icsi na tese

ICSI Forum
Plaats reactie
sky
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 augustus 2008, 16:15

icsi na tese

Bericht door sky » 3 augustus 2008, 16:27

hey
ik ben nieuw hier maar heb de indruk dat ik hier wel nuttige info kan bekomen.

wij zijn nu nog aan het wachten op bericht van het ziekenhuis in jette om onze eerste afspr te maken.
we zullen dan wss eerst nog verdere info krijgen van de arts ivm de behandeling die ze gaan doen.
voor ons is dit de eerste keer dus weten we nog niet helemaal wat ons te wachten staat.
een vriendin van mij is ook via icsi zwanger geraakt maar wist mij te vertellen dat ik beter niet bij Devroey ga.
heeft iemand hier ook ervaring mee?
wie kan er nog aan te raden zijn van artsen?
en wat staat er ons nog allemaal te wachten?

hopelijk kan er iemand antwoord geven op onze vragen.

groetjes

karo22
Berichten: 43
Lid geworden op: 21 juli 2008, 13:17

Bericht door karo22 » 3 augustus 2008, 21:33

he Sky,

dr devroey is eigenlijk het hoofd in Jette maar blijkbaar behandelt hij niet al teveel vrouwen meer, enkel de speciale gevallen en enkelen waarvoor hij tijd heeft. Ikzelf ga bij Camus, staat vlak onder devroey, heeft schijnt gouden handjes bij oepraties enzo maar niet al tveel tijd bij consultaie, dan heb je ook nog fatedemi ofzo en die is wel heel lief en neemt veel tijd.
En dan heb je nog tournaye..

tja, je ziet zelf maar he...

veel succes
karo

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 4 augustus 2008, 9:12

Hoi,

Wij zijn begonnen bij de Tournaye, maar nu zitten we bij Fatemi (is gekomen doordat we een keer een afspraak vroeger hebben gezet en dat kon toen enkel bij fatemi). We zijn van allebei heel content. Ik denk niet dat't uitmaakt bij wie je terecht komt, vraag gewoon bij wie je eerst terecht kan.

groetjes en succes
pelkie

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 4 augustus 2008, 13:36

Wij zijn ook bij Fatemi geweest. Is inderdaad vriendelijk, maar lang hebben we daar nooit binnen gezeten. Ik denk daarom niet dat het veel uitmaakt bij wie je gaat: je ziet de verpleegsters meer dan de dokters. De dokter bepaalt de behandeling, maar meeste uitleg krijg je toch van de counselors en de verpleegsters. Ook de pu en terugplaatsing is telkens andere dokter in Jette.

Was wel heel tevreden in Jette: ondanks de grootte had ik niet het gevoel een nummer te zijn.

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 4 augustus 2008, 13:46

Hallo,

Graag wil ik even reageren,

Het is altijd moeilijk om advies te geven, tracht vergelijkingen van ervaringen met een bepaalde arts/fertiliteitscentrum zoveel mogelijk te beperken.
Het gaat over persoonlijke en dus subjectieve informatie.

In ieder geval wil ik jullie allemaal heel veel succes toewensen, en natuurlijk staan we nog open voor verdere vragen en opmerkingen. Jullie begrijpen vast wat ik wil zeggen!

groetjes
Kathleen

geert
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 23:32

Bericht door geert » 13 augustus 2008, 23:47

zelf zijn we (ik, mijn vrouw en ons zoontje) een ICSI kindje na TESE bij mijzelf (gelukkig wel) vandaag nog bij Fatemi geweest. Prima dokter die ons terug hoop gaf na een heleboel gezever die we voordien bij LIFE Leuven hebben gehad. Daar kennen ze nog niet het verschil tussen MESA en TESE.... Dat LIFE een privekliniek is zal hier misschien wel mee te maken hebben.

Laat je dus nooit te snel wijsmaken dat je man onvruchtbaar is, ook bij mij zaten er geen zaadcellen in mijn sperma. Na 2 operaties bij Life hadden ze niets gevonden, achteraf gezien logisch gezien ze daar met een naald in je teelbal gaan zoeken.... dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Een biopsie had volgens hun geen enkele zin en ze stuurden dus eigenlijk direct aan op donormateriaal.... wat ik dus niet zag zitten.

Dus na 2 jaar terechtgekomen bij Fatemi welke direct een biopsie wou doen.... een maand later onder het mes en onmiddellijk succes; zaadcellen gevonden van natuurlijk niet zo'n goede kwaliteit. Eindelijk terug licht aan het einde van de tunnel. 18 maanden later en na 2 ICSI pogingen is ons zoontje geboren.

Geef dus niet te snel op.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 46 gasten