ICSI... op weg naar de 4de poging

ICSI Forum
Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 11 februari 2008, 23:27

Hallo giomonika,

welkom in de club :wink:

Spijtig weet niemand van ons wat de natuur voor ons in petto heeft en is het elke keer opnieuw hopen en bidden dat het lukt. Elke teleurstelling komt dan ook hard aan en is het ook begrijpelijk dat je wil stoppen na 6pogingen, wij trouwens ook, want hoe ver kan je gaan... :twisted:

Blijf in ieder geval de moed erin houden en wie weet krijg je je langverwachte baby - hoop doet leven... Veel succes nog

ps. mijn eicellen waren tot hier toe ook van slechte kwaliteit en nog nooit tp gehad, waar aan het ligt weet niemand, het is een lotje uit de lotterij en hopelijk heb je volgende keer prijs :lol:

Groetjes Teresa 8)

Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 11 februari 2008, 23:47

Hallo,

eindelijk... 16 dagen na mijn eisprong zijn de russen dan toch aangekomen... en dit in een cyclus van 46 dagen !

deze keer is het niet onmiddellijk spuiten, maar afwachten wat mijn lichaam doet, dus volgende week woe eerste echo en bloedafname en dan weet ik meer.

hou jullie op de hoogte, veel succes iedereen xxx

Groetjes teresa 8)

giomonika
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 februari 2008, 17:28

Bericht door giomonika » 13 februari 2008, 19:05

Teresa schreef:Hallo giomonika,

welkom in de club :wink:

Spijtig weet niemand van ons wat de natuur voor ons in petto heeft en is het elke keer opnieuw hopen en bidden dat het lukt. Elke teleurstelling komt dan ook hard aan en is het ook begrijpelijk dat je wil stoppen na 6pogingen, wij trouwens ook, want hoe ver kan je gaan... :twisted:

Blijf in ieder geval de moed erin houden en wie weet krijg je je langverwachte baby - hoop doet leven... Veel succes nog

ps. mijn eicellen waren tot hier toe ook van slechte kwaliteit en nog nooit tp gehad, waar aan het ligt weet niemand, het is een lotje uit de lotterij en hopelijk heb je volgende keer prijs :lol:

Groetjes Teresa 8)
hallo Teresa,
merciekes om te reageren...het is altijd een steun in deze periode....ik hoop voor u dat het ook eens mag lukken.... wij zijn momenteel in pauze tot begin mei,dan beginnen we terug voor poging nr 3...laat ons hopen dat ik dan een goeie eicel het die blijft overleven.... en jij hoelang ben je al bezig?...
vele groeten monika

tanja

Bericht door tanja » 13 februari 2008, 20:45

@ Teresake xx

Ok kijk dus mee uit naar volgende week woensdag ;) Duimen staan rechtop hoor!!

@ Monika
ook van mijnentwege alle succes. "geniet" nu van je rustpauze en dan er volle gas terug tegen aan hé met onze duimen pal achter je. Hoop dat je dan wel tp kunt hebben hoor. Dat je dus echt goede eicellen hebt..

grtz Tanja

giomonika
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 februari 2008, 17:28

Bericht door giomonika » 14 februari 2008, 8:07

bedankt Tanja voor de steun...
Ik geniet nu inderdaad van de rustpauze, alhoewel het wat lang begint te duren...En de ?????? blijven ook wel in mijn hoofd ronddwarrelen....

gr monika

Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 10 maart 2008, 22:43

Hallo,

ik kom even langs met wat nieuws, kwestie van jullie op de hoogte te houden.

Ik ben dus op weg naar de 4de icsi poging, maar de weg lijkt nog lang...

vandaag is het dag 30 van mijn cyclus, vanmorgen bloed gaan laten trekken en zie hier het resultaat :
fsh 73,90 - lh 28,50 - oestradiol < 20
* hoge fsh waarde is goed want het stimuleert de follikelgroei, maar dan moet er ook activiteit van eierstok zijn en in mijn geval is dat niet want oestradial is lager dan 20
* maar fsh waarde hoger dan 40 en oestradiol lager dan 20, duidt ook op een menopauze - ik hoop dat er nog ergens op mijn eierstokken enkele follikels zijn en uiteindelijk ook zullen rijpen, anders ... :?:

dus ga ik nog een weekje afwachten en volgende week maandag terug bloedcontrole, tot dan duimen maar :wink:

Groetjes Teresa 8)

Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 26 maart 2008, 23:16

Hoi iedereen,

vandaag heb ik weer hoop dat er mss toch een kans voor ons inzit :lol:

gisteren weer bloed laten trekken, zoals elke week in de hoop dat mijn eierstokken weer actief worden en...
oestradiol was van <20 naar 117 gestegen, dat moet toch wel goed zijn, en dus zijn we vanmorgen naar brussel gereden voor een echo en een extra bloedcontrole...
en ja hoor, rechts zit een follikel van 13mm en oestradiol was gestegen naar 167 :D eindelijk...
dus vandaag begonnen te spuiten 1x150UI gonal-f en 1xcetrotide. Moet wel zeggen dat ik er wat emotioneel van wordt, maar dat geeft allemaal niet.

Vrijdag gaan we terug naar brussel voor echo en bloedcontrole en wie weet zaterdag pu :?:

Groetjes, hou jullie op de hoogte 8)

tanja

Bericht door tanja » 26 maart 2008, 23:48

Ooh Teresake,

ik hoop het zóóó voor je!! ik duim megahard!

knufs x

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 27 maart 2008, 8:32

Teresa,

Fantastisch nieuws!!! Daar mag je gerust wat emotioneel van worden. Ik duim alvast met je mee dat je snel voor je punctie mag gaan en dat de rest van de cyclus even voorspoedig mag verlopen!

Groetjes

Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 29 maart 2008, 10:49

Hoi iedereen,

Zondag 30 maart is het D-Day... eindelijk is het zover... om 8.30u worden we in het ziekenhuis verwacht voor een pu.

Vrijdag nog echo en bloedcontrole gehad, het zag er allemaal heel goed uit, welliswaar maar één follikel, maar als het een goede eicel bevat hebben we ook niet meer nodig...
Dus, na lange tijd van wanhoop en verdriet, betreden we morgen een nieuw pad, ik hoop dat het deze keer wel lukt en onze droom eindelijk in vervulling gaat. Want mirakels gebeuren, misschien ook wel voor ons :D

Groetjes Teresa 8)

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 29 maart 2008, 17:31

Hallo Teresa,

Ik kan je momenteel enkel vééél succes toewensen voor morgen. Ik hoop dat dit een supereicel mag zijn.

Groetjes,

Anneleen

Teresa
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2007, 23:54

Bericht door Teresa » 31 maart 2008, 15:03

Hoi iedereen,

Helaas stopt vandaag onze lange weg naar de 4de icsi poging.

Pu is goed verlopen en het was een goede eicel, dus hadden we hoop.... tot we vanmiddag tel. kregen. Het was niet gelukt, er had geen bevruchting plaats gevonden en dus ook geen verdere ontwikkeling van het embryo :cry:

Woensdag 9 april heb ik weer een afspraak bij de prof. maar daar wil ik nog niet aan denken. We gaan eerst er effe tussen uit.

Donderdag vertrekken we voor een weekendje Parijs, en voor de rest zal tijd raad brengen en onze wonden helen.

Iedereen bedankt voor de steun, ik wens jullie het allerbeste toe en tot ....

Groetjes Teresa 8)

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 31 maart 2008, 15:10

ai ai, meiske toch.
Ik had echt waar gehoopt dat je kruistocht iets ging opbrengen.
Geniet van Parijs en veel sterkte allebei.

pelkie

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 31 maart 2008, 15:15

Teresa,

Het spijt me zo verschrikkelijk dit te moeten horen!

Ik leef met je mee en hoop dat je in Parijs wat kunt genieten, van het leven en van elkaar.

Zorg goed voor jezelf en voor elkaar!

JD

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten