PICK UP IN NATUURLIJKE CYCLUS - IEM ERVARING MEE?

ICSI Forum
Plaats reactie
loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 4 maart 2010, 11:28

hoi iedereen,
Gisteren inderdaad een TP had van een 10 cellig embryo. Ik weet het lijkt zeer goed, maar ik heb elke keer een 8 tot 10 cellig embryo dus ik loop niet echt over van enthousiasme :? We zullen maar weer wachten en hopen hé meer kunnen we toch niet doen. Aftellen naar 17 maart.
Kago, hoe is de PU geweest. Het is een venijnige prik hé da je krijgt :?
bbfc, het is nu echt niet lang meer hé ik duim alvast mee met jou :D

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 4 maart 2010, 13:45

Hallookes,

ik heb gisteren PU gehad. Ik haat dit, die verdoving deed geen deugd en ik ben al superbang voor de volgende keer! Ik had 2 follikels, in het grootste zat niets in, in het kleintje wel, 1 eicelletje dus. Toch vrees ik ervoor omdat het volgens mij nog veel te klein was. Maandag was het ene 16 mm en het kleintje 13 mm, gisteren weet ik het niet. Mocht het toch delen dan heb ik zaterdag TP. Ik wil gewoon geen telefoon horen vandaag of morgen, maar ik vrees er voor!

Bbfc, nog 2 keer slapen??????? Ik hoop het zo voor je :!: :!: :!:

Loesje, super :!: Jij hebt al een TP gehad, is ook weeral een stapje in de goede richting hé! Enne......, die 2 prikken, zowel links als rechts.... :evil: deed echt geen deugd hoor...., amai :!:

Zeg, die bollekes, steken jullie die stipt om de 8 uur op of gewoon als je opstaat en gaat slapen en dan nog ergens in de loop van de dag??

Liefs, Kago

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 4 maart 2010, 20:49

hallo meisjes!!
Loesje, koester maar goed je embryo'tje, ben zo blij voor jou.
En Kago, ben ook zo content dat je een eicelleke had. Mijn duimen staan gekruist voor een goede bevruchting en deling. Ik hoop zo dat je zaterdag je embryo'tje kan ontvangen...
Voor mij nog twee keer slapen, ben echt bang dat het alweer een ontgoocheling zal zijn. Ik hoop dat de hemel eens blauw mag worden...
De utrogestan heb echt altijd om de acht uren genomen: 7 uur, 15 uur en 23 uur.
In Jette hebben ze daar de nadruk op gelegd om dat strikt om de acht uren te doen. Bij mijn vorige pogingen in Brugge zeiden ze dat dat niet zo nauw stak, en toen deed ik dat niet zo strikt.
Groetjes van een ongeduldige meid...

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 6 maart 2010, 9:10

Juist terug van de bloedafname. De lange lange wachttijd is voor mij bijna gedaan. Ik ben bang voor een negatief resultaat.
Wordt vervolgd........................

Noa
Berichten: 1820
Lid geworden op: 1 september 2008, 10:44

Bericht door Noa » 6 maart 2010, 11:05

bbfc, veel geluk meisje, ik duim dat het deze keer positief is!
Liefs, Noa.

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 6 maart 2010, 12:45

bbfc, hoop dat je resultaat positief mag zijn meiske, my thumbs are crossed! liefs

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 6 maart 2010, 17:25

en, en, en :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 6 maart 2010, 18:05

Het heeft alweer niet mogen zijn...
Komt toch wel weer heel hard aan...

blub
Berichten: 279
Lid geworden op: 2 februari 2010, 19:49

Bericht door blub » 6 maart 2010, 20:09

weet niet wat zeggen bbfc :(
wil je enkele troostende knuffels geven
veel liefs

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 6 maart 2010, 21:31

weet nie goe wa zeggen!
vind het echt jammer voor jou :(
dikke knuffs

kago
Berichten: 279
Lid geworden op: 10 maart 2009, 22:17

Bericht door kago » 6 maart 2010, 23:03

Bbfc, we kennen dat gevoel hier allemaal wel denk ik....,ik ook al 6x :!: meegemaakt. :evil: Ik vind het zooooooo erg voor je meid......,pfffffff......Ik weet dat ik je hier niet mee kan troosten, maar bij mij doen al die lieve woordjes hier toch wel deugd zenne :!: Baal maar effe goed door en dan terug vol goede moed er tegenaan hé!!!! Beloofd :?: Een hele dikke, welgemeende, serieuze en stevige knuffel :)

Ik heb vandaag, wonder boven wonder een TP gehad van een 8-cellig embryootje. Nu gaan die vervelende wachtweken in :shock:

Doen jullie na een TP alle huishoudelijke taken ( poetsen, stofzuigen,....), in bad gaan en klussen :oops: ? Ik ben dat natuurlijk weer vergeten te vragen :!: Of moet je dit allemaal een bepaalde tijd mijden??

Liefs, Kago

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 7 maart 2010, 7:36

hey kago,
wat goed dat je een tp hebt gekregen. Ja, nu begint misschien het lastigste van heel het avontuur hé: het wachten.
Ikzelf zorg ervoor dat ik de dag na de tp niet moet gaan werken (ik sta in de verpleging en moet dan dikwijls mensen optillen enzo) ik doe ook geen lange wandelingen tijdens de eerste week, jammer voor de hond. licht huishoudelijk werk doe ik wel zoals stofzuigen maar ik ga niet beginnen met kasten te versleuren. Warme baden zijn naar het schijnt ook niet aan te raden. Na een week doe ik weer de meeste dingen zoals vroeger maar toch ga ik opletten dat ik geen zware dingen lift. Op die manier weet ik dat als het toch weer zou mislukken dat ik mezelf niets te verwijten heb.

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 7 maart 2010, 10:40

Bedankt voor alle knuffels en lieve woorden. Het doet deugd.
Ben er wel nog steeds niet goed van, is toch iets dat niet went.
Kago, ben blij dat je een terugplaatsing hebt gehad!!! En een achtcellig is toch mega goed hé!! Ik duim voor jou succes.
Loesje, nog 10 dagen wachten, ik duim ook voor jou succes.
In ons toppic hebben we hier nog geen succesverhaal, het wordt es tijd voor verandering hé.
Ik heb de historiek nog eens bekeken en volgens ik zie heb jij 9 dagen na uw negatieve uitslag al reeds een PU gehad. Ik zou dat ook tof vinden dat het bij mij zo vlug zou gaan. Nu wachten op mijn :twisted: ,ze mogen nu wel vlug gaan komen, gisteren om 15 uur mijn laatste Utrogestan genomen.

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 7 maart 2010, 10:51

hoi bbfc, ik ben blij te horen dat je er weer zo snel mogelijk voor wilt gaan. Ik heb idd 9 dagen na mijn negatief resultaat al een pu had, maar dat is niet altijd zo hoor. De keer daarvoor was het op dag 12 denk ik. Het hangt van je cyclus af. Nu had ik op dag vijf al een heel mooie follikel. Nadat ik stop met utrogestan krijg ik na een tweetal dagen mijn :twisted: En op dag drie moet ik bloed laten prikken.
Hopelijk verloopt je tweede poging ook even vlot.
Groetjes Annelies

bbfc
Berichten: 188
Lid geworden op: 25 februari 2009, 21:51

Bericht door bbfc » 10 maart 2010, 9:42

Hoi iedereen!
Maandag zijn de :twisted: begonnen. Vanmorgen (dag 3) was het tijd voor mijn eerst bloedafname. Nu wachten op het telefoontje met het antwoord van wanneer ik mag gaan voor eerste echo...
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat!
Groetje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten