PICK UP IN NATUURLIJKE CYCLUS - IEM ERVARING MEE?

ICSI Forum
loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 19 februari 2010, 8:23

dag iedereen,
Daarstraks mijn bn laten doen. De zenuwen gieren mij inderdaad door het lijf. Ik ging nu normaal wat mijn huishouden doen en dan naar het labo gaan achter mijn resultaten want ik zie het niet zitten om tot deze avond nog te wachten op dat telefoontje. Maar ik ga mijn huishouden laten liggen denk ik mijn hoofd staat er echt niet naar.
Heb gevraagd aan de laborante om mijn resultaten in een gesloten envloppe te steken en dat ik ze hier wel thuis in mijn zetel zal bekijken met een doos kleenex bij de hand.
bbfc, hopelijk is je eitje mooi bevrucht hé!! Het zullen voor jou ook wel spannende momenten zijn hé.
kago, hopelijk is het idd gewoon je cyclus dat wat traag op gang komt na al die hormonen hé. Dat kan gebeuren hoor, heb dat ook had. Niet wanhopen!
groetjes

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 19 februari 2010, 9:50

hey loesje,

ja ik kan het me voorstellen dat je zenuwen nu op ontploffen staan. :roll:
mijn 2 duimen staan omhoog hoor voor jou en ik heb een kaarsje aangestoken voor jou,bbfc en kago.
:lol:

kat xxx

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 19 februari 2010, 10:14

dank je wel Katje x

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 19 februari 2010, 13:20

hallo iedereen,
Kat13: je kaarsje heeft voor mij geen geluk gebracht mijn 5de ICSI poging is weer mislukt zoals ik dacht. Hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik.
Ik wens jullie alvast veel succes toe.
Ikzelf weet nog niet wat ik ga doen, ik had me voorgenomen om een rustpauze in te lassen maar nu lijkt het me zo'n verloren tijd.
Straks als ventje van zijn werk komt het toch eens bespreken denk ik.
Groetjes Annelies

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 19 februari 2010, 19:00

hallo loesje,

ik vind het zo erg voor je. dikke knuffel :!: :!: :!: je had terug die hoop en ik hoopte echt voor je dat het zou lukken deze keer.
ik weet hoe het is om telkens weer die teleurstelling te moeten verwerken. je stelt je steeds de vraag: waarom??? :( het doet zo'n pijn. er spookt van alles door je koppeke. dat emotionele aspect is ohhhh zoooooo lastig. maar ik zou de moed niet opgeven hoor. efkens alles laten bezinken en ik zou er dan toch terug met volle moed ertegen aangaan.
nu makkellijk praten hé maar jij zit ermee.

ik wens je veel moed toe en een hart onder de riem.
en als je je gevoelens wilt delen dan zijn we er voor jou hé.

vele groetjes,

kat xxx

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 19 februari 2010, 23:06

Dag Loesje,
Kwam nog vlug even piepen voor jou resultaat en had zo gehoopt op pos nieuws.
Ik leef met je mee. De zoveelste ontgoocheling, hoe zwaar kan het leven zijn.
Het is niet eerlijk, echt niet. Huil het maar eens goed uit en probeer er over te praten of kom hier bij ons en typ alles uit!!
Ik weet en begrijp hoe je u voelt, en als het al de zoveelste keer is, het moet echt niet gemakkelijk zijn. De emoties zijn toch enorm bij zo'n behandeling. En zelf met minder medicatie vindt ik het even lastig.
Ik geef je een dikke knuffel. Probeer er toch nog in te geloven, meid.
Warme groetjes

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 20 februari 2010, 17:31

dag iedereen,
Bedankt voor jullie lieve woorden. Na er gisteren eens goed over nagedacht te hebben, hebben we toch besloten om gewoon te herstarten. De drang om ouders te worden is toch groter dan de teleurstelling dat we te verwerken gekregen hebben. Dus nu wachten we op de :evil: en op dag drie laat ik een bn doen. Hopelijk mag ik rond de 12de dag weer komen voor een pu.

Hoe gaat het met jullie?? Verloopt alles een beetje naar wens?
Groetjes

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 20 februari 2010, 19:57

Hallo iedereen,
Vannamiddag is mijn embryo'tje teruggeplaatst!!! We zijn superblij...
Nu zit ik op het wachtbankje tot 6 maart.
Ik hou me rustig en hopen op het beste. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel.
Loesje, ik vind het goed dat je nog een poging onderneemt. En het voordeel van de natuurlijk cyclus is dat je er geen maanden moet tussenlaten. Je kan bijna onmiddellijk opnieuw starten. Ik duim alvast
Groetjes

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 20 februari 2010, 20:02

Loesje, Dammmmm meid :!: Ik gun het jullie allemaal zo van harte....... Het is gewoon altijd weer serieus balen.... Je hebt gelijk dat je er weer meteen voor gaat. Wij gaan er nu ook onmiddelijk 3 achter elkaar doen en daarna terug bespreking. Ik weet niet waarom, maar van de moment wij begonnen zijn met de hele mallemolen heb ik het gevoel dat het niet meer zal lukken bij ons. Bijna 40 jaar, bijna geen eicellen meer, telkens maar kans op 1 eicel bij pu,.... Maar toch is er ergens ver weg nog iets dat influisterd dat wonderen soms wel bestaan, daarom benut ook ik alle kansen die er zijn :!: :wink: We zien wel en we vinden allemaal de kracht om het leven te leiden dat ons geboden wordt. Helaas niet altijd zoals we het ons voorgesteld hadden... :evil:

Dinsdag moet ik terug voor bn en echo, dag 16. Ben benieuwd :!:

Hele, dikke, welgemeende knuffel aan iedereen xxxxx

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 20 februari 2010, 20:06

Hey Bbfc, jou mailtje was gepost terwijl ik het mijne aan het typen was merk ik :lol: Supergoed nieuws voor jou :!: Ik hoop dat het 9 maanden lang mag blijven plakken :P We duimen voor je en elke dag worden er kaarsjes aangestoken voor iedereen :!: :!: We tellen mee af naar 6 maart........

Groetjes xx

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 21 februari 2010, 12:34

Hallo vertrouwde meisjes,
Heb juist een nieuw onderwerp gepost 'kwaliteit embryo'
Misschien kan iemand van jullie me hierin verder helpen. Als jullie het eens willen lezen. THX

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 22 februari 2010, 13:22

hoi bbfc
ik duim alvast voor de 6de maart
groetjes

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 22 februari 2010, 13:51

@Kago, heb je al nieuwe echo gehad ondertussen?? Ben benieuwd...
@Kat13, hoe gaat het me jou?
@Loesje, hoe gaat het met jou, is het al iets beter? Ben blij dat je onmiddellijk opnieuw begint. De hoeveelste keer is dat nu in natuurlijke cyclus?
Groetjes

kat13
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 december 2009, 19:13

Bericht door kat13 » 22 februari 2010, 16:27

hey,

@loesje, super dat je terug herbegint, je mag niet bij de pakken blijven zitten hé. terug met volle moed ertegenaan.
@bbfc, ben superblij voor jou. khoop dat je de 6de maart positief test en je 9maand kan genieten van je zwangerschap.
@kago, voor jou spannend morgen, terug follikelmeeting. hopelijk zit er een mooie follikel klaar.

wat mij betreft, morgen moet ik om 15u voor nieuwe bespreking.

grtjs allemaal,

kat x

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 22 februari 2010, 20:08

hoi,

bbfc: voor mij zal het nu een derde pu zijn in natuurlijke cyclus. De allereerste keer had ik enkel een lege follikel dus die tel ik niet mee. Vandaag zijn mijn :twisted: begonnen dus woensdag moet ik een bn laten doen. Ik gok dat ze ongeveer rond de 4de maart een pu zullen doen.
kat en kago hopelijk krijgen jullie goed nieuws morgen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten