ICSI via H.-Hartziekenhuis Roeselare

ICSI Forum
Plaats reactie
Elly
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 maart 2008, 9:47

ICSI via H.-Hartziekenhuis Roeselare

Bericht door Elly » 16 maart 2008, 11:37

Heeft er iemand via het H.-Hartziekenhuis een icsi ondergaan?
Volgens mij werken ze samen met Leuven.
Hoe snel kan je starten met de behandeling en hoe gaat alles in zijn werk?
Alvast bedankt.

trienemieke
Berichten: 130
Lid geworden op: 25 februari 2008, 16:57

Re: ICSI via H.-Hartziekenhuis Roeselare

Bericht door trienemieke » 19 maart 2008, 21:11

Elly schreef:Heeft er iemand via het H.-Hartziekenhuis een icsi ondergaan?
Volgens mij werken ze samen met Leuven.
Hoe snel kan je starten met de behandeling en hoe gaat alles in zijn werk?
Alvast bedankt.
ik zal je niet echt kunnen helpen want ik ben in behandeling gegaan in brugge,ik start voor de tweede keer eind van de maand...
hoe snel je kan starten hangt af van je behandeling,die verschilt van persoon tot persoon...en of je de tests al hebt ondergaan enz...
er komt veel bij kijken maar wens je alvast veel succes toe en als er iets is ben je hier altijd aan het juiste adres...groetjes

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 21 maart 2008, 17:53

Dag Elly,

ik ben al 2 jaar in behandeling in Brugge, uit alle info die ik al gelezen en gevonden heb heb ik begrepen dat er per provincie 1 A-Centrum en enkele B-centra zijn. Dwz, er zijn verschillende ziekenhuizen die de voorbereiding kunnen doen maar er is er maar 1, en in WVL is dat in Brugge (AZ) die de embryotransfer mogen doen.
je zal heel wat info vinden op birth.be, neem daar eens een kijkje.
Ik kan Brugge alleen maar aanraden, als je nog een gynecoloog nodig hebt voor alles (mocht je in Brugge gaan) vraag dan naar Dr Isabelle Desmet, een jonge dr, zelf moeder van 3 kinderen en ze is gewoon super, ze legt alles heel goed uit, zowel positieve als negatieve dingen zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. De vroedvrouwen op het CRG (dienst van de fertiliteit) zijn héél vriendelijk, begripvol en behulpzaam.
Heb je nog vraagjes, vraag er maar op los, na mijn 9 KID's en nu 5e poging ICSI heb ik al wat meegemaakt ;-)
veel succes

orchidee

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten