ICSI, terugplaatsing

ICSI Forum
Plaats reactie
janneken
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 19:06

ICSI, terugplaatsing

Bericht door janneken » 31 augustus 2007, 19:16

Hallo iedereen,

Vanmiddag heb ik voor de 1ste maal een terugplaatsing 'mogen' beleven. Wel hebben we al 8 pogingen achter de rug via KID. Het grote verschil met de vorige pogingen om zwanger te worden is dat ik er nu veel meer in berust. We zullen wel zien denk ik steeds. Misschien omdat het een beetje lijkt op een nieuwe kans, een nieuw begin.
De voorbije 2 jaar hebben we denk ik elke emotie gekend die je maar kan voelen wanneer je bezig bent met een fertiliteitsbehandeling. Woede, teleurstelling, angst, bezorgdheid, hoop, ...
Bijna ging de terugplaatsing niet door, het was wel een tweecellig embryo maar één cel bevatte al teveel cellen of zoiets. Daarom konden ze ons ook maar op het allerlaatste moment vertellen of ze nu een terugplaatsing zouden doen of niet. Nu breken dus die fameuze 'wachtweken' aan. Als iemand tips heeft om deze door te komen zonder jezelf teveel te belasten (want ik vrees dat ik deze berustende houding niet volhoud naarmate we dichter bij de uiteindelijke uitslag komen) laat me deze aub weten!
Blij om hier mijn 'ei' kwijt te kunnen.

cian
Berichten: 72
Lid geworden op: 2 februari 2007, 9:21

Bericht door cian » 2 september 2007, 17:14

dag janneken,

Ik herken je gevoelens en hoop dat je rustig kan zijn de komende 2 weken. ikzelf vind de eerste week nog goed te doen maar die tweede week niet zo. Ik heb ook kid pogingen ahcter de rug en ben nu bezig met 5e verse isci deze keer heb ik besloten om te proberen mijn dagen goed te vullen zodat ik niet teveel moet denken ..
andere tips heb ik niet hoor afwachten he ... en hopen !!!

groetje
cian

irena
Berichten: 8
Lid geworden op: 5 mei 2007, 12:14

Bericht door irena » 5 september 2007, 18:19

dag janneken,

en als je het nog niet volhoudt, dan kan je altijd op de chat komen ter ondersteuning en afreageren.
Ik heb vier terugplaatsingen achter de rug, van drie ICSI pogingen. Ik zit momenteel in mijn 2e wachtweek. volgende dinsdag heb ik mijn resultaat.
Ik probeer net als cian, mijn agenda een beetje vol te steken... zodat ik er bijna geen tijd heb om erover na te denken. maar niet te veel, want regelmatig rusten hoort er ook wel bij.....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten