Zie er tegenop weer te beginnen

ICSI Forum
niete
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 maart 2008, 19:49

Bericht door niete » 7 augustus 2008, 13:39

hey zonnebloem

Ik heb intussen 4 x kunstmatige inseminatie gedaan , 4 x terug plaatsing gehad en nu binnenkort 5 de terug plaatsing ! Bij 2 de tp was ik zwanger van een tweeling maar na 7 weken werd het een miskraam ! Ik heb vandaag een gesprek gehad met gyn en ze zij dat de laatste poging dat ik heb gedaan de cryo's van topkwaliteit waren , dat ze hoogste score behaalden voor cryo's en toch is het niet te begrijpen dat het niet lukt !

nu ja we doen voort è , hopend op een mooi eindresultaat

groetjes nancy

phie
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 oktober 2007, 13:13

Bericht door phie » 7 augustus 2008, 14:02

Hey iedereen,

Ook wij beginnen binnenkort aan onze 3de icsi poging, na 3 IUI's, 2 IVF/ICSI.
Bij de vorige 2 pogingen waren alle omstandigheden ideaal, goed slijmvlies, mooie topembryo's maar toch mocht het niet zijn. Er is wel vastgesteld dat ik een T vormige baarmoeder heb maar niet in die mate dat dit de innesteling zou tegenwerken. Ik begin mij toch meer en meer vragen te stellen of het toch niet zo zo zijn?
Ik heb al een paar keer gevraagd of ze toch wel zeker zijn, maar dan is het net of je hebt geen vertrouwen in die mensen terwijl ze toch wel dagelijks met die dingen bezig zijn en toch heel wat positieve resultaten boeken ook!
Wij hebben ondertussen onze naaste omgeving ook ingelicht, enkel de mensen waarvan we weten dat die er begrip voor hebben. Dat was toch ook een beetje een last die wegviel, nu begrijpen ze tenminste waarom we soms "kattige" opmerkingen maken als er weer eens een kindje geboren wordt. Niet dat we het anderen niet gunnen, integendeel... alleen waarom gunnen ze het ons dan ook niet een keer!

Heel veel succes aan allen hier!!

groetjes,
PHie

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 7 augustus 2008, 14:08

Hey Phie

wetenschap kan veel, maar ook niet alles hè.... spijtig genoeg!

moed niet opgeven. en als je toch twijfelt over het feit dat je baarmoeder innesteling tegenhoudt, waarom geen second opinion?

veel succes met je 3de poging hè!

groetjes

Zonnebloem1981
Berichten: 9
Lid geworden op: 6 augustus 2008, 10:52

Bericht door Zonnebloem1981 » 8 augustus 2008, 22:57

Hoi iedereen,

Bednkt voor alle reacties!

Niete, wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad!
Ik vind het verschrikkelijk dat het bij ons maar niet wil lukken, maar ik denk dat het helemaal vreselijk is als je eerst in de zevende hemel bent en het dan toch nog fout afloopt.

Phie, ik zou misschien toch eens naar een andere dokter gaan voor een second opinion. Al is het alleen om jezelf gerust te stellen! Ik vind het ook moeilijk om zelf aan te dringen op bijkomende onderzoeken, ik vind het soms allemaal heel snel gaan.
Langs de ene kant heb ik veel vertrouwen in de artsen, maar soms vraag ik me af of ze toch niets over het hoofd hebben gezien. Stel dat ze dat later pas ontdekken, dan zijn al die behandelingen voor niets geweest!

Ivonna, is cola slecht voor de vruchtbaarheid? Ik heb dat nog nooit gehoord, maar moet er dan dringend mee stoppen! Ik drink namelijk veel cola-light!

Veel succes iedereen met de behandelingen!
Mijn duimen staan paraat!

Groetjes, Zonnebloem

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten