Vocht in Baarmoeder tijdens terugplaatsing

ICSI Forum
Plaats reactie
Miamccoy
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 maart 2024, 15:45

Vocht in Baarmoeder tijdens terugplaatsing

Bericht door Miamccoy » 6 maart 2024, 15:54

Hey,

Ik ging heel positief naar de terugplaatsing. Nog steeds pijn na de pick up 5 dagen geleden. Daar zagen ze daar mijn eierstokken nog steeds erg vergroot waren met bloederig vocht in. Op de echo was er ook vocht in mijn baarmoeder te zien. De dokter werd plots best serieus en probeerde dit eruit te halen. Na enkele keren proberen zei hij dat het mss net ernaast zat want hij krijgt er niets uit. Even twijfelde hij maar hij plaatste dan toch mijn embryo terug.

Plots was niemand meer positief en op het einde werd afscheid genomen met “wacht gewoon de negatieve zwangerschapstest af”

Nu voel ik me ook echt verdrietig en gestrest.. helemaal niet goed dus.

Heeft iemand dat al meegemaakt en is het dan toch nog gelukt of zijn mijn kansen nu sowieso al 0?

Alvast bedankt.

mich75
Berichten: 2999
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Vocht in Baarmoeder tijdens terugplaatsing

Bericht door mich75 » 6 maart 2024, 21:09

Het lijkt precies op overstimulatie, heb je nog andere klachten zoals gezwollen buik, serieuze stijging gewicht,...

Stel dat het dat is, drankjes met elektrolyten zoals Aquarius drinken, voldoende rusten en als het te erg wordt eventueel naar het ziekenhuis.

Op zich kan je hiermee zwanger worden, alleen gaan je klachten dan waarschijnlijk verergeren, maar uiteindelijk gaat het over.

Blijf er voorlopig in geloven en hopelijk kan je toch nog zeggen dat ze ongelijk hadden.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten