2de pick up en tp! zwanger!!!

ICSI Forum
Plaats reactie
Bie
Berichten: 19
Lid geworden op: 3 maart 2007, 8:18

2de pick up en tp! zwanger!!!

Bericht door Bie » 7 december 2007, 11:59

hoi allemaal ik lees hier al lang mee. heb af en toe ook geschreven.
wij zijn begonnen aan ivf icsi, de eerste poging mislukt ook de cryo's en nu de tweede terugplaatsing gehad en ja hoor zwanger!!! tis nog heel pril 1 maand en 1 dagje :-) heb het gisteren van de dokter gehoord! na 2.5 proberen is dit het mooiste wat ons kon overkomen!
ik wil niet mijn geluk hier komen uitsmeren maar ik wil een hart onder de riem steken aangezien...
we hadden het niet verwacht want ik had een 'bloedingetje' gekregen. ik was heel ziek wat de kansen serieus beperkten. maar er moet er maar 1 sterk bij zijn he!
dus allemaal, geef aub niet op wat het is het meer dan waard!!!!!!!!!
dikke steunende knuf!!!!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 7 december 2007, 13:41

Amai proficiat!
Zo zie je maar. ALs je denkt dat je kansen laag zijn, lukt het toch.
Wij hebben morgen tp van onze enige cryo. Misschien is't ook wel een sterk beestje...

Bie
Berichten: 19
Lid geworden op: 3 maart 2007, 8:18

Bericht door Bie » 7 december 2007, 13:52

ik voel dat december een goei maand wordt!
wij hebben het te horen gekregen op 6december sinterklaas en ben momenteel uitgerekend op 15 augustus (moederdag) wie weet hebben jullie ook zo'n memorabele data! ik duim kei hard mee!!!!!!

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 8 december 2007, 13:59

Onze cryo heeft het niet overleefd. Het zal dus wachten zijn tot februari... Nog lang wachten, dus tussentijds weer andere projecten vinden om de aandacht af te leiden.
Succes met je zwangerschap!

pelkie

Bie
Berichten: 19
Lid geworden op: 3 maart 2007, 8:18

Bericht door Bie » 9 december 2007, 8:53

oooooooooooooh neeeeee!!!!! ik heb nog zo hard geduimd! dju toch. en tot feb wachten is verschrikkelijk! ik had ook zoveel schrik voor zo'n wachtperiode. :evil: ik probeerde op het laatste altijd te denken, elke dag, uur, minuut, second dat voorbij gaat is er ééntje dichter naar ons kindje toe. dat hielp soms wel. meis, ik duim nog steeds mee he! als er iets is, i'm here!
xxx
Bie

tanja

Bericht door tanja » 13 december 2007, 8:58

@ Bie
van harte gefeliciteerd , en nu vooral genieten en nog eens genieten :wink:

@pelkie
superrot voor je.. en dan dat wachten er nog eens bij tot februari :evil:
knufs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 22 gasten