TP van eicel slechte kwaliteit, toch zwanger?

ICSI Forum
Natje
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 mei 2007, 22:47

Bericht door Natje » 19 september 2008, 10:13

SN

Heel goed idee dat je voor een tweede opinie gaat! Zelf heb ik een jaar geleden een tijdje actief meegeschreven op dit forum (ander onderwerp) maar nadien ben ik een 'passieve' lezeres geworden :wink: Nu ik je berichtje las, wou ik graag reageren!

Ik heb na 7 pogingen ICSI ook een afspraak gemaakt in Jette en heb net mijn achste poging achter de rug. Bij welke dokter heb je een afspraak? Ik was bij Dr Blockeel. Het schema werd aangepast (kort schema=niet puffen maar stimuleren in je natuurlijke cyclus) en de terugplaatsing is gebeurd op dag 5 en niet dag 3. Ze hadden ons niet veel hoop gegeven, want de deling was erg vertraagd en elk emmietje kreeg 10% kans ... maar blijkbaar zat er toch een vechtertje bij want ik heb bijna 2 weken geleden vernomen dat ik zwanger ben. Na 4 jaar, 12 terugplaatsingen en zonder we er echt op hoopten gezien de minder goede prognose.

Hoop dat Jette jou ook verder kan helpen ... ze hebben me dit wonder gegeven en hopelijk wordt t voor jou ook een succesverhaal! Dat wens ik je toe! Als je nog vragen hebt, ...

Grtjes
Nat

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 19 september 2008, 14:35

hey natje

dat hoop ik ook, dat ze me in Jette kunnen verder helpen! Heb afspraak met Michel Devos. Ken je hem?

groetjes

Natje
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 mei 2007, 22:47

Bericht door Natje » 19 september 2008, 16:25

SN

Nee, hem ken ik niet maar eigenlijk wordt t 'belangrijkste'werk (in mijn ogen altans) gedaan door het labo en de embryologen, en in Jette zit je daar zeker op t beste adres ... Ik heb met Dr Blockeel één gesprek gehad ter kennismaking en nadien voor we concreet gestart zijn maar nadien heb ik hem niet meer gezien. De echo's worden door assistenten gedaan en de bloedafnames door verpleegsters. De terugplaatsing werd gedaan door een collega van mijn gynaecoloog, alsook de PU.
Al is het daar heel groot en zijn er veel patienten, iedereen is echt heel open en vriendelijk, echt waar!

Hou ons hier op de hoogte hé! Nu de eerste afspraak en ja vanaf dan moet je met een wachttijd rekenen van 3 a 4 maand momenteel.

Prettig weekend

Nat

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten