3de poging mislukt

ICSI Forum
Plaats reactie
Martine9
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 november 2008, 12:29

3de poging mislukt

Bericht door Martine9 » 6 november 2008, 12:55

Hallo,

Ik ben martine 26j en wij hebben reeds 3 mislukte icsi pogingen achter de rug.
2x was ik wel zwanger maar is het na een 2tal weken uitgedraaid op een miskraam en de laatste keer was het helemaal niets.

Hoe gaan jullie om met deze verwerking, want ik heb het steeds heel lastig om terug de moed te vinden om verder te gaan.

Groetjes
x

stormbinnenin
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 november 2008, 8:26

Bericht door stormbinnenin » 25 november 2008, 8:38

Hallo,

Ik moet binnenkort starten met ICSI. En het lijkt nu al of ik heen en weer geslingerd wordt van de ene uiterste emotie naar de andere. Als ik je verhaal zo lees, krijg ik het koud en warm te gelijk. Ik bewonder dat je na 2 afgebroken zwangerschappen er nog wilt voor gaan! Ik weet niet hoe ik de moed bij elkaar zou rapen. Het enige wat de dokter ons preventief gezegd heeft is niet te beslissen op emotioneel gekleurde momenten. Ik vraag me wel af of die er zijn, als je echt naar een klein levend wondertje verlangd en dit niet komt wanneer je het wil... Ik wil je toch zeggen om de moed nooit op te geven!

Wendy Sliggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 januari 2008, 12:29

Bericht door Wendy Sliggers » 25 november 2008, 15:51

Hey Dames,

Heel veel sterkte in jullie lijdensweg naar een kindje.

Wilde jullie even meegeven dat het ook wel kan.

Ikzelf ben nu 11 weken en 1 dag zwanger na 4 inseminaties, 1 IVF en 2 ICSI pogingen.
De tweede ICSI poging bracht dit kleine wondertje in mijn buik dus geef alsjeblief de moed niet op.

Hele dikke knuffel !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten