch een fles champagne gekocht, voor maandag ( een vriendin vertelde dat de gyn dan belt met het resultaat en als het positief is dat hij dan zegt "geniet maar van een glaasje champagne").
Is het positief - drink ik een glaasje met mijn man
Is het negatief - is de volledige fles van mij πŸ˜…
03/23: endo
3 maanden Zoladex
07/23 ICSI1: verse tp πŸ’”
09/23 ICSI2.1: verse tp πŸ’”
11/23: ICSI2.2: 🌟
03/24: ICSI3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten