2 de icsi mislukt, zit weer in een serieus dipje

ICSI Forum
Gigi24
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 juli 2011, 17:40

Bericht door Gigi24 » 24 juli 2011, 19:15

Re-hallo Oasis :D

Die angst dat me soms overvalt... Dat er misschien nooit kinderen zullen zijn is echt angstaanjagend. Ik mag er echt niet aan denken. Iedereen zegt van positief te blijven, maar soms kan ik het gewoonweg niet helpen en denk ik het slechtste. Is menselijk zeker? :)

Ik denk dat je ongeveer hetzelfde resultaat hebt als ik, 1 verse tp en nadien nog 6 ingevroren? Zo was het bij mij. Bij de eerste ontdooien had ik twee topcryootjes, en nu de tweede ontdooiing hadden ze het beide overleefd, maar was er enkel maar 1 bruikbaar. Dus ja, is altijd bang afwachten. Zeker als je om 9u20 afspraak hebt voor een tp en ze je pas bellen om 8u30 of je wel mag komen.

Spijtig genoeg is het voor iedereen anders... Maar ik hoop echt dat het lukt voor jou Oasis! Dat 4 aug voor jou en je partner jullie geluksdag mag zijn!!

Groetjes,
Gigi24

Dominica
Berichten: 16
Lid geworden op: 7 maart 2011, 21:12

Bericht door Dominica » 4 augustus 2011, 8:24

Ook onze ICSI-poging nr. 2 is mislukt :(
Het was de eerste tp van een cryo dat nochtans mooi 6-cellig was.
Wat doe ik toch verkeerd? Ik moest deze keer zelfs geen Utrogestan nemen én ben naar acapuncturist geweest :(

Gigi24
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 juli 2011, 17:40

Bericht door Gigi24 » 8 augustus 2011, 20:29

Hallo Dominica,

Moet zeker niet de schuld op jou nemen. Het is zeker en vast niet jouw schuld! Dat mag je niet denken!

Ik ben nog steeds bezig met een eerste ICSI en 3 tp's gehad die ook allemaal goed gedeeld waren, maar is ook nog niet gelukt. Deze maand gaan we voor een laatste tp en als die mislukt is het ook een nieuwe ICSI voor ons. :(

Kop op meid! Ik weet dat het moeilijk is, maar eens moet het toch wel eens lukken zeker voor ons allen!? Je leest op dit forum ook waar het wel lukt. Ons geduld wordt jammer genoeg serieus op de proef gesteld.

Ik hoop echt dat we allen binnenkort wel goed nieuws krijgen! Met hart en ziel...

Veel succes en veel moed!
Gigi24

heidist
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 augustus 2011, 15:10

Bericht door heidist » 29 augustus 2011, 15:21

Hallo
Ben nieuw hier heb al veel gelezen maar heb nooit de stap kunnen zetten om me te registreren.

Tis leuk te zien hoe jullie met mekaar kunnen praten heb namelijk niemand die het zelfde meemaakt dus die weten niet hoe diep het kan zitten.

Na 4 jaar allerlei hormonen te hebben gebruikt hebben we nu de stap naar ivf gezet.

Heb al 1 poging achter de rug wegens te weinig eitjes hebben ze besloten icsi te doen 1ste beurt mislukt zelfs geen terugplaatsing gekregen.
Gisteren mijn 2de pick up gehad weer niet veel eitjes en ze kwamen zelfs niet goed mee dokter zegt dat dit al niet zo een goed teken is.
Bang afwachten of woensdag de terugplaatsing zal kunnen doorgaan.:-(

Hoop hier de steun te vinden Want ze zeggen toch altijd maar da komt wel goed ge hebt nog tijd (kennen jullie wel)

Grtjs

Gigi24
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 juli 2011, 17:40

Bericht door Gigi24 » 2 september 2011, 14:13

Hey Heidist,

Eerst en vooral van harte welkom op het forum. Ik moet zeggen dat het bij mij ook een tijdje heeft geduurd vooraleer ik de stap durfde te zetten. Maar ik kan je verzekeren dat het een goed idee is dat je de sprong gewaagd hebt.

Zoals je zegt zijn er weinigen in je directe omgeving die je kunnen steunen, ze bedoelen het goed, maar ze weten niet wat het allemaal doet! Je relatie, je werk, je vrienden...Het beïnvloedt werkelijk alles in je leven...

Ik heb ondertussen mijn laatste tp gehad van mijn eerste ICSI-poging. Bij ons werd er trouwens onmiddellijk beslist van ICSI te doen, door het toch heel slechte resultaat. :(

Heb vandaag mijn resultaat gekregen en ben zwanger. Dus, zeker de moed niet opgeven, meid! Je leest hier zoveel over vrouwen die zwanger worden en dat geeft je moed.

Ik hoop dat je ook je geluk mag vinden! Van allerharte...

Veel succes en moed,
Gigi24

Kellytje29
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 december 2016, 8:45

Re: 2 de icsi mislukt, zit weer in een serieus dipje

Bericht door Kellytje29 » 12 december 2016, 8:54

Hey,

Het geeft een beetje steun om zo te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat onze embryotransfer niet aangeslagen is.
In januari hebben ze bij mij prematuur ovarieel falen vastgesteld. Eiceldonatie was onze enige optie omdat ik
geen eicellen mee van mezelf heb op 33 jaar.
Onze donor had het in onze ogen fantastisch gedaan, maar helaas was hier maar 1 goed embryotje uitgekomen.
Dat zijn we nu dus kwijt geraakt.

Het is dus terug naar af. Helemaal naar stap 1: afspraak maken met de professor en kijken wat onze opties zijn...

Ik heb steeds het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan...
Dat ik het anders had moeten aanpakken. Nog gezonder eten, ... ik weet het niet...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten