heffen na transfer

ICSI Forum
Plaats reactie
Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

heffen na transfer

Bericht door Ivonna » 16 juli 2008, 10:39

Babske,

niet veel heffen zeg je. Ik zorg voor mijn verlamde moeder thuis, dus moet ik wel heffen als ze naar wc moet of zo. Ik probeer mijn kracht uit mijn armen te halen en benen. Mijn rug niet te belasten, want dat druk toch ook op je baarmoeder dan hé.

Ik vroeg het van het heffen en ze hebben daar niks overgezegd van goed of slecht. Ze hebben gezegd, dat is nu eenmaal geluk hebben of niet.

Heb mijn transfer ook vorige week dinsdag gehad en moet volgende week voor bloedprikken en uitslag. Ben curieus.

Succes
Ivonna

Heidic
Berichten: 19
Lid geworden op: 4 februari 2007, 18:56

Bericht door Heidic » 16 juli 2008, 14:30

Hallo Ivonna,

Ik ben werkzaam in de fysieke revalidatie. Ik moet dus dagelijks ook heel wat heffen en tillen. Eénmaal zwanger moeten we onmiddellijk langs de arbeidsgeneesheer passeren en zei geeft aan dat men mag heffen en tillen tot 6maanden en dan moeten wij stoppen met werken.
Ik probeerde het voor alle zekerheid zo min mogelijk te doen maar eigenlijk zou het geen kwaad kunnen. Ik heb een dochtertje van 1jaar na vier pogingen.
Veel succes verder!
Groetjes

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 16 juli 2008, 22:59

Tja, mij hebben ze altijd gezegd dat je de eerste dagen zeker niet mag heffen. Ik werk als verpleegkundige en moet dus dagelijks tientallen mensen heffen. Vandaar dat ik na mijn terugplaatsing ook altijd een aantal dagen vrij krijg! Ik neem toch liever het zekere voor het onzekere hoor.
Maar als je voor je verlamde moeder moet zorgen, kan je al niet anders eh. Maar ik zou toch wel een beetje opletten hoor.

Veel succes x x x Babske

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten