begin ICSI April 2008

ICSI Forum
Plaats reactie
Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 3 juli 2008, 10:30

@ Pelkie

Ik moest toch ook drie weken suprefact gebruiken. Misschien is het afhankelijk van hoe je erop reageert?

@ Ivonna

Heb ook drie pu's gehad in Jette. Moet zeggen dat de verpleegsters daar héél vriendelijk zijn. Ze leggen je alles heel goed uit. Je kunt ook goed meevolgen waarmee ze bezig zijn. Je moet het gewoon stap voor stap laten gebeuren. Ze vragen ook steeds of alles in orde is en zo. Moet wel toegeven dat mijn pu's niet overdreven pijnlijk waren (had tussen de 10 en 15 eitjes). De dag erna had ik meer last.
Jette is een fabriek, maar ik heb me dankzij de vriendelijke verpleegsters nooit een nummer gevoeld.

Veel succes!

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 3 juli 2008, 13:24

Pelkie, Iris,

heb deze middag geweest naar gyne bij ons (niet te Jette) en had 5 hele hele goeie (20-22mm) en 7 kleine.
Volgens haar zou het dit weekend wel eens pu kunnen zijn. Ben wel wat bang !

grtjs
Ivonna

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 7 juli 2008, 9:17

Hey Ivonna,

En, PU gehad? Viel het wat mee?

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 7 juli 2008, 9:27

Ivonna, ik hoop dat't meeviel.
Ik ben ondertussen aan't snuiven. Blijkbaar moet ik nog een week langer snuiven dan gedacht, want mijn startdatum is pas 30 juli... dus pas begin september resultaat van deze behandeling... lang he.

pelkie

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 7 juli 2008, 14:09

iedereen,

Bedankt voor jullie steun. PU is goed meegevallen, juist het plaatsen van het speculum (eendebek). Ik was veel te gespannen en dat deed geen deugd. Van de PU zelf weet ik niet veel qua pijn. 1 klein prikje bij het laatste dat ze aangeprikt hebben. Voor de rest was het heel goed.
ze hebben 11 goeie zei de dokter me daarna.

Morgen terug voor het plaatsen van de embryo's.

grtjs

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 7 juli 2008, 14:10

Pelkie,

heb je het in je GSM gestoken dat je het niet vergeet.

Troost je, ik heb ook lang moeten snuiven, maar het zal wel de moeite waard zijn zeker hé.
Kop op !

Ivonna

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 7 juli 2008, 14:45

Brrr, zwijg me van die vrouwonvriendelijke dingen! Ik heb ooit eens een gynecologisch onderzoek gehad met een klein speculum (ter grootte van een goeie vinger, bestaat uit twee halfjes die je dan uit elkaar kan draaien), sindsdien vraag ik me af waar die eendebekken in godsnaam goed voor zijn...
Bij mij helpt het enorm als ik halverwege het inbrengen een pauze krijg waarin ik eens diep kan ademhalen. Spijtig dat niet alle gynes daarnaar luisteren, de meesten denken dat dat ding er zo rap mogelijk inmoet denk ik.

Nou ja, afgezien daarvan viel het dan toch erg mee, das super. 11 is goed hé! En morgen krijg je er al weer iets voor terug... :D Krijg je er eentje of twee (als er twee zijn)?

Pfff, Pelkie, nog een maand snuiven, ja da's lang. Veel geduld toegewenst! :D

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 7 juli 2008, 15:57

ik begin 't effect van dat snuiven alleszins wel te voelen in mijn buik en mijn hoofd. Maar goed, wat moet, moet.

Heb de alarmen idd in mijn gsm gezet. Tot hiertoe denk ik er wel aan omdat't allemaal nieuw is...

Ben blij dat't meeviel voor jou Yvonna.
Succes morgen. Das weer een speculum, maar wel iets kleiner als bij de pick up. Je moet inderdaad ontspannen, dat helpt ongelooflijk, maar moeilijk om te doen he. Vorige keer hebben de verpleger en mijn vriend me zodanig aan de praat gehouden, dat't over was voor ik't wist. Dus het kan écht gemakkelijk hoor.

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 7 juli 2008, 20:21

Loeki,

het zijn er 2 die ze terug plaatsen, vanwege mijn ouderdom.

Pelkie: gelukkig een kleine speculum. Mijn man gaat mee bij de terugplaatsing.

grtjs
Ivonna

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 48 gasten