testen tijdens de ww- een goed idee

ICSI Forum
pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

testen tijdens de ww- een goed idee

Bericht door pelkie » 25 augustus 2008, 17:29

Iemand ervaring met testen tijdens de ww? Op welke dag hebben jullie getest? Wanneer was die positief.
Ik heb er eentje gekocht van de carrefour en de verleiding is groot...

Hanne.lore
Berichten: 250
Lid geworden op: 13 juni 2008, 22:32

Bericht door Hanne.lore » 25 augustus 2008, 21:07

Op dag 15 na TP heb ik getest geloof ik, had enorm geluk: positief.
Dat was de dag van de bloedtest, ik wou voorbereid zijn op het antwoord aan de telefoon.

Daarvoor bij mijn IUIs heb ik nooit getest.

Veel succes!

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 26 augustus 2008, 13:28

ja Pelkie, ik heb die van het kruidvat gekocht (5.99euro) en die is betrouwbaar. Martine had me dit gezegd.
Ik had het niet nodig om te testen, op de 14de dag had ik mijn maandstonden al, dus..... pech hé

succes
Ivonna

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 26 augustus 2008, 13:34

Ik heb mijn ventje beloofd op zijn minst te wachten tot de 14e dag.
Donderdag is dus D-day!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 28 augustus 2008, 14:54

Vandaag (dag 14) getest en negatief.
Ik haalde em daarnet wel nog even uit de vuilbak en toen was er wel eens treepje op (minstens een uur later).
't Was een test van de carrefour en op de bijsluiter stond duidelijk dat wat na 10 min gebeurde niet meer relevant was.
Op de website van predictor staat dat een streep een streep is, maar das natuurlijk een ander merk.

Ik zoek waarschijnlijk nog uitvluchten om't nog niet te moeten geloven. Onderts neem ik mijn medicatie door tot zondag, na de bloedtest. Ik ben zo al wel wat voorbereid op't resultaat.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 28 augustus 2008, 15:21

Tzijn echte peststaafjes he Pelkie. Ze zeggen dat het niet meer relevant is maar toch staat ze daar he, die streep.

Je bent goed bezig, de kans zit er inderdaad dik in dat het dan wel negatief zal zijn, maar toch nog een sprankeltje hoop, dat mag he. Uiteindelijk ist de bloedtest die beslist...

Sterkte he meid!

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 28 augustus 2008, 15:56

Hey Pelkie,

Sorry van het slechte nieuws. Je moet de hoop niet opgeven, misschien nog een sprankeltje hoop, maar ......

De bloedtest zal je zeker en vast resultaat geven.
Misschien heb je tevroeg getest, misschien was het geen goeie.....

Moest het negatief zijn, ik zal op verlof zijn en niet zeker weten, maar ik geef je alvast een hele dikke knuffel meid.

Sterkte,
Ivonna

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 28 augustus 2008, 17:01

Hey Pelkie
ik wil je de moed niet ontnemen meid, maar ik denk echt niet dat zo'n test nog relevant is na de vooropgestelde tijdsspanne.
Toen ik zelf nog de moed had om regelmatig zo een test te doen, was t resultaat telkens negatief. Ik hield die dan bij in de hoop dat er een wonder ging gebeuren en dat er plots wel een streepje zou staan... Later stond dat tweede streepje er telkens wel op ... t enige dat ik nog steeds niet heb is een dikke buik :(

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 28 augustus 2008, 17:07

Yep, heb ondertussen op internet opgezocht en inderdaad, na 30 minuten zijn streepjes absoluut niet meer relevant.
Dat hoop je hersens toch zo een draai kunnen geven he.
Het lichtpuntje van de bloedname op zondag wordt steeds kleiner en kleiner.

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 28 augustus 2008, 17:12

Had laatst een gesprek met een buurvrouw die 15 jaar geleden t zelfde heeft meegemaakt, en zij gaf mij een reuze-tip.

Telkens de dag naderde om het resultaat van de bloedtest te kennen, plande ze iets prettigs voor die dag, zodat ze niet in een zwart gat viel, na t negatieve telefoontje... een etentje, gaan winkelen, naar de kapper, ...

Heb mijzelf voorgenomen om het ook zo aan te pakken vanaf nu... en misschien is t ook een manier voor jouw pelkie, om de moed toch niet helemaal te laten zakken?

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 28 augustus 2008, 17:15

Ik was vorige keren telkens absoluut niet in staat iets anders te doen dan in de zetel te liggen en te wenen.

Ik zie er al tegenop dat ze zondag volk zal zijn bij ons thuis. Ik zal me dapper moeten houden, maar vrees dat er veel gemaakte glimlachjes bij zullen zijn.

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 28 augustus 2008, 17:26

Heb nog geen IUI of IVF meegemaakt. Maar afgaande op de emoties die ik gevoeld heb toen we het resultaat van het zaadcellen onderzoek gingen afhalen (wat helemaal niet ok was) en mijn reactie op de aankondiging van verschillende zwangerschappen in mijn omgeving... weet ik nu al dat het wel mooie voornemens zijn, maar dat t wel heel moeilijk zal zijn om ze waar te maken.

Ik denk dat de meesten van ons dan liever alleen zijn, ...

Ik kan dat s'nachts soms krijgen: een aanval van volkomen wanhoop. Dan loop ik rondjes rond te tafel in de eetkamer, huilend ... om pas een uur of twee daarna terug in bed te belanden... vreselijk... Ik hoop dat dat ooit ophoudt...

Ik begrijp je Pelkie, in gedachten geef ik je een knuff

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 28 augustus 2008, 17:36

Ik krijg dat soms als ik in de auto aan't rijden ben. OOk volledig hysterisch.
Pffft, je staat er ook zo machteloos tegenover he!

meisje
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 augustus 2008, 23:15

Bericht door meisje » 28 augustus 2008, 18:02

Hadden we maar een glazen bol om in te kijken, wanneer het wél raak zal zijn... dan zou het allemaal veel beter te verdragen zijn

t is gewoon de onzekerheid

denk je ook niet?

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 29 augustus 2008, 9:14

Idd. Fysiek zou ik een 4e poging direct doen. Maar ik heb zo'n schrik van weer een mislukking.
Vanmorgen weer een serieus dipje. En ventje zit er dan ook maar bij en weet niet wat zeggen. Hij ging bellen om te vragen of ik al vanavond niet mocht komen voor bloedname. Als't dan toch negatief is, wil ik ook ineens van al die pillen en toestanden af.


pelkie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 46 gasten