miskraam na icsi voor een tweede kindje.

ICSI Forum
Plaats reactie
pientje&arjen
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 maart 2008, 18:59

miskraam na icsi voor een tweede kindje.

Bericht door pientje&arjen » 1 maart 2008, 19:20

Hallo allemaal,of mag ik zeggen lotgenoten,ik heb net een tweede poging achter de rug om voor ons tweede kindje te gaan. De eerste poging waren frozen embryo's,maar dit was niet gelukt. Dan heb ik de hele behandeling gedaan voor nieuwe eitjes en een vreselijk pijnlijke pick-up. Met als resultaat dat er 2 embryo's over waren en deze zijn dan ook alletwee teruggeplaats. Na de 14 spannende dagen heb ik vernomen dat ik zwanger was circa 4 weken en in de 5de week heb ik een enorme bloeding met een miskraam als gevolg. Ik weet dat ik mezelf gelukkig moet prijzen met het fantastche wonder dat hier al rondkruipt. Maar toch wil ik graag er nog een tweede bij. Ik ben er echt kapot van en verdrietig. Maar ik moet me nu terug concentreren op de volgende behandeling. Ik hoop dat er iemand is die ook in zo situatie zit. Dikke knuffels en groetjes.

Louisej
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 februari 2008, 13:22

Bericht door Louisej » 1 maart 2008, 20:08

Hallo,

Veel sterkte! Een miskraam verwerken is niet alles, ook wij kunnen daar over meespreken. Wij ondergingen twee IUI, 2x zwanger en 2x een miskraam. Na onze tweede ICSI werd ik opnieuw zwanger, onze dochter is nu bijna 8 maanden oud. Ook wij gaan nu voor een tweede kindje. Onze cryobehandeling is sinds vandaag gestart. Hopelijk vinden jullie de kracht om er opnieuw voor te gaan. Het kan he, daar hebben jullie reeds het bewijs van!

Dikke knuffel, Louisej

pientje&arjen
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 maart 2008, 18:59

Bericht door pientje&arjen » 2 maart 2008, 14:39

hoi louisje,dankje, het doet echt deugd om te horen dat er nog mensen dit hebben meegemaakt. En arjen onze kleine spruit van 10 maanden is het levende bewijs dat het lukt. We hebben het nu momenteel wel even moeilijk en moeten dit eerst verwerken. Maar we gaan zeker opnieuw starten om voor dat 2de wonder te gaan. Het gaat dus moeten we het zeker nog proberen,he. :wink: Alvast bedankt voor troostende en steunende woorden. Ik wens je alvast heel veel succes met je cryobehandeling en hoop snel iets positiefs te horen. dankje en dikke knuffels

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten