10 weken zwangerschap eindigt in 'miskraam'

ICSI Forum
Plaats reactie
louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

10 weken zwangerschap eindigt in 'miskraam'

Bericht door louise » 18 oktober 2007, 15:22

dag allemaal,

ben even niet op dit forum geweest
de 5 de TP van 2 ICSI-cryo's had een positieve test tot resultaat, op 5 okt (bijna 8 weken) had ik mijn eerste echo, alles zag er mooi uit, we zagen het hartje kloppen, zo onwerkelijk en toch was het echt
ik wou voor alle zekerheid nog s laten checken niet te lang daarna, eergisteren 16 oktober ging ik nietsvermoedend naar het ziekenhuis, ik was al flink misselijk geweest was behoorlijk moe en ik zag er al zwanger uit, mijn buikje kon ik al niet meer goed verstoppen....
de gynaecoloog keek en zweeg, te lang, ik voelde een doffe gelatenheid opkomen, ze kon slechts een zwakke hartslag registreren
2 dagen later is het slechte nieuws bevestigd, het hartje klopt niet meer en ze gaan het vruchtje morgen weghalen omdat het al te groot is om spontaan naar beneden te komen
hier heb ik geen woorden meer voor, dit wil ik nooit meer meemaken...
verdrietige groetjes, ilse

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 18 oktober 2007, 16:23

shit shit shit! Er bestaan geen woorden om je te troosten. Ik weet niet hoelang je al bezig was en hoeveel je al hebt moeten doorstaan, maar ik vind het verschrikkelijk voor je.

veel moed en ik hoop dat je sterkte kan vinden in je omgeving

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 18 oktober 2007, 19:23

Hallo Louise

Ik weet niet wat zeggen, alleen dat ik het ontzettend erg vind.
Ik weet vat je nu doormaakt. Ik heb ook al twee miskramen achter de rug, waarvan ééntje waarbij ik ook het hartje al had zien kloppen.
Het moet verschrikkelijk zijn.
Hebben ze je enige reden gegeven waarom het is misgegaan ? Je was dan toch al 9 weken en een paar dagen, als ik mij niet vergis.
Hou je sterk.

Katy

louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

Bericht door louise » 18 oktober 2007, 20:37

hallo pelkie en katy,

bedankt voor steun, iedereen was zo blij omdat het eindelijk zover was....
nog geen reden gegeven , maar ze gaan het onderzoeken, mischien dat we dan eindelijk s weten waarom het al die keren niet gelukt is en nu bij de 2de gelukte keer toch weer misging
x ilse

wiespergoy
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 juli 2007, 16:48

Bericht door wiespergoy » 20 oktober 2007, 17:37

Nu ik je bericht lees krijg ik het helemaal koud!
Wat jij doormaakt moet verschrikkelijk zijn, ik kan me het niet voorstellen de pijn die je moet voelen.
Ik wens je veel moed en sterkte toe, het is zeker niet eerlijk dat zo iets gebeurd!
Wij die al zo veel moeite moeten doen om zwanger te raken en dan nog blijven we niet gespaart van zulke dingen,hoe erg kan alles nog worden?
Ik ben er even niet goed van want dit wil ik niet meemaken!
Amaai ik hoop dat je er snel weer bovenop raakt en dat zal wel,maar neem gerust je tijd om dit te verwerken en dan zul je opnieuw de moed en kracht vinden om door te gaan!
Kop op, het ga je goed,het allerbeste voor je!

antje
Berichten: 27
Lid geworden op: 1 februari 2007, 19:25

Bericht door antje » 15 december 2007, 23:50

Louise, zie het nu pas...

Héél veel sterkte. Mijn miskraam is 3 maanden geleden en heb het nog erg moeilijk.

Veel praten met je man... zoek steun bij elkaar!

Liefs,
Antje

www.babbelutte.be

engel
Berichten: 54
Lid geworden op: 4 april 2007, 14:48

Sterkte

Bericht door engel » 25 december 2007, 19:55

Hey meiske,

Ik wens jou alvast veel sterkte toe.

Engelke

louise
Berichten: 38
Lid geworden op: 8 mei 2007, 9:50

hoe lang duren de symptomen van een miskraam ?

Bericht door louise » 2 januari 2008, 10:51

dag allemaal,

bedankt voor jullie steun en voor iedereen een supervruchtbaar jaar gewenst !

een vraagje: weet er iemand hoe lang de je symptomen van een miskraam kan blijven hebben ?

Mijn curettage was op 19 oktober, daar na heb ik ongeveer 14 dagen bloedverlies gehad. 5 weken later werd ik terug gewoon ongesteld. weer 4 weken later werd ik terug ongesteld maar nogal hevig en met veel klontertjes, na 8 dagen bloeden kreeg ik opnieuw buikkrampen zoals in het begin van de maandstonden en kwam er de dag erop een klonter naar beneden ter grootte van ongeveer 2,5 op 1 cm. Ik schrok wel. Daarna is het lichtjes blijven bloeden en nu heb ik nog steeds wat bruinig verlies. Ik heb mijn gynaecoloog nog niet gecontacteerd, enfin nog niet kunnen bereiken met de feestdagen. Kan iemand me een beetje wijzer maken hierover ?

groetjes, ilse

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 2 januari 2008, 11:43

hallo Louise


Ik heb ook recent een miskraam gehad, alleen is deze bij mij er op natuurlijke wijze afgekomen.
Maar ik kan je wel zeggen dat bij mijn eerstvolgende maandstonden na mijn miskraam ik ook klontertjes bloed heb verloren. Mijn gyneacoloog vertelde me dat dit een gevolg is van restanten van de vorige miskraam. Ik moest mij daar geen zorgen overmaken. Ook bij mij was de duurtijd van mijn maandstonden langer dan dat ik normaal gewoon ben.
Misschien de reactie na een curretage anders. Daar kan ik je jammer genoeg geen ervaringen van meedelen.
groetjez

Katy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten