embryo op dag 3

ICSI Forum
Plaats reactie
wenneke1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 december 2007, 16:20

embryo op dag 3

Bericht door wenneke1975 » 18 oktober 2008, 12:12

hallo,
ik heb juist mijn 3 icsi gehad ,
mijn 1 ste icsi was mislukt , 1 embryo 7 delig maar helaas niks hcg waarde.
mijn 2 de icsi 1 embryo 8 delig , was naar de goeie kant ,, was een innesteling geweest . was 42 hcg waarde in mijn bloed ,maar paar dagen later was het nog maar 14 hcg ....ook mislukt.
nu mijn 3 de icsi , gisteren zijn er 2 embryo tp , allebei topembryo's ze waren zelfs verder dan 8 delig . maar nu ben ik bang dat het mss al te snel gaat mee delen , en dat het niet gaat lukken ?
wie heeft dat ook voorgehad dat op dag 3 al meer dan 8 delig was en gelukt is ?
dan heb ik nog een vraag , ik voelde op het moment dat ze de embryo's tp een heel klein prikje in mijn baarmoeder en trok een beetje samen . zou dat kwaad kunnen ? bang dat ze beschadigd kunnen zijn .
groetjes wendywenneke1975

lieselot
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 april 2008, 17:19

hallo

Bericht door lieselot » 27 oktober 2008, 11:47

hallo,
ik heb juist me 3de icsi achter de rug in brugge en heb 2,4cellige embryo's laten plaatsen volgens hun top embryo's .nu moet ik nog 2 weken wachten voor de uitslag maar sinds ik pregnyl krijg om de 3 dagen heb ik smorgen krampen in me buik zeer laag en dat gaat dan over ik durf me er echt nie over uitspreken nu !!hoop dat het positief is natuurlijk en dat ze alle 2 het overleeft hebben .
vele groetjes lieselot

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

pregnil

Bericht door Orchidee » 1 november 2008, 13:52

Hoi Lieselot,

k ben ook in Brugge in behandeling, ik heb ook van die kleine steekjes in mijn onderbuik, net of ze in mijn eierstokken prikken. Maar ik troost met dat het zo moet zijn. 'k herinner met het niet dat ik het in mijn 5 vorige pogingen gehad heb, ik heb al altijd pregnil moeten spuiten vanaf D7 nà de PU.
Ik had mijn transfer op di 21/10 (2 8-cellige embryo's op dag 3)en moet nog wachten tot volgende vrijdag 7/11 om definitief resultaat te weten, het resultaat gisteren was naar mijn gedacht niet zo goed. HCG was 56 maar is nog nooit zo laag geweest op de 2e controlein al mijn pogingen... dus 'k zie het wat somber in en in principe is het mijn laatste (terugbetaalde poging)

ik duim heel hard voor je en hopelijk heb je binnenkort héél goed nieuws
geniet van het weekend (alhoewel het weer gene 'vetten' is)

groetjes

orchidee

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 1 november 2008, 13:57

Bij mij twee vergeefse icsi-pogingen waarbij terugplaatsing was op dag 5. Bij derde icsi was er een terugplaatsing op dag 3 van topembryo (dus zeker 8-delig veronderstel ik). Was eerst ook ongerust, omdat gyne had gezegd dat er meer zekerheid is wanneer ze op dag 5 terugplaatsen, maar aangezien dat al twee keer niks had opgeleverd, gingen ze nu voor dag 3. En met resultaat: derde keer was de goeie keer. Hopelijk is dit ook bij jou het geval. Veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten