Mijn verhaal

ICSI Forum
An St
Berichten: 15
Lid geworden op: 2 augustus 2007, 14:22

Bericht door An St » 25 oktober 2007, 16:38

Ankie, misschien een beetje. De laatste dagen is het wel echte misselijkheid brrrr. Dus het is eigenlijk pas van deze week dat ik dat heb.
Maak je geen zorgen. Je hcg stond goed.
Wanneer is je volgende controle?

Wes en Mel en Amber, kom ook eens een kijkje nemen op de chat!! Daar kan je ook je hartje nog eens luchten!! En iedereen is er echt supertof en ze steunen je enorm! Heeft mij echt geholpen!

Groetjes

wes en Mel
Berichten: 14
Lid geworden op: 8 mei 2007, 19:44

Bericht door wes en Mel » 7 november 2007, 23:41

Hoi,

Even laten weten:
Onze eerste ICSI mislukt.
Toen we telefoon kregen van het UZGent met het bloedresultaat waren we juist op het verjaardagsfeestje van mijn metekindje (2jaar) en zijn zusje.
Langs de ene kant was het verschrikkelijk moeilijk want ik wou er dan niets van laten blijken. Het moest gezellig blijven he. Anders zou ik in tranen uit gebarsten zijn. Hoe moeilijk het ook was, mijn vriend en ik probeerden ons sterk te houden. En daar we op dat moment onze tranen konden bedwingen, had ik me voorgenomen om er geen drama van te maken en het even los te laten. (hoe raar het ook klinkt want zoiets kun je nooit volledig loslaten tot het lukt) Ik wil me nu concentreren op onze trouw(30 november 2007) en pas daarna er volledig terug invliegen. Onze trouw is een feit, iets dat zeker is (alé,ja hihi)en daar wil ik me nu even aan vast houden , iets die zeker zal gebeuren).
Hopelijk klinkt dit niet te egoistisch, maar het helpt me in elk geval weer vooruit tot na de trouw!

Veel groetjes aan iedereen
Mel

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 8 november 2007, 8:48

Hey Mel,

Proficial met jullie huwelijk!

Het is zeker niet egoïstisch om je nu eerst te concentreren op je trouw, het is ten slotte maar een klein maandje meer hé.

Wij hebben dat ook gedaan, we zijn in juni getrouwd en begin mei zijn we efkes gestopt met de behandeling. Omdat het stimuleren niet echt vlot ging en we dus absoluut niet wisten wanneer we op controle zouden moeten en omdat we na de trouw op huwelijksreis gingen, wilden we niet het risico nemen om de cyclus halverwege te moeten stoppen. Kwam daar ook nog bij dat mijn buik nogal opzwelt door de hormomen en m'n trouwkleed was daar niet echt op voorzien :lol:

Veel succes nog met de voorbereidingen, geniet met volle teugen van jullie mooiste dag en dan kunnen jullie er weer vol goeie moed invliegen!

JD

Amber
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 juni 2007, 9:32

Bericht door Amber » 12 november 2007, 15:41

Mel,

Ik ben heel blij voor jullie huwelijk. Je moet helemaal niet egoïstisch of schuldig te voelen. Geniet ten volle van je huwelijk en vooral van elkaar. Ik ben van mening dat het heel hard nodig is om veel tijd te maken voor elkaar tijdens een vruchtbaarheidsbehandeling. Wij bijvoorbeeld proberen zo vaak mogelijk na elk bezoek aan het UZ op het gemakje te gaan ontbijten in 't stad. Dat geeft zo'n een lekker luxueus gevoel.

Proficiat!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten