Net zwanger ... wat nu?

ICSI Forum
Plaats reactie
Lies146
Berichten: 6
Lid geworden op: 8 mei 2007, 8:01

Net zwanger ... wat nu?

Bericht door Lies146 » 20 januari 2008, 14:52

Dag iedereen,
Gisteren hebben we voor de allereerste keer te horen gekregen dat we zwanger zijn. Dit was onze 5de "verse" poging. Het is zo moeilijk te geloven. Ik moet nu volgende week terug op controle. De spanning zal dit niet afnemen. Alle weken angstig afwachten en hopen dat er telkens positief nieuws is. Ik ben nu 18 dagen na pick-up. Maar kan iemand mij vertellen hoe ver we dan staan in de zwangerschap. Ik neem aan 2 weken maar hoe wordt er bij deze behandeling geteld?? Ik er nu ook sprake van 9 maanden zwangerschap. Wanneer is er een eerste echo en wat is er dan te zien. Nergens vind ik antwoorden op deze vragen.
Graag jullie reactie.
Bedankt.

bolletjes
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 september 2007, 11:56

Bericht door bolletjes » 21 januari 2008, 9:41

Hey Lies

Dikke proficiat met je zwangerschap!! Ik hoop voor jou dat alles goed verloopt want na zoveel pogingen mag het nu eindelijk wel es ok zijn.

Op jouw vraag kan ik jammmer genoeg niet antwoorden want ik zit nog maar in de wachttijd van mijn eerste poging. Vorige week zondag de terugplaatsing gehad. Vrijdag resultaat.

Wat ik even wou vragen: heb jij iets gevoeld tijdens je wachttijd? Hoe zat het bij jou met de borsten want ik heb het gevoel dat ik kilo's draag en ze doen pijn ongeveer 5 dagen nu. Zou dit van de Utrogestan zijn? Vandaag een dikke week na de terugplaatsing voel ik precies iets in mijn darm zo juist boven mijn baarmoeder. Zou dit daar iets mee te maken hebben? Ik weet het niet meer.

Alvast bedankt om te antwoorden

En nogmaal Dikke Proficiat!!
bolletjes

Lies146
Berichten: 6
Lid geworden op: 8 mei 2007, 8:01

Bericht door Lies146 » 21 januari 2008, 16:34

Hallo,

Mijn borsten hebben altijd zeer gedaan. Dat komt zeker van de hormonen, utrogestan of de pregnyl. Sorry, ik wil je niet ontmoedigen maar probeer daar niet op verder te gaan. Ook die pijn in de buik kan een indicatie zijn maar ook weer niet. Zelfde verhaal.
Je moet echt alleen maar verder gaan op de resultaten van de bloedprik. Ik probeer je alleen maar een beetje te behoeden zodat als het misloopt de teleurstelling niet te groot is. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zelfs nu durf ik nog niet te veel te hopen. Afwachten wat ze donderdag zullen zeggen.

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 21 januari 2008, 19:51

hey,

volgens mij moet je als volgt rekenen: voor een zwangershap rekenen ze 40 dagen vanaf de laatste menstruatie. Als je stimulatieperiode redelijk normaal was (niet meer dan 12 dagen), dan mag je dus 40 dagen tellen vanaf je menstruatie om aan je uitgetelde datum te komen.

groetjes en geniet ervan!!!

Elke

Marij
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 februari 2007, 20:57

Bericht door Marij » 25 januari 2008, 19:49

Hallo

Na onze gelukte ICSI poging, nu 2 jaar geleden telde ze vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Op 9 februarie was mijn bloedtest positief en ik was uitgerekend op 18 oktober.

Ik wil je een heel goede zwangerschap wensen en neem voldoende rust!!!

Veel liefs
Marij

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten