PICK UP IN NATUURLIJKE CYCLUS - IEM ERVARING MEE?

ICSI Forum
kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 9 februari 2010, 14:38

hey kago,

ik wens je heel veel succes toe hoor :!: . hopelijk lukt het deze keer. hou me zeker op de hoogte als je wil hoe alles in elkaar zit.

vraagje: komt het door de pil dat de kwaliteit van de eicellen minder is?

grtjs

kat :lol:

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 10 februari 2010, 10:05

hey iedereen,

Sinds zaterdag ben in begonnen met mijn vierde poging, wel mijn eerste poging in natuurlijke cyclus en ga wekelijks naar de accu sinds eind oktober!
Maandag heb ik eerste bloedafn moeten doen, en zaterdag opnieuw + een echo.
Ben echt benieuwd.
Kago, wij lopen dus een beetje gelijk.
Loesje voor jou duim ik echt voor de 19de!!! Dat het nu eens kon waar zijn. Dan hebben wij ook de enorme boost om door te gaan.
Aan iedereen heel veel succes!

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 10 februari 2010, 13:08

hoi iedereen,

tja bij sommigen kunnen ze een reden geven waarom je low responder bent hé. Maar bij mij is het een raadsel, ik heb nooit geen medicatie genomen en ben nog maar 31 jaar dus in mijn menopauze ben ik ook nog lang niet. Nu ja, het heeft geen zin om mijn hoofd daarover te breken het is nu zo de vraag is enkel: wat doen we eraan.
Ik moet niet meer echo's laten doen of normaal hoor. Ik moet enkel een bn laten doen op dag 3 van mijn cyclus en dan ongeveer op dag 8 of 9 een echo en een bn. Bij mij gebeurde de Pu dan rond dag 11.
Ik weet dat een 8 cellig embryo zeer goed lijkt maar ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van mijn emmy'tje :( Heb al reeds 6 keer een 8 cellig embryo laten terugplaatsen maar om de één of andere reden blijven ze niet plakken :( Maar ik leef op hoop, nog 9 keer slapen en dan weet ik het :?
wachten wachten wachten wachten :? :? :?

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 12 februari 2010, 22:17

Kat, ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat de pil iets te maken heeft met de kwaliteit hoor.

bbfc, ik moet maandag voor mijn 1ste follikelmeting en bn (op dag acht). Ben benieuwd of er al iets te zien zal zijn! Ben jij vandaag niet geweest? En :?:

Loesje, nog 7 keer slapen :wink: Good luckjes :?:

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 14 februari 2010, 22:05

Loesje, nog 5 keer slapen.....stuur maar nog veel positieve energie naar je emby'tje
Gisteren (dag 8) ben ik gegaan voor bloedafname en echo. Ik had een follikel van 13,5 mm en een follikel van 10 mm. Vroeger dacht ik dat je in een natuurlijke cyclus maar 1 follikel kon hebben, maar blijkbaar niet.
Er was wel wat vocht in mijn baarmoeder, dat hebben ze genoteerd en dat moet weggaan ofwel zullen ze dat opzuigen tijdens de pickup! Is er iemand van jullie die dat ook al gehad heeft?
Morgenochtend moet ik terug voor bloed en echo.
Kago, ik duim ook voor jou morgen. Laat zeker iets weten hé.
Groetjes

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 15 februari 2010, 12:32

bbfc, idd nu nog vier keer slapen ondertussen. Ik begin hier weer op de toppen van mijn tenen te lopen. Ik hoop nu echt dat het positief is van deze keer, want we hebben besloten om na deze keer een paar maanden ermee te stoppen. Een beslissing waar ik niet echt achter sta, maar ja... we zijn nog altijd met twee hé. Het begint hier ondertussen te kriebelen om zelf weer te testen maar zal het maar niet doen hé :roll:
Das goed twee follikels hopelijk blijven ze alle twee mooi groeien hé. Laat alvast iets weten. Ik heb nog nooit gehoord van vocht in de baarmoeder, ik kan je er niet bij helpen. Zal wel geen probleem geven waarschijnlijk anders zouden ze geen pu doen denk ik hé
groetjes

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 15 februari 2010, 22:31

Hallo Loesje, Kago en al de rest...
Vandaag had ik een follikel van 16mm. De andere niet meer gegroeid.
Woensdag PU van mijn follikel. Hopelijk is de kwaliteit goed en kan er overgegaan worden tot een bevruchting en erna een mooie deling en erna een terugplaatsing en erna een innesteling en erna...een BABY...Ja ja, amai nog zoveel stappen die moeten meevallen. Maar ik hoop met 100% en durf er echt van te dromen maar moet toch mezelf wat beschermen, al wil ik toch eens voluit voor het positieve gaan.
Vannacht om 01.30h moet ik nog mijn pregnyl laten inspuiten.
Ik duim nog altijd vol enthousiasme voor jullie !!!

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 16 februari 2010, 7:33

hoi bbfc
veel succes morgen met de pu hopelijk groeit je eitje uit tot een mooi embryoke en wordt het een plakkerke hé. Je mag dan samen met mij mee op de wachtbank gaan zitten voor een week of twee.
kago, hoe was je follikelmeting gisteren? Hopelijk zat er bij jou ook een follikeltje klaar hé.
groetjes
annelies

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 16 februari 2010, 14:10

Loesje, je mag bijna het wachtbankje verlaten!!! Ik begrijp dat het zeer verleidelijk is om zelf te testen, maar ik zou het niet doen. Als het positief tekent zal je toch nog blijven twijfelen dat het mss aan de pregnyl kan liggen. Als het negatief tekent, zal je ook hopen dat het niet klopt omdat het mss nog wat te vroeg is.
Je zal geen zekerheid hebben met zelf te testen, dus het resultaat blijft hetzelfde.
Kago, hoe was het met jou gisteren? Ben benieuwd?
groetjes

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 16 februari 2010, 15:24

Hallo kago,

hoe heb je het gesteld gisteren op je follikelmeeting?
ik mag volgende week dinsdag naar gyn om te weten wanneer ik mag starten voor de 1ste keer PU in nat cyclus.

@loesje, spannend voor jou hé. ik duim voor je dat je positief test binnenkort.

@bbfc, voor jou duim ik ook dat je ze een mooi en goed eitje oogsten morgen.

groetjes,

kat :lol:

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 16 februari 2010, 16:10

Bbfc, 2 follikels in natuurlijke cyclus komt wel vaker voor. En vocht in de baarmoeder heb ik ook nog niet van gehoord! Jammer van dat 2de..., maar je hebt maar 1 goeike nodig hé :!: Ik duim voor je morgen! Dat het een mega-ei mag worden dat uitgroeid tot een pracht van een baby :!: Ik neem de kortere weg bbfc...hihi....

Loesje, nog 3 dagen slapen :!: :!: :!: Lukt het wat :?: Ikzelf zal nooit testen, enkel door bn. Maar iedereen moet doen waar zij zich het beste bij voelt hé!!! :lol: Die paar maanden stoppen....., hmmmmm...., hopelijk worden het 9 maanden aftellen :wink:

Wat mezelf betreft: gisteren bn en echo gehad,( op dag 8 ) maarrrrr........, nog niets te zien :cry: Vrijdag moet ik terug, enkel voor bn. Dan zien we wel weer verder.

Groetjes, Kago

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 17 februari 2010, 16:54

@Kat13, ik duim voor jou voor volgende week dinsdag, en hoop dat je gauw kunt starten.
@Loesje, nu begint het echt wel in te korten hé...ik hoop dat de tijd wat vlug gaat. Probeer veel leuke dingen te doen.
@Kago, wat jammer dat ze nog niets zagen op de echo maandag. Maar dat komt wel. Mag je dan vrijdag geen nieuwe echo hebben? Je weet dan toch al iets meer dan enkel bloed. Ik zou dat toch proberen te vragen. Ik duim alvast!!

Vanmorgen om 9.30h mijn pickup gehad en ze hebben een EICEL kunnen oppikken!! Ben echt superblij, we zitten al zover...Maar of de rijpheid goed is weet ik nog niet. Normaal moet ik nu tot zaterdag 11h wachten om te weten of ik een terugplaatsing zal hebben. Dat is nu ook weer een aantal dagen in onzekerheid leven. Ik hoop dat als er iets misloopt, ze dat dan toch vroeger gaan laten weten.
Het vocht in mijn baarmoeder was volledig weg! Dokter zei dat dit waarschijnlijk kwam doordat ik een heel vlugge cyclus had en dat dit eventueel nog restanten van mijn regels zouden geweest zijn. Vandaag is het dag 12, dit is blijkbaar zeer vlug om reeds PU te hebben.
groetjes

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 17 februari 2010, 17:57

hoi,
bbfc: Ik heb ook mijn PU op dag 12 had, vorige keer heb ik mijn PU op dag 8 had. Weet ook niet hoe dat komt hoor. Maar dag 12 lijkt mij eerder logisch in natuurlijke cyclus ben je in die periode ook het meest vruchtbaar dacht ik. Dat wachten op telefoon is dodelijk hé. Ik kan nu toch wel bijna mijn zenuwen niet meer te baas hoor nog twee keer slapen. Ik vrees dat het weer niets zal zijn, ik heb nog niets van symptomen. Zal me maar weer op een teleurstelling voorbereiden
kago: wat jammer dat er nog niets te zien is. Heb je vorige keer geprobeerd met hormonen misschien?? Want ik heb dat ook had, de eerste keer in natuurlijke cyclus had ik ook geen eicel maar de volgende keer had ik wel een mooike, de moed nog niet opgeven hoor. Misschien heb je nu gewoon wat een langere cyclus.
Kat13, hopelijk mag je direct starten in natuurlijke cyclus hé. Ik duim alvast :wink:

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 18 februari 2010, 18:07

hallo,

@loesje, voor jou wordt het supperspannend hé, nog 1 nachtje slapen en je weet het. nog niet wanhopen hé dat je nog niets voelt. alles kan nog. ik zal aan je denken morgen. veel succes.

@bbfc, voor jou ook spannend en duimen dat je eicelletje goed bevrucht is en dat je zaterdag goed nieuws krijgt. hopelijk mag je vlug teruggaan voor TP.
vraagje, ik vind het wel raar dat je moet wachten tot zaterdag. ik mocht altijd terugbellen de dag na mijn PU om te weten of er bevruchting plaatsgevonden had.

@kago, hopelijk zijn je waarden gestegen morgen en zien ze vlug nen mooie follikel zitten hé de komende dagen. khoop echt voor jou dat het je lukt en dat je eens mag teruggaan voor TP. ik weet hoe belangrijk dit is. succes.


vele groetjes,
kat :lol:

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 18 februari 2010, 19:14

Bbfc, de duimen draaien voor jou zaterdag hoor :!: Je hebt al een eicel, dat is een mooi begin hé :lol: De echo zo kort op elkaar haalt niets uit als er nog niets te zien was. Ik vermoed begin volgende week! Ik heb ook langere cyclussen!

Loesje, NOG 1 KEER SLAPEN :!: Ik voel de zenuwen precies door je keel gieren, of toch net niet :?:
En ja hoor, ik heb hoge dosissen hormonen genomen, maar telkens maar 1 follikel. Dit is de eerste maal in natuurlijke cyclus. Ben benieuwd!

Kat, hou ons ook op de hoogte hé de komende dinsdag?

Merci allemaal voor de mooie woorden :!: :!: :!: Hier zijn we er tenminste voor de volle 300% voor mekaar :!: :P

Dikke knuffel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten