Overstappen naar jette en welk dokter

ICSI Forum
lieskem
Berichten: 181
Lid geworden op: 21 maart 2010, 20:17

Bericht door lieskem » 15 augustus 2012, 11:48

Helaba,

Ik ben in Jette in behandeling met dokter De Vos! Als ik dat zo hoor werken er nog meer goede dokters in Jette, dus ik denk niet dat je kan missen!

Wij zijn overgeschakeld van Leuven (GHB) naar Jette en daar was ik van de eerste poging zwanger. Jette heeft idd een top labo, dus dat is natuurlijk het belangrijkste!

In Jette moest ik de 21ste dag van mijn cyclus bloed laten trekken. Als dat ok was mocht ik begonnen met de onderdrukking van mijn hormonen (suprefact neusspray) en dan moest ik voor een basisecho gaan (+bloed) om te kijken of ik mocht starten met spuitjes. Daarna een dikke week wachten, weer bloed en echo. Dan hangt het er van af of je follikels snel groeien, dan kan het om de andere dag zijn dat je moet gaan.

Hopelijk vind je een goed prof/dokter. Veel succes alleszins!!!

Eliza
Berichten: 252
Lid geworden op: 4 mei 2012, 18:04

Bericht door Eliza » 15 augustus 2012, 15:41

@hoopvol72 Bedankt voor je reactie!

Liezeke30
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 augustus 2012, 20:29

Bericht door Liezeke30 » 24 augustus 2012, 21:04

Hey iedereen,

Wij zijn ook in behandeling in Jette. Onze eerste icsi zit er net op en we zitten nu in onze 2e wachtweek. Ik heb nog geen seconde spijt gehad om, toen we wisten dat we enkel via icsi zwanger konden worden, naar Jette te gaan. Wij hebben dokter Blockeel, een schat van een dokter. Hij is enorm begrijpend en heeft gevoel voor humor! Wij hebben 3 maanden moeten wachten tussen eerste gesprek en eerste icsi. Ik vond dit goed meevallen. Ik heb alle echo's en bloedprikken ook daar laten doen, ze laten je de keuze, je kan dit ook bij je eigen dokter laten doen. Ik heb geen spijt, ook een pluim voor de mensen van het o.k. (punctie en tp), ze geven je echt een rustgevend gevoel. Nu hopen dat mijn bloedtest maandag positief is :)

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 11 september 2012, 17:22

Hey iedereen
Wij zijn ook in behandeling in jette. De eerste 3 pogingen hebben we in Bonheiden /Leuven gedaan met telkens een heel slechte of geen bevruchting.
In jette hebben we eerst 2 maanden moeten wachten voor een gesprek en dan nog eens 3 maanden voor een intake. Daarna zijn we direct kunnen starten en tussen de pogingen zit ook een 2tal maanden.
We zijn in behandeling bij dr. Devos en zijn er heel tevreden van. Eigenlijk maakt het volgens mij niet zoveel uit welke dokter je kiest want ze werken er heel nauw samen.
Ik zit nu in de wachtweken van een tp van 2 a klasse embryos en misschien dat er zelfs nog 1 in de vriezer kan. Een resultaat waar we zelfs niet op durfde hopen!
Ik heb nog geen seconde spijt van de overschakeling naar jette. Nu heb ik tenminste het gevoel dat we een realistische kans hebben

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Bericht door Julie278 » 12 september 2012, 13:24

Iemand ervaring met dokter Veerle Vloeberghs?

maritu
Berichten: 166
Lid geworden op: 19 april 2012, 19:47

Bericht door maritu » 13 september 2012, 8:24

Hey Julie278,
Ik ben begin dit jaar overgeschakeld van GHB-Leuven naar Dr. Vloeberghs in Jette. Een lieve, begripvolle dame die het beste wil voor haar patiënten. Luisterd en staat open voor argumenten.
Je bent in goede handen bij haar!
Veel succes, meid!

women
Berichten: 197
Lid geworden op: 15 juli 2010, 15:55

Bericht door women » 6 oktober 2012, 20:06

Hoi dames

Ik heb deze dinsdag 9oktober een gesprek bij de genetica en bij dokter veerle vloerberghs in jette. Ze had me eerst dokter Verpoest gegeven maar toen ik de afspraak thuis kreeg bleek dat het een ander dokter was. Toen dacht ik het zal wel dan goed zijn. Ik weet niet waarom het verandert is.

Dames dit is de eerste keer dat ik naar jette ga. Wat staat me te wachten wat moet ik doen enz... Kan er iemand me helpen.

wings
Berichten: 234
Lid geworden op: 9 maart 2012, 8:13

Bericht door wings » 6 oktober 2012, 22:39

Vloeberghs is in de reclame precies. Ik heb bij haar in december ook een afspraak voor een tweede opinie. Word je in jette eigenlijk ook in slaap gedaan voor de pick up??
Moet je daar altijd zolang wachten? Heb begin september gebeld en kan pas in december gaan :( liefs

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 7 oktober 2012, 8:42

hoi meiden
hier nog eentje die bij Dr. Vloeberghs zit en er echt tevreden van is!
ze snapt als je verder wilt en luistert heel goed naar je hoor!
Zij heeft bij mij ook de TP gedaan en zei dat ze het toch fijn vindt om tp te mogen doen bij haar eigen patiënten omdat ze die toch al kent he!

wings, neen standaard krijg je pijnstiller en valiumtje en daarna nog plaatselijke verdoving, je kan vragen voor gehele verdoving, maar ze willen altijd eerst ns plaatselijk proberen.
ivm wachttijden, voor afspraken moet je er idd snel bijzijn, maar eens je in het circuit binnengerold bent, gaat het best snel voor de behandelingen!
veel succes!

Evel123
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 augustus 2019, 9:21

Re: Overstappen naar jette en welk dokter

Bericht door Evel123 » 13 augustus 2019, 10:58

Iemand ervaring bij dokter Tourne in jette? Ik heb morgen afspraak bij hem omdat dokter Verpoest in verlof is... x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten