PICK UP IN NATUURLIJKE CYCLUS - IEM ERVARING MEE?

ICSI Forum
Plaats reactie
Julie10
Berichten: 106
Lid geworden op: 1 maart 2010, 17:00

Bericht door Julie10 » 21 december 2010, 17:43

Hey iedereen

Eerst en vooral merci voor het duimen iedereen! Heb nu pas alle berichtjes gelezen, het is superdruk op 't werk (je kent dat wel de laatste dagen voor je met vakantie gaat).
Jammer genoeg was de bn negatief, dus ik zou zeggen: op naar het volgende topic, een nieuw begin voor 2011! Bn was gisteren, de dag zelf zit je altijd even in zak en as, maar ik verschiet telkens van mezelf hoe snel ik opnieuw moed vind voor een volgende poging. Die zal voor januari zijn, ik ga nu niet meteen opnieuw starten, tijdens de feestdagen wil ik er even niet mee bezig zijn.

Ik hoop heel hard Noa dat jij het nieuwe topic dan al meteen goed kunt inzetten en voor het eerste positieve berichtje kunt zorgen volgend jaar! En dan volgen wij met z'n allen hè meisjes!
Oef, een eicel gevonden! Zoals Lynn al zei, het is echt een beetje sterven als ze moeten zoeken achter die eicel. Goed dat je de verdoving hebt genomen! Ik neem die ook altijd en dan voel ik helemaal niets, zalig. Mijn duimpjes zullen de komende dagen op volle toeren voor jou draaien, veeeeel succes!

Lynn, zo jammer dat het ook bij jou negatief is ... Maar inderdaad, zoals je dokter ook al zei, blijven volhouden! Tussen die toppertjes MOET er gewoon eens een plakkertje zitten!

Loelie, groot gelijk dat jij je kerstinkopen al in november doet! Ik ben net nog twee pakjes gaan halen en het was een drukte van jewelste, niet te doen! En zo glad buiten!

Loesje, je kunt nu stilaan beginnen aftellen, super! Nu nog effe genieten van de feestdagen en dan in januari er terug tegenaan!

Ik heb vanaf vrijdag twee weekjes verlof en ik ga er echt van genieten hoor. Heb gezellige kerst- en nieuwjaarsfeestjes in het vooruitzicht. Ik wens jullie ook alvast een prettige eindejaarsperiode toe!

Veel liefs

Julie

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 22 december 2010, 11:36

Julie, jij ook weer negatief nieuws? Pfff, zo unfair hier allemaal zeg. Dikke knuf en geniet van jouw vakantie! Leg jezelf maar eens heerlijk in de watten.

Gisteren vroeg ik een verpleegster of ze zouden bellen of de bevruchting niet gelukt was, of het eventueel op dag 2 zou stoppen met delen. En ze zei: "dat gebeurt". Bellen ze dan niet altijd? Wat een onnozel antwoord, maar ik durfde er niet op in gaan.

Voorlopig heb ik nog niets gehoord, ik hoop dus maar dat het goed zit.

Nu staat mijn besluit wel vast. Dat topic draait hier vierkant en is gewoon behekst. Ik open gewoon een nieuw, volgen jullie? Anders is het ook wel wat belachelijk als ik daar tegen mezelf zit te tetteren.

lynn1209
Berichten: 477
Lid geworden op: 4 mei 2009, 22:55

Bericht door lynn1209 » 22 december 2010, 23:07

Julie, grrr, kan er nu niemand van ons het goede voorbeeld stellen! En dan iedereen laten volgen!
Op naar 2011 om te bewijzen dat het ook in natuurlijke cyclus kan lukken.
Dikke knuf!

Noa, ik volg!!! Mss iets in de trent van: 'Pu in natuurlijke cyclus: 2011 wordt ons jaar!'

Groetjes

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 23 december 2010, 9:13

Lynn, goeie naam voor het nieuwe topicje, maar ik heb het gisteren al gedoopt: "icsi in natuurlijke cyclus, gelukstopicje". 2011 wordt vaneigens ons jaar!! Voor minder gaan we niet.

'k Vind het ook wel raar dat er hier zo weinig goed nieuws komt. Eens het embryo teruggeplaatst is, moeten de kansen even groot zijn als in gestimuleerde cyclus, toch?

Enfin, ik stop met hier te schrijven, vanaf nu op het andere topic als ik mezelf, als de tp doorgaat tenminste, een kans op succes wil geven. Bye bye ongelukstopic!!!

Loelie
Berichten: 130
Lid geworden op: 31 maart 2010, 17:21

ICSI in natuurlijke cyclus

Bericht door Loelie » 23 december 2010, 17:29

Hey,
vandaag zijn de :twisted: gearriveerd, morgen BN. Op naar deze ronde :) !

Bye,
Loelie

Loelie
Berichten: 130
Lid geworden op: 31 maart 2010, 17:21

ICSI in natuurlijke cyclus

Bericht door Loelie » 27 december 2010, 10:22

Amai, het is hier stillekes :o ...
Ben weer ah werk, snipverkouden wel :( , maar ja, ben al zodanig veel afwezig geweest met de ICSI-procedure, dat ik het niet kan laten om nog thuis te blijven...

Blij dat we een echte witte Kerst gehad hebben, lekker gegeten met familie 8) . Hopelijk hadden jullie ook een leuke Kerst.

Woensdag 29/12 is het echo & BN, ben benieuwd hoe groot mijn follikel zal zijn.

Bye,
Loelie

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 27 december 2010, 11:34

Loelie, kom vlug over naar het nieuwe topic, dit hier is behekst, brengt ons alleen maar ongeluk. We schrijven verder op "icsi in natuurlijke cyclus, gelukstopicje". Hier doen we de boeken toe.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten