Kan er iemand ons AUB helpen?

ICSI Forum
Plaats reactie
twentyone
Berichten: 37
Lid geworden op: 21 mei 2008, 19:58

Kan er iemand ons AUB helpen?

Bericht door twentyone » 21 mei 2008, 20:10

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum...

Wij hebben een probleem van mannelijke kant,mijn man kan niet ejaculeren, soms word hij hard en zelf dan komt er niets uit.Dus hebben we EEJ(electro ejaculatie)laten doen en hebben gelukkig na de 4de IVF/ICSI poging(na 1 negatief en 2 miskramen)een gezond zoontje,we zijn en zullen daar eeuwig dankbaar voor zijn.

Maar we hebben wel nog ons groot probleem en zijn op zoek naar een heel goeie SEXUOLOOG.
We hebben onze behandelingen in Jette gedaan.

Is er iemand van jullie die ons kan door verwijzen naar een heel profesionele sexuoloog.

Alvast bedankt,

en veeeeeeeeeeel succes aan iedereen!

Groetjes,
twentyone

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 22 mei 2008, 15:12

Hallo Twentyone,

Als je dit leest ben je inderdaad blij dat wetenschap jullie toch een zoontje heeft kunnen geven, maar inderdaad het probleem blijft.
Kan je deze vraag niet eventueel stellen aan de gyn of de behandelende arts van uw man? Het is natuurlijk een moeilijker vraag, maar ik veronderstel dat je toch niet de eerste bent die die vraag stelt?

veel succes meid !!
mama van een bengel en een engeltje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 23 mei 2008, 12:48

Ik denk dat een sexuoloog eerder op zoek zal gaan naar een psychologische oorzaak. Terwijl toch eerst gecheckt moet worden of er lichamelijke oorzaken te vinden zijn. En dan ben je bij een androloog denk ik wel op je plek. In Jette zullen ze die wel "zitten" hebben.

Succes!

twentyone
Berichten: 37
Lid geworden op: 21 mei 2008, 19:58

Bericht door twentyone » 23 mei 2008, 16:24

Bedankt om te reageren KatleenChris en Loeki,
het probleem zit zo,het is zeker en vast een psychologische probleem, voor dat we een kindje hadden was er veel stress en de DR raadde ons aan om eerst een kindje te hebben en soms lossen die soort problemen na een bevalling gewoon vanzelf op.
Maar bij ons na 17 maanden is het nog altijd hetzelfde.
Ik zou echt nogeens contact moeten opnemen met Dr Tournaye in Jette.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 26 mei 2008, 9:45

Ik ken wel een goeie sexuologe in Kortenberg / Leuven ; tis te zeggen ik vind ze goed, ben zelf ook een aantal keren bij haar geweest. Tis dus wel een vrouw. Laat maar weten als je contactinfo wil.
Ik kan anders ook aan haar vragen of ze een mannelijke collega kan aanraden, als je man eventueel liever een man heeft, of als jullie iemand uit het Brusselse zoeken.

twentyone
Berichten: 37
Lid geworden op: 21 mei 2008, 19:58

Bericht door twentyone » 29 mei 2008, 16:20

Hallo,nogmaals bedankt om te reageren.
Mijn man zou zeker een mannelijke sexuoloog willen en liefst in Antwerpen, we zouden wel tot Brussel rijden als het moet.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 30 mei 2008, 13:25

Ik denk dat net als bij een psycholoog het belangrijk is iemand te vinden waar het gewoon mee klikt. In die zin kan je wel gewoon eens bij iemand binnenlopen, denk ik. Ook al heeft een sexuoloog immers goede referenties, dan nog wil dat niet zeggen dat het klikt.

Al eens gekeken op http://www.seksuologen-vlaanderen.be ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten