ICSI

ICSI Forum
Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 5 september 2007, 16:58

Gewoon even melden dat het weer niets is geworden. :( Geen cryo's, dus alles weer van begin af aan beginnen.

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 5 september 2007, 19:23

F***

Sorry, maar wat kan een mens soms meer zeggen bij zo'n nieuws...?

nele
Berichten: 24
Lid geworden op: 4 september 2007, 19:44

Bericht door nele » 5 september 2007, 19:39

Hallo Silvie,
Dit is de eerste keer dat je iets van mij leest, maar ik vind het spijtig voor jou. Die ontgoocheling dat het weer niets is, is helemaal niet leuk!! Ik ken dat gevoel! Maar probeer er de volgende keer weer tegenaan te gaan, ik tracht dat ook te doen...
Liefs,
Leen

Ankie
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 juli 2007, 15:36

Bericht door Ankie » 5 september 2007, 19:55

Hey Silvie,

Ik vind dit heel erg voor je. Hopelijk vind je snel weer de moed om verder te gaan.

Ik duim heel hard voor je, en voor alle anderen natuurlijk!

Liefs Anke

Natje
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 mei 2007, 22:47

Bericht door Natje » 5 september 2007, 21:44

Oh NEE Silvie, dat is echt heeeel spijtig nieuws! Had zo meegehoopt voor jou, echt waar!
T zal wel een enorme klap geweest zijn voor jou! Stuur je veel liefs en kracht voor deze trieste dagen!
Groetjes
Nathalie

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 6 september 2007, 9:54

Hallo Sylvie

och, wat een tegenslag zeg. Verdorie toch.
Je geeft alles wat je in je hebt en dan krijg je dit.
De behandeling is al zolang en fysiek afmattend, als dan het resultaat slecht is, moet dat verschrikkelijk zijn.
Dat staat mij misschien ook nog te wachten. Ik vond het al erg, telkemale die tegenslagen na een IUI. En ICSI is zoveel zwaarder dan IUI, dan moet de tegenslag mijn inziens nog zwaarder doorwegen.
Geef jezelf de tijd om eens goed kwaad te worden en verdrietig te zijn.
Maar ik hoop dat je snel terug de kracht vindt om klaar te staan voor de volgende poging.
Wij zijn per slot van rekening : vrouwen. En die geven nooit op.

groetjes

Katy

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 6 september 2007, 10:49

Bedankt voor jullie steun. Raar maar waar stond ik gisteren vrij snel terug met volle moed. Heb gewoon het gevoel dat het deze keer zal lukken.
Derde keer goede keer :!:

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 6 september 2007, 10:56

Natje, ik heb je een privé bericht gestuurd. :wink:

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 22 oktober 2007, 20:06

Gisteren terugplaatsing gehad van twee cryo's. Dus het wachten is weer begonnen... en het interpreteren van allerlei signalen :) Heb in ieder geval wat meer buikpijn dan vorige keer, wat ik wel bizar vind na een terugplaatsing.

Mag drie dagen thuis blijven, dus probeer mij zo rustig mogelijk te houden, ook al zou dat naar het schijnt niet veel verschil maken.

Hoe staat het ondertss met jullie?

FIEMAX
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 april 2008, 13:30

Bericht door FIEMAX » 17 april 2008, 13:37

Hoi,

Ben ook zwanger na 1ste icsi poging, alles ging vrij vlot en enkel met de punctie heb echt wel afgezien.
Wij hebben bij Dr. De Neubourg geweest in het Middelheim.

Dinsdag 15/04/08 1ste echo gehad, alles perfect in orde, maar nu moeten we beslissen of we een vruchtwaterpunctie laten doen of niet.
De kans is reeël klein, maar je weet nooit.

Ons gevoel zegt dat we eerst de nekplooimeting willen afwachten, maar de onzekerheid speelt momenteel hard op.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie deze beslissing gemaakt?

Ankie
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 juli 2007, 15:36

Bericht door Ankie » 17 april 2008, 16:46

Hey,

Bij ons is het ook van de 1e poging gelukt. En al snel speelt inderdaad de vraag; vruchtwaterpunctie of niet? Dr. De Neubourg raadde ons dit ten stelligste aan (liet het eigenlijk ook niet ter discussie), terwijl mijn gynaecoloog het eerder afraadde.

Ik had er niet echt schrik van en wou eigenlijk echt wel zekerheid hebben over bepaalde afwijkingen. Maar uiteindelijk hebben we geen risico willen nemen. We hebben er dan voor gekozen een uitgebreide echo te laten uitvoeren en een triple test. Alles bleek in orde. Dus dat stelt ons toch gerust, maar 100% zekerheid heb je toch nooit. Maar met een punctie heb je die ook niet, want er zijn altijd afwijkingen die niet opgemerkt worden. Ik zal pas gerust zijn als ons wondertje er is...

Hopelijk kom je er uit en kan je met een gerust gemoed verder van je zwangerschap genieten!


groetjes
Anke

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 1 mei 2008, 12:50

waarom moeten jullie een vruchtwaterpunctie uitvoeren. Ik ben nu 10 weken zwanger van ons eerste kindje na onze eerste icsi poging en ik moet binnen 2 weken terug naar gyn voor de nekplooimeting. Maar van een vruchtwaterpunctie heeft hij helemaal nog niet gepraat.

An-Sophie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 oktober 2007, 15:47

Bericht door An-Sophie » 1 mei 2008, 15:46

Ik ben van mijn 2e poging zwanger, nu 3 weken. De eerste keer was ik ook zwanger maar na 1 maand is het toch mislukt en geen cryo's. Nu heb ik wel 3 cryo's.
Ik krijg nu wel ontzettend veel extra hormonen toegediend want mijn progesteron is anders te laag. Per dag neem ik 4 keer 200 gr Utrogestan + 1 pil Progynova & om de 4 dagen een Pregnyl inspuiting. Ik word wel super opgevolgd, sinds begin 2 keer per week bloedafname & controle en mijn waarden zijn zoals ze moeten zijn, maar toch blijf ik het gevoel hebben dat het een beetje geforceerd wordt. Had ik gedurende de eerste 2 weken na replacement geen dergelijke opvolging gehad was het njet geweest want dokter stuurt constant medicatie bij. Ik vrees wel dat de komende 2,5 maand de langste van mijn leven zullen zijn want dokter zegt dat risico op miskraam pas zal verminderen na 3 maand zwangerschap. Bovendien mag ik amper bewegen. Dr had mij normaal thuis gezet maar heb dit geweigerd want thuis ben ik er te veel mee bezig en op mijn werk kan ik mijn zinnen ten minste verzetten.
Is er nog iemand die zoveel hormonen moet nemen na replacement?
Groetjes
An-Sophie

heydi
Berichten: 60
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 18:01

Bericht door heydi » 1 mei 2008, 22:22

ik moet gewoon elke dag 3x 200g utrogestan nemen en dat is alles.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten