onderzoeken na 3e mislukte poging

ICSI Forum
Plaats reactie
Agnes
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 maart 2008, 13:40

onderzoeken na 3e mislukte poging

Bericht door Agnes » 31 maart 2008, 13:48

Hoi Allemaal,

Ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen;
Mijn naam is Agnes, ben 33 en woon in Nederland. Sinds 2001 in de mmm terecht gekomen. Helaas nog zonder resultaat. "staat van dienst": 6 x iui, 2 x ivf/icsi in NL en net de 3e icsi in Gent.

Helaas is onze 3e icsi poging net mislukt. Nu heb ik begrepen dat ze in Belgie na 3 mislukte pogingen verder kunnen gaan onderzoeken wat er misschien mis zou kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat voor onderzoeken zijn dit? Kunnen deze onderzoeken misschien in overleg met Gent ook in Nederland gedaan worden (financiele plaatje)? Er zal nog wel een evaluatiegesprek komen, maar ik wil graag vooraf wat ervaringen van andere weten zodat ik ongeveer weet wat de mogelijkheden zijn en hoe het in z'n werk gaat. Kortom; wie heeft er ervaring of kan er wat meer over vertellen?

Agnes

Heb dit bericht overgens ook op het ivf-siteforum (NL) geplaatst.

cian
Berichten: 72
Lid geworden op: 2 februari 2007, 9:21

onderzoeken

Bericht door cian » 1 april 2008, 23:01

dag agnes,

wij zijn ook in behandeling in uz gent en daar hebben ze ook nog extra onderzoeken gedaan.
oa een genetisch onderzoek. daarvoor nemen ze een heel aantal flesjes bloed en kijken of er genetisch geen afwijkingen zijn. dat duurt ongeveer 6 weken voor je daar het resultaat van weet.
ze hebben bij mij ook met een camera'ke in mijn baarmoeder geweest om te kijken of die 'goed' was vanbinnen.

voor zover ik me nog kan herinneren waren dat de onderzoeken die ze gedaan hebben...
In overleg met gent zullen ze dat denk ik wel in nederland kunnen doen ook ?

groetjes en succes
cian

Agnes
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 maart 2008, 13:40

Bericht door Agnes » 2 april 2008, 15:06

Ik ga eens overleggen wat de mogelijkheden op korte termijn zijn. Heb vanmorgen met Gent gebeld en als het lukt plannen ze ons weer in voor mei/juni. Lukt dit niet dan zullen we niet eerder dan oktober weer kunnen... en dat duurt me een beetje te lang. Bedankt voor je reactie!

agnes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten